Bez tebe san brod na suvu

21 kolovoz 2013

klapa Maslina






(A. Baša-N. Zuban-A. Baša)

U mom dvoru, ruža cvate
ja je nemam kome brati
Latica je svaka za te
ti ćeš tuđu mirisati

Kad ti nisi pored mene
niti ikad, to ćeš biti
nek ko ruža i ja svem
kad ne mogu te voliti

Bez tebe sam brod na suvu
i bez vitra i bez soli
na vodi ću bit i kruvu
samo ti me dušo voli

Samo ti me dušo voli
pođi s menom kroz mižerje
i kamen će ovi grubi
biti mekši ...nego perje

U mom dvoru ruža svela
a tvoja je biti tila
U duši se skrila suza
zaliti je nije smila

Bez tebe sam brod na suvu
i bez vitra i bez soli
na vodi ću bit i kruvu
samo ti me dušo voli

Samo ti me dušo voli
pođi s menom kroz mižerje
i kamen će ovi grubi
biti mekši ...nego perje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.