nedjelja, 23.09.2007.

*pedeset*

Malo desno. još malo. taako. nasmiješi se!
eto ga. gotovo. sad možeš ići kući.
sad možeš ići spavat.
pa već je 12 sati.
vrijeme je da ides spavat.

joj ne. samo to ne. znaš li ti koliko sam ja puta u zadnjih mjesec dana legla tresuć se od straha? znaš li ti kako se ja bojim? mene noć prestravljuje, ja imam traume! ne mogu ići spavat, ne nemoj. ne tjeraj me!! nemoj!!!

budim se. na gornjem sam krevetu? ja? na katu? MOLIM?! odakle ja na katu..
a da, spavale su one dolje. slatke su. i malene, tako male. četvrti razred i šesti. mali anđeli.
ali čekaj. zašto sam vezana? i zašto ne mogu ustat? i kosa mi je rasčupana!?

koji se ovdje vrag događa!?!!?

daj odveži me! za kog se predstavljas? pa tko si ti uopće, postojiš li? nije normalno da već pedesetu noć za redom se budim u suzama sjećajući se snova o smrti?! tko mi to postavlja u glavu? zašto me muči??? zašto mi svaku noć netko umire? produžavam nekome život? daj Bože.

Bože? bar sam u tebe sigurna.

vrti mi se u glavi. opet san?
ne samo ne san......
čekaj. nije san. nije san.
pa da, bilo bi prelako zaspati.
guši me.

odakle me sad pobogu u skoli?
i zašto sam sama?
što mi to pada pred noge?
papiri.
odbijeno.
jer je djetinjasto?
pa u čemu je problem????????
i gdje su svi.
sto posto kasnim.
trebam u razred.
prašina, paučina. šta sam ja spavala 100 godina?
nigdje nikog.
ali čujem ih. pa čujem ih kako pričaju i kako se smiju.
čujem i njih dvije kako se cirlikaju i ljube.
i čujem nju gdje nekoga tješi.
a eno i nje. svađa se s profesoricom.......marinom ako se ne varam. ne da joj se pisati. ne bi se ni meni dalo u trećem razredu.
ali zašto ih ne vidim?

koji vr.......

opet sam kući?
mama, tata? zašto šutite?
što?
žao mi je...
želim i ja više vremena provoditi s vama.
žao mi je..

okrećem se.
zemljopis. latinski. engleski. povijest.
što?
ne, ne opet noć molim te samo ne noć.

budim se.
seka leži pored mene.
spava.
ja ustajem, zovem mamu. dobro je.
kaže "bio je to samo san"
već pedeseti put.
uzimam zemljopis.
učim.

sretna sam.
bio je to samo pedeseti san.
smijem se.
ima još dovoljno sati do sljedećeg.
pedeset i prvog.
prokletog
sna.


10:58 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>