Posedarje-Podgradina

petak , 20.07.2018.

Evo nas na jednom simpatičnom, neobičnom mjestu, čiji me prizor potpuno oduševio...



...a to je crkvica Sv. Duha na otočiću kod Posedarja, odnosno neposredno na ulasku u Podgradinu. Točnije oduševila me njena lokacija, simpatično izolirana na malom otočiću...



...i spojena improviziranim, zanimljivim, putićem.



Ova crkva datira iz 15. stoljeća, a obnovljena je 1974. godine. Pa idemo vidjeti kako to izgleda kada se približimo...



O gradnji crkve postoji i legenda koja spominje kako je jaka bura razorila ribarske mreže te ribare počela bacati po nemirnom moru, izbacivši ih na kraju na pješčanu plažu Žabokrek. Sretni što su se izvukli neozljeđeni, u znak zahvale, sagradili su ovu crkvicu. Okolna plaža mnogima je i danas privlačna opcija...



...a meni kao naivnom turistu manje privlačno da se i ovaj izolirani dio koristi za kupanje. No, jasno mi je da na ovim temperaturama ljudi željno traže hlad i osvježenje pa nisam puno gnjavila s fotografiranjem, no ipak sam morala kratko pogledati.



Još jedna zanimljivost je da se na pročelju crkvice nalazi zidani zvonik, a zvono se čuva unutra te se iznosi samo jednom godišnje i to na blagdan Duhova kada se ujedno slavi i Dan općine.



Još jedan pogled prije polaska...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.