Čovjek s vilicom u svijetu juhe

petak, 07.12.2007.

II. centurija, I. manipula, I. kohorta, I. legija Invicta

Legionari, suborci, drugovi!

Prije točno sto postova rekao sam kako sam rekao da neću više lagati, ali da sam ipak lagao. Još sam rekao kako se nadam da će iduća centurija biti obilježena nekim drugim lajtmotivom umjesto proklete laži. To više nije važno. Čitava ova priča odmarširala je onkraj laži i istine, u neistraženo područje, terru incognitu.

Sretan vam 200. post! Ne, ne meni, vama koji čitate. Dug je to marš, i ne vidi mu se kraja. Junački izdržaste sve dovde. A do sad ste već shvatili i najvažnije: više nema nazad, i nikad više ništa neće biti isto.

E pa hvala Bogovima! Na manje ne bismo ni pristali.

(Centurion II. centurije u govoru svojim vojnicima)

A možda je, i samo možda, glavna riječ i ime ove druge stotice bila: ljubav.

- 00:37 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.