Čovjek s vilicom u svijetu juhe

četvrtak, 03.05.2007.

Hoću znati, želim znati

Kad ste na bolovanju, pogotovo na dugom bolovanju, glavno pitanje više se ne vrti oko vašeg zdravlja nego oko vašeg posla. Tako da vam ni u jednom trenutku ne bi palo na pamet da ste nešto drugo nego kotačić u velikom stroju.

Nakon dobra tri mjeseca osjetim se jak i sposoban, nakon kraćih priprema i dugih vježbi disanja, nazvati na posao. Kako ne bih mucao i petljao pripremim se kao đače kako ću odgovoriti na jednostavno i logično pitanje „kako si“. Plan je također bio da se najavim i da ovaj put sam donesem „doznake“ od doktora.

Spoji me tajnica sa šefom.
- Nema te tri mjeseca, - veli on. Ajde, bogati! Inteligentno je to zaključio. Srećom, to ne kažem. Kažem:
- A čuj, nije mi dobro. Stvarno mi nije dobro.
- Koja ti je dijagnoza?
Kako da mu sad ja kažem koja mi je dijagnoza. Ni meni doktor Nadležni ne želi reći koja mi je dijagnoza „jer moram misliti samo o laganim stvarima“. Tamo su mi razni doktori i komisije i psiholozi koji su me testirali napisali barem pet onih F-ova, a Nadležni se na kraju odlučio za jedan. Ali mi objasnio nije ništa, samo ponavlja „to je biološki“ kao papagaj. Tako i moj šef:
- Koja ti je dijagnoza?
- Nemam pojma, imam ih nekoliko.
Nezadovoljno mrmlja.
- Doći ću u ured, zato sam nazvao, pa ćemo razgovarati, - velim, računajući kako će mu možda biti jasnije ako mu pokažem papire s dijagnozama.
Nezadovoljno mrmlja. Još pita:
- Kad se vraćaš? Nema te već tri mjeseca.
- Nemam pojma, - velim. Koji mu je k...? Pa zna da sam završio na psihijatriji. Nisam slomio nogu pa da znam da mi za tri tjedna skidaju gips.
Nezadovoljno mrmlja:
- Moram znati.
- Doktor mi ništa ne govori, - još se i pravdam, a doktor mi stvarno ništa ne govori, navodno za moje dobro.
Nezadovoljno mrmlja.
- Ajd, bok, vidimo se sutra...
- Ajbok.

Haha, osim što sam poludio još sam i pobudalastio! Kao, netko će se pitati kako sam. Kapitalizam je proždro sve! Čovjek je radna funkcija. Točka. Jadni moj šef! Ima rupu u svom komadu aparata pa i njegov kotačić trokira. Zato mora znati. Ne zna da znanje kojim barata ne postoji. Aparat radi sam od sebe, bez znanja pojedinih zupčanika.

Trebam ponavljati da u tom trenutku ovake misli nisu prolazile kroz moju glavu? Ni blizu. Samo me shrvala neka iscrpljenost od tog dvominutnog razgovora pa sam zaspao kao beba, dva sata, sve do ručka.

- 11:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.