četvrtak, 21.12.2006.

read or leave..

cerekuffffffffff........ kako ljudi prave zbrku oko stvari.. kako me to zivciraaaa...!!!!!! puknucu blabla burninmad mad

nego, da se ja try to calm down.

divan dan, Bože, stvarno, divan dan.. samo što mi je lijeva strana glave totalno disfunkcionalna, slinim na lijevu nosnicu, booli me lijevo uho, plačem na lijevo oko, kozmetičarka mi je unakazila čelo. divan dan, Bože, stvarno divan dan.. *ovo nije samosažaljevanje, ovo je opis urednice okice.blog.hr*

u nedjelju je polnoćka. sad bi trebalo bit nesto kao kiss...! da bar..:P
al sto bi compli rekla; KOGA JA ZAVARAVAM.. hahahha....

a ona je sretna. blago njoj, sve joj ide kao po loju. sreca je definitivno na njenoj strani.
pameli ce bit sve pet u 1. raz. gimnazije!! aaaaaaaaa
ivi ce bit sve 5, a meni ce tjelesno bit 4!! sranjeee..... a sto cu kad nisam sportski tip.. njami ovo je više moja zanimacija.. thumbup salim se, nisam tolka krmača.. smijeh

ljudi moji ljudski, danas sam spavala 3 i pol sata. pro, nazalost nisam nista sanjala..;)
mozda ipak jesam tolika krmača??! greedy nono party

a compli je sanjala da se ona i ja natjecemo u savijanju sarme?! ludludludludludludludlud i samo ludludlud
sarma rulllzz...! naughty

jao sad sam skuzila da ovaj post nema nikakvog smisla. aaargh.. ne volim to..

a ljudi!!!!!!!!!! mi nemamo gdje za novu godinu!!!! namcor vidjet cete kad 31.12 ja budem sjedla za kompjuterom i pisala post! mouthwash kakve sam srece, moglo bi se to dogoditi...

a nista, evo za kraj da vam preporucim neke pjesme za poslusati, kad vec ne znam sta da radim:
Hladno Pivo- Par Pitanja
Irina & Vi- Zime I Mrazevi
Parni Valjak- U Ljubav Vjerujem
Lilly Allen- Smile
Lilly Allen- LDN

eto ga ljudi, pišemo se.. cerek cerek


20:09 | Komentari (7) | Print | ^ |

<< Arhiva >>