7 dana https://blog.dnevnik.hr/islak

nedjelja, 25.05.2008.

TOP LISTA NADREALISTA ! BLOGERA NARAVSKI! ;)

- 45 790?????!!! nedjeljaka sereš!!!!:)))))))))

nego u vezi onog haikua br.3 kod mene: srijeda? kako srijeda? KAKO srijeda?!!
ćelavi gdje ti živiš? u neverlandu?

haiku 12 351: (moji brojevi sve po redu od 12 345, nisam ja nedjeljka!)

SLATKI, MALI GODIŠNJI,
HVALA TI, SVEVIŠNJI!

- Evo i moj stih za ovaj kišni petak...

PETAK
POSTAJE GORAK
KAD ČEKAŠ METAK
A DOBIJEŠ ĆORAK...

..........................Pozdrav



- Ma kakva poezija...bureka, bureka vamo.....;-P



-ajde danice ne laprdaj>! ;))) slike su komastične ma je martin za najbolji superlativ! ;))))))) baćin!

-o ne sad više niš ne bu radila :))
- ma sve će bit ok..kom je ikad bilo dobro na poslu? pa zato se to i zove posao :) drž se..to je sve jer se ne stigneš naspavat sirota :)
- pih, u pola dva post. počela si rano ić spavat. s kokošima. :)) vidi se da radiš.

- Ma makar njega posudi u @zagore i metni u boršu nek vibrira ;)))))

- Bože kako si ti nepripremljena otišla na posa. Bez mobitela !!!!! Samo mi nemoj još reć da si i bez laptopa otišla. Pa šta će ljudi mislit o tebi. Mislit će da si papanica. Eto šta.
Ne moraš nosit laptop. Bit će ti ga teško vuć svugdi za sebon. Ali boršu od laptopa OBAVEZNO na rame. I ne skidaj. Ni u zahod bez nje.
NIJE VAŽNO RADIT. VAŽNO JE FIGURAT.

- Evo me kod tebe.....donesa sam ti malo čokolade...draga si mi i ne morem si pomoć.....samo da ti rečem ako ti fizikalac pokušava uvalit neki aparat....da nebi slučajno pristala....ako ga je zelena imala u rukama onda nakon toga sigurno ne dela......Pozdrav

- ma, ziben, vidiš ti što meni radi ovaj tvoj boljun! i to samo što sam rekla da oću parče čokolade!
a, ljudi se rugaju bračanima,treba im ga poslat na brač da ih poduči kak se cicijaši, amateri jedni! fizijev mobitel je naravno svjetski....nego kaki bi bio kad je iz srca širokogrudne slavonije?
od mog dodira samo je još dodatno zablisto i sad je to fakat jedan produhovljen mobitel koji vibrira na anđeoskim frekvencijama....(ma, da mi je znat od čijeg dodira se boljunov zmajček tak trajno ukomiro?! fenomen! ...hahahhaha!)
ps: fizi je velikodušno sklado vrhusku poemu o čarobnim mojim tabanima i sad je postavljen na najviši pijedestal u mom cijelom vidokrugu (dioptrija mi -8). prirodno. brdz of feeder stik tugeeder! (to je tzv. slavonski britiš rojal ingljiš.)..........


- haha,kako stižeš s bloganjem,zajebano jeli,,nema se force,,ps. zelenu ak misliš gurnit sa stjene moraš ju zvat ovo ljeto tu kod tebe jer ovde ju nemaš s čega gurnit kad je ravnica,jedina uzvisina pogodna za guranje je crkveni toranj al ona tamo ne ulazi,,što se mene tiče nemoraš ju ni gurat jer mista kod mene ima i na livoj i na desnoj bandi samo se dogovorite koja će kojom bandom ići pored mene-ja sam livom rukom vješt u milovanju guze a desnom znam uvatit za sisu tako meko da se topi,pa se vi odredite prema sklonosti koja će uz koju bandu odat pored mene

- ma ke čikolata mama miaaaaaaaaaaaaa ,,,,,stižeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmm
uffff koja mala ritam sekcija ,,,,,,na kušinu ,,,,,,,i još se ipak mislim ,,premišljam zamišljam ,,,ja i on ,,,il ja i lepinjica ,,,,ja i on ,,,il ja i lepinjica kapulica ajvar čevap ,,,ja i on ,,,ja i ćevap ,,,,,,,,jebenti neutaživu želju ba za izvornin ,,,ko je rekaooooooooooooooooooo BUREK !?

ja bi ipak ćevap ,,,momak sorry ,,,,obuci mudantice priladit če ti se ta mala tvrda guza ,,joooooj hahhahhah u bunilu svega ,,,otvorim širom usta i uvalim ćevap made in sarajevo u usta ,,,,,,,to je rock & roll ,,,,,a nego kako
moregen moja mala čikolatice bodulska ,,,,,baćin s live baćin s desne bande ,,baćin direkt u čelenku ,,,,i sad gren ,,samo da te još pokrijen ,,,jebate ča to sanjaš ka si tako nemirna

- nije mi do hrane, prilegla bi. (FATO! LEGENDOO!!!)


- jel blogati i meni je jedna jednom rekla a little goes a long way al nije dugo neboj se :)
- Hote Kvragu vi i Cevape i Bureke jos mi se riga na sam promisaj..a nisan neki za cikolatu? work sucks a?



- Zasto je na tvojim slikama samo priroda, more, ptice mace...... ??
Ima nas koji bi rado i malo sexa vidili :)))))))))
Ako nista slikaj barem Cehinje sad kad navale na more :))
Dobro jutro zelim

- (aj baš mi drago za posao,najposlije zašto bi tebi bilo bolje neg meni)

- Odjavljujem se iz etera, zatvaramo lokal...
...AJMOOOOO, SVI KUĆI, RAZLAAAAZ...
@Šetemana mora poć spat, nećemo da nam ima podočnjake-dokoljenke prvi dan na poslu ;-)))))))!!!
Mala, evo ti budnica za sutra (nemoj sad kliknut, jebate, ne'š oka sklopit, haha).
Raz, dva, tri - u krpice svi ;-***

- Pazi šta ćeš obuć . Ne nosi odma dizajnersku robu. Judi su ljubomorni. Nosit ćeš poslin. Kad postaneš šefica. Lipo decentno. Nenametljivo. Jedino pazi da uvik imaš kakvu fasciklu, ili još bolje CD , u ruku. Da izgledaš šta poslovnije.

- Ja sam vaga..i podznak mi je vaga...znači ukupno gledano ja sam jedna velika vaga...Za veliku vagu može se reći i vagina, a za vaginu naš narod kaže pizda...znači ja sam i pizda....Pozdrav

- Strijelčice-supatnice, budimo suputnice!
Destination - metropola ;-)))))))))
Jer da krenem pisat roman u onijem crvenijem balerinkaman-aman-taman, otkliznula bih drito u autobiografski - čitaj "žuti" tisak, što bi uzrokovalo epidemiju žutice međunarodnih razmjera, hahahah...
Dunkve - selim u metropolu, uključujem taksimetar, ima da vozam sve redom ;-PPPP
P.S. Tko izda - pizda.
A ne @boljun, @boljun je zakon!!!

- more je kul, al ti si brate luda :)

- Pa sad ti meni po ovoj vrućini u Slavoniji vadiš mast sa morem..nije fer!!Da bar vadiš mast,da ne moram držati dijetu...već mi peglaš živce...tako bih rado sad bućnula u vodu!!Šmrc,šmrc,šmrc...odoh pod tuš...!Svaštara

- joj da mi je živjet tak pri moru, da mi je a nije. ja zaprav mislim da sve kaj delam proizlazi iz te patnje kaj nemrem bit kraj mora i tak se okupat kak ti. uživaj. a kaj se tiče izbora obuće, ja bi izabrala one zelene sandale s onom punom petom boje dreka. takav sam ti ja gojza tip. sam nek ne žulja i da morem eventualno picnut nekog s njima vrit

- Zavidim ti na točanju u moru, da znaš!!!! A cipela, nisi ih valjda sve sačuvala, od stoljeća 7.... i na kraju opet ne mogu ući ni u jedne osim tenisica ili sandala (ortopedskih), užas nad užasima... a kakve sam štikle nosila, ne smijem se ni sjetiti... Ajde, sutra, kada budeš opet točala noge u moru, pomisli na mene malo, ja ću to osjetiti sigurno.... Cmokić, bokić, kisić, pusić i sve na ićićići

- nemoš bilivit. došla sam vidjet jesi dobila posao a ono post koji čitam 12 minuta...Sad moram brzo brzo ić radit. Znači drže se fige i dalje..:)). A ovo o frizerkama...što reć...? :))))

- Just so you know 7 friendice ..achewwwwww pardon..alergija me ubija..i muski se moraju konkurirat sad sad depeliranje i manikiranje i pedikiranje i svake monade ja san ti cisti dokaz:)

- ko je kriv??,znaš šta nediljka,meni drago da ti tu nisi ništa kriva,anđeo,ma di bi ti,,da nisi ti slučajno u tirani diplomirala zamazivanje očiju?

- ko te sisa :))))))))))))))))

- kao što već rekoh, odlučila sam naprasno puštati cice, a kosu šišam redovno, baš ka i travu

- da budemo načisto-moja izjava glasi:
od danas pa nadalje,na zelenom blogu,kod medene ,na još nekim mjestima i u ovom bordelu pišem samo u ženskom rodu,a svojim komentarima ću se osvrtati samo na ženske teme pa me stoga od danas u 22:10 možete smatrati za pičkicu
potpis: fizikalac
jebemu ak sad nisam vaš recite šta još treba da uradim

- ma zadavi ču te oču bogami moga a pri toga češ dobi dvi tri po toj svojoj guzici ,,,,,,

- Ma baš ženska posla ... nikidan san vodija Vinku na šišanje, cila oduševljena, miruje na stolici, frizura za pet ... a posli par dana iznenadni plač da san ja kriv ča san je ošiša na kratko, da ona oće dugu kosu! A ono sa pećinon je živa istina ;-)

- I have my fingers and my legs crossed ..ooo what the fuck my eyes too:)

- i mene... jesi li više?

Rekla fata Muji da mora stavit gUmicu kad se seksaju da ne ostane trudna. Mujo posluša.
Nakon 7 dana kaže Mujo Hasi : Ma znaš šta Mujo, ja ću ovo skinit, pa nek Fata stoput zatrudni, baš me briga, ne mogu više izdržat!

- imas cice. pa jebateled tebe trebam :)))))) daj kolko os. sta vise to bolje. ocu konacno
svijetom prohodat prsimice :)))))))) imacu cice lalalalalalalalala

- Pa bar vi na moru možete uvijek lizati..hahaha..mislim sladoled!!A za širi izbor nikad nije kasno...!!Samo se treba potruditi...!Laka ti noć!!Svaštara

- bemti brigu, dokrajčile me gaće, al svejedno fala lipa

- pifka ti je zagorita a ne moji čvarci,ovo šta si me uvridila za čvarke bolje da si mi uzela zadnji sto kuna lakše bi prebolio,samo da znaš,i kad smo već na vređanju samo da ti rečem u lice-ti švabe šta su pocrnili nisu donili svoje kreme za sunčanje nego kupili vaše vodenasto maslinovo ulje pa se mazali s njim,a poznato je da voda neštiti od gorenja-točka

- Okus pipuna ,mmmmmmmmmmšto je dobar, baš bi sad jedan.

- skrkaj te proklete bokseve gdje im je mjesto, ako još netko stavi bokseve na sredinu, tako mi bloga naručit ću najboljeg hakera da vam sruši sve te blogove! PROKLETIM BOKSEVIMA JE PROKLETO MJESTO PROKLETO DESNO ILI PROKLETO LIJEVO!!!!! PROKLETSTVO!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PS možeš slobodno ostavit ovaj ogromni font! tako te mogu čitat i s Wc-a! hihihihihi! font je super!

- O vrit, sad mi je k'o kod @Zore, skrolam sto let do postaaaaaaa.....neeeeee.......prvo mi idu svi boxovi, ja ne moren više tako, ja ne moren brež....starog dizajnaaaa! A imam i explorer i ljisicu! I ne gre, nikako, šmrrrrrrrc....
Svi ste se oblokali sinoć i radili nerede, a? Peglali :-DDD?
Eh, mlado - ludo...ja se strogo bavim samo sportom!
Danas na programu - ekstremno španciranje špicom!!!
Pusa iz sunčane metropole ;-)))))))))

- od silne multimedije,nijansi boja,satova nemogu se snać,,jesi to ti nedeljkice il sam došao u raj???ps. ps.

-
ni ti laka jube moja akojisikuraconolikobeštimji upotribila na beštije ,,,pasmatermaterpasatripiške četvrta za žuntu ,,,,jeli tebe ono vino ošamutilo bogati je jemaš veliki guc maja moja ,,,,a meni je svaki dan nedija ,,,činin fintu da je tako i super mi je ,,,,nika neznan koji je dan ni koja ura ,,,,,nečitan novine negledan tevej ,,,,,izgubljena san u vrimenu i prostoru ,,,,,kukuriču vamo i komene ,,,al me to ni briga ,,,al ča mi maške gredu na živac jebaihmačak više su mi žigericu počučale ,,,bate urliču ka da niku stvar nisu vidile o stolječa sedmog ,,,,ka da in je potriba o tega ,,nebi da in je zlatni bogati ,,,,kurvače od mašak ženo moja ,,,izađen na balaturu i samo šiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicajen kurbajen gospajen ,,,,zapopizdit mi je ,,,vratin se u posteju ,,,pokrijen se donosa ka ono opet mjaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuu ,,,,,jebenti ako neču kojoj čiket stavi i u guzicu koliko su mi dopizdile jema tri miseca da je veljača prošla a one bi se još guzile ,,,pari da mi nebi ,,,,a nepuštamo glasa ,,jel tako anči ,,,,,,uuuuuffff
jubin te jube moja ,,,,,tebe i onu lipu demejanicu ,,,,,,,,,i sritan ti četvrtak !!!

- jebenti prvo sam mislila da pišeš o sex-u, od ponediljka si svjesna da se triba ,mrdat, pa si priskočola na sridu, mislim si ja, je napeto, pa se nisi, pa četvrtak, veseli, mislim si, evo ga na, sad će se mrdnut, a ono, jebiga, ništa, nije to što ja mislim.

- Be, a nemaš magaarca u misto. Kad on zareve, cilo se misto trese!

- joj, ja sam prolupala!!! hilfe, hilfe! malo prije sam bila na ovom blogu i bio je neki video u kojem kaže"ja sam mala pala, sve sam čaše polupala...itd...." đe to nestalo??!!! da li ja haluciniram?!!
je li blog skroz poludio?! hilfe! hilfe! ajutooooooooo!!:))))))))

- Mi blogeri smo ko iz one boljunove pjesme:
Kresnem

Bljesnem

Zgasnem

Splasnem!

- Ni moga nema bice si me izbrisala :(

- Klub lijenčina ste osnovali!! Moj bože - sada se stvarno osjećam issfrustrirano, lijenčarite, drpate bobe sa grozda, baš vam je fino.... Ovdje nitko ne nudi takav turizam - samo pecanje i lovačke priče, pa rintam da ne svisnem od muke i praznih želja :)))

- Već sam kod Brodjanke napisa da su za moju mižeriju dosta i tri bobice....mora bi se ispravit..misli sam na suho grožđe..na cibibe

- Ajmemeni, mmeissovo, ča ti je...
....vrati box kako je bil, di ću ja sad klikat na ekipu ;-PPP

- Volim konje i zato ih ne bi jahala, to mi izgleda kao nasilje.
Možda sa mnom nije sve u redu ?!

- ajde mala izist četi cili pršut : )


- Vid ti koze a ko sisa tigija ca je posa ca aj kvragu hahahha di si ti pila Mountain Dew? a u Alemanija? pija san ja taj Mountain Dew ka san bi mulac puno i onda mi neko reko da to ubija spermu..i da nevaja to pit jerbo nemos pucat ..hahahha aj gren lec i onako te ni briga ca san isa u ribe

- Sad ce cili blog znat da si bila samnom u Aruba e bate 7 znas izpizdit tajnu :) baci baci bu

- A jesi nakitila blog cvijećem,zavrtilo mi se u glavi,sve ljepši od ljepšeg!Skoro sam se uplašila da sam vidjela duha,onaj jedan tip što svira sliči Tuđmanu,pa sam pomislila da nemam priviđenje...!!Sad ako spavaš,lijepo sanjaj,ako ne spavaš,uživaj u ovoj ljepoti,koju si oslikala!!Čestitam ti praznik ,nema veze što ne radiš,ionako je ovo dan nerada!!Pozdtav veliki!!Svaštara

- Kako je 7 uspila uletit izmedju nas !:)

- Najmanje se sadaisplati biti poljoprivrednik u Slavoniji :)))
Znas sta ?
Nebi ti ja na tu skelu stao pa kad bi mi i MiniMaxine dala :))))))))))))

- znaš šta nedeljka,,one su izmigoljile jer vide da sam ljut pa smiruju situaciju,a ti si me sad raspizdila toliko da ti ja budem reko da ti se štuca,,braniš kremu za nokte i ostale pizdarije,a jesi li ti slučajno primjetila koja je nauka stvorena od običnog uloška,nisi??jer kad ti vele s krilcima,s dva krilca,s tri krilca i propelerom,,,bem ti ko da avin prodaju,kanader za gasit požare,a ne komad vate sašiven u neki kurac,pa još metili brojeve na njih,ko košulju kad kupuješ-broj 8 small,broj 12 big,,,a ti naivna pa idem kupit i sad te ja pitam,ja stanem kraj kase i snimam,kao nezainteresiran,a u stvari špijuniram koju koja ima picu,,i sad naiđe neka i na pult tresne broj 12,a ja se smijuljim i mislim-kurvača,razvukla joj se pa kupila big--dođe druga koju sram uzet big pa uzela 8 midlle,sa dva zakrilca i klima uređajem-e tu se ja trznem pa mi ko fol ispadne kovanica,pa se usput podvirim da vidim jel big il small jel laže,,,ma nemoj me jebat nije nečija pica kilometar a nečija kao zrno graha-pizda ko pizda samo industrija i marketing izmišljaju,a ti trči u prvi dućan da probaš i ti dva zakrilca s rubom koji ventilira,,ne pizdi,,sjebala si me u pojam toliko da sam sam sebi ovo zalijepio

- haha,ono što si kod mene odgovorila kenguru-netreba žalit,nikad nije kasno za probu,ak trebaš nekog za testiranje evo ja se javljam,badava ću biti testni stroj,ma šta stroj-strojčina,,no ja ti velim da je to istina,one koje kupe velike,ja gledam svojim očima,metnu ih prve na onu traku,pa čim otipka trgovkinja cijenu-odma ih uhvate pa u torbicu zguraju-ne u kolica,,a ona koja kupi male-još okrene broj gore,pa ih stavi poslednje na traku-ko da se kurči da mi gledamo,,a to ti je isto i s drugim,jednu sam gledo di kad kupi nešto jeftino onda baci odmah na dno kolica a kad kupi neku skupu kremu onda isto zadnje ostavi,pa dok ova tipka na kasi,još uzme pa čita upute i veli kao sama za sebe--a,je,s lecitinom je,koža mi voli lecitin da nije za vjerovat,to bi svaka žena trebala sebi priuštit jer ......bem ju ludu-kupi pastu za zube neku divlju za 5,99 a za neku kremicu dade 160 kuna,,nego aj ti spavat malo,,nešto si mi se rastipkala ko da te znoj po bedrima udara

- Ne da ne volim cvijece ali ja vise volim sise :))
Kakve to kremice spominjete ti i uvazeni kolega Fizikalac ? :))
Ja sam prostacina pa kad se spomene krema ja pomislim na svasta :)))))))

- hahahhahah pa ti si stvarno poludila il se se napusila:)

NE, NIJE MOGUĆE SVE BISERE STRPAT U JEDAN POST! LUDI LJUDI I GOTOVO! BAĆIN SVIMA, ODO SE MUČIT ZASPAT! BENTI NERADNIČKE NAVIKE!!!!!!!!!!
-

25.05.2008. u 01:13 • 20 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (4)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (5)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (10)
Veljača 2009 (10)
Siječanj 2009 (11)
Prosinac 2008 (16)
Studeni 2008 (9)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (11)
Lipanj 2008 (13)
Svibanj 2008 (20)
Travanj 2008 (18)
Ožujak 2008 (22)
Veljača 2008 (22)
Siječanj 2008 (20)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (27)
Listopad 2007 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

helou

Image Hosted by ImageShack.us

tiredincro@gmail.com
Image and video hosting by TinyPic










Image and video hosting by TinyPic

free hit counter

hit counter

"...više nego celi svit i okolicu!"

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

sewen mi je poklonio pjesmu koja mi puno znači



NEZABORAVAK
FORGETMENOT
FERGIßMEINNICHT














Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us

Hrvatska udruga za Alzheimerovu bolest

aj lajk

naughty Grazy Heart
wink brodjanka
thumbup Vukovarski Som
njami RADOZNALI
yes lomic
hrvatska premijer dični ;)
wave Aribica
cool Joso49
sretan Advent
mah nima
dead Boljun
Image and video hosting by TinyPic

klarica
samo zore ;)
čiovka
filipinka
maslačkica
umorno oko
gustirna
skaska
fata ;)
kore
slatkogrko i obratno :)
kate misterija
kikica!
forza fiume
levantica
Image and video hosting by TinyPic
pushmepullme
fulvusica
malena zvijezdica




Pomozimo maloj Anji


PUTUJMO

Naslonimo ljestve

Na oblak

Sačekajmo vlak

Pa krenimo dugom

Tom uskotračnom prugom

I putujmo…putujmo…



Između dva oblaka

Kao od stanice do stanice

Dok kraj prozora promiču

Nebeske plave oranice

Lijepo je brojati ciruse

Male bijele ovčice

Što u stado zbiru se

I putovati…putovati



Od kada te nema

Ne putujem često

Ali samo poželi

Jer još ti čuvam mjesto

I možemo zauvijek ovako

Putovati….putovati

BY Boljun