utorak, 09.09.2008.

*treba mi sklonište od buke, treba mi muzika..i stisak ruke..

Danas mi je eto, taj rođendan.
priuštila sam sebi gumene bombone.
priuštila sam sebi da duže odspavam
i da poruke malo zvone.

Danas mi je eto, taj rođendan.
priuštila sam sebi kroasane od čokolade
osmijehe onima koji, kao pamte ovaj dan
osmijehe onima koji stvarno mare.

Danas sam si eto, svašta dopustila.
pa da mi i pojedini nedostaju.
dugo sam sjedila i samo pustila
da se ljudi patetično zanimaju.

Danas mi je eto, taj slavni rođendan.
i tužno mi je gledati druge
al sam si priuštila još jedan patetični dan
i priuštila sam si malo tuge.



*osobo iz sna koja si mi poklonila ogromnog spužva boba, hvala ti najviše, i iako ne znam tko si, volim te.

sretan mi taj rođendan.


18:15 | Komentari (3) | Print | ^ |

<< Arhiva >>