U Agoniji

utorak, 10.12.2013.

Crtice 15

Zar je već toliko prošlo? Ne ide mi nešto tipkanje zadnjih mjeseci a i nisam baš nešto svraćao u ovaj virtualni svijet. Više ne znam tko je još ovdje a tko ne.

Evo da ostavim trag ...

Tmurno je vrijeme iza mene. Ova Agonija sve više opravdava svoje ima a ja sve manje obraćam pažnju na one koji su je pretvorili u takvu. Povlačim se tako u svoj mikrosvijet i samo ovlaš povirujem van. Nema se što vidjeti, sve sami jad i čemer. Kreatori kaosa pretvorili su vanjski svijet u zamršenu igru slike i riječi u kojoj se oni (jedino oni) izvrsno snalaze. Ja više ne znam ni tko sam, ni što sam, ni kamo idem. Zatvaram i te male pukotine i misli sabirem jedino u tišini, odvojen od kaosa. Tamo vraćam smisao u slike i riječi. Tu riječi tvore poruke koje razumijem, tu slike imaju boje, tu smijeh ima zvuk. Ne slušam više šumove izvana i naučio sam tako funkcionirati.

Pitanje je: A što dalje? Ako se svi povučemo (kao ja), tko će ostati? Hoće li sve slike izgubiti boju a riječi smisao? Kako će izgledati svijet kad se ovaj kaos konačno smiri? Hoće li biti mjesta za mene, za moje slike, za moje boje i riječi? Ne mogu pristati na samoizolaciju i eutanaziju. Otvaram prozor širom i u svijet oko sebe pustit ću svoje boje i riječi. Borit ću se.

Samo tako ću sačuvati razum.

Izvor: Wikipedija

Idiotom se smatrao u atenskoj demokraciji, netko tko je bio obilježen sebičnošću i zabrinut gotovo isključivo samo za privatne,osobne potrebe a ne za javno dobro. [6] Idiotizam je prirodno stanje neznanja ili nametnutih vrijednosti, bez obzira na formalno obrazovanje u kojima je sve podređeno samome sebi bez činjenja aktivnosti za potrebe javnog-općeg dobra. Iditoti bez obzira na svoja znanja, kapital, obrazovanje jednostavno ne žele sudjelovati u kreiranju, stvaranju i vođenju javnih poslova i službi jer se smatraju APOLITIČNIM.



Slijedom ovih definicija koje su postavili učeni ljudi o učenim i običnim ljudima u vrijeme kad se rađala demokracija dolazimo do zaključka da se IDIOTOM po tim definicijama smatra svaka OSOBA koja se NE ŽELI, NE ĆE baviti POLITIKOM kao SERVISOM javnog DOBRA, JAVNIM POSLOM a koje stavlja IZNAD vlastiith potreba i ambicija. Osoba koja nema dovoljno vještina i nije psihički sposobna razmišljati o svakodnevnim običnim stvarima i potrebama puka i nacije kojoj pripada....

- 14:50 - Komentari (13) - Isprintaj - #