subota, 15.09.2007.

*my room, my freedom*

Ništa, to je bio samo običan dan. Bila sam žuta. Mislim pola žuta pola zelena. Jer je eto Ona odlučila da tako napravi. Pobrisala je s mene sve ono što je ostavljala prošlu godinu…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i eto kao sad je odlučila sve uraditi na novo. Sa svojim prijateljima. nekima od njih.

Prvo je izmakla krevet koji je bio naslonjen na moju žutu (novu) polovicu. Zatim je došlo još troje nekih ljudi. Neki dečko je počeo olovkom po meni raditi neke crte. Nije mi bilo jasno zato me tako ocrtava, ali nadala sam se da će ispasti dobro. Onih troje su počeli bojama šminkati moje lice. To što su radili nimalo mi se nije sviđalo.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nakon što je dečko nacrtao nekih 10-ak crta već sam se bila zabrinula da ću takva ostati. Užasno sam se bojala i stalno sam se izmicala tako da pogriješe. Ali to ih nije zaustavljalo. Imali su neku gumicu kojom su popravljali sve što bi pogriješili.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tad je došla još jedna djevojka, i još jedno dijete. Ova prva se prihvatila boje i počela podebljavati crte koje je dečko naškrabao. A ona mala je čistila kistove i pomagala, donosila sokove i slično. Ubrzo, kad je šminka nekako stala na svoje mjesto, poklopile su se stvari. Nekako je ispalo dobro. Sve je šareno i veselo, ali na sredini postoji crni kutak. Ona kaže, za Njene crne misli. Kako god hoće.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Još je rekla da će Ona to još dorađivati. Na što joj je jedna od njih predložila da mi šminku popravlja crnim flomasterom. Ne znam što misli još od mene uraditi, ali ovo što je do sad napravila je ok. Sad se nadam da će tako i ostati i da me neće potpuno uništiti.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ah, da.. dodale su i neke svoje dijelove..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ipak, bio je ovo nezaboravan dan. Prošlogodišnja šminka je bila potpuni promašaj. A ove godine sam već puno zadovoljnija. Nisam bezveze zapala u Njene ruke. A uz to.. ja Je najbolje poznajem, tako da sam i na neki način Njezin odraz. I lijepo mi je kad je uz mene. Pa čak i kad sam šarena, nije važno, žuta il zelena. Ja sam ipak samo Njena soba. Mala, topla, šarena.. soba…


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



*ispričavam se ako je bilo poteškoća pri otvaranju zbog previše slika...*

LY & friends


23:00 | Komentari (8) | Print | ^ |

<< Arhiva >>