7 dana https://blog.dnevnik.hr/islak

četvrtak, 08.05.2008.

četvrtak? oh yes....

Četvrtak je divota od dana! Zašto? Jer ja tako kažem! mouthwash smijeh Svašta! Ne vjerujete mi? Recimo, u ponedjeljak sam svjesna da se treba mrdat, a to mi se fakat, kosi s religijom! U utorak sam hepi da sam prebrodila ponedjeljak, no, odlažem mrdanje do srijede, onako...bez nekog jakog argumenta. Srijeda je gadan dan! Taman si odgulio ponedjeljak i utorak a ono TEK polovica tjedna! Čini ti se... nikad tome kraja. Još uvijek ne mrdam!!! Tajna je u pritajivanju! Ako se pravim da me nema, možda se izvučem od mrdanja! EEE onda dođe četvrtak! Divota od dana. S jedne strane, mrdanje nije potrebno, jer ima se skuža za bogove! Ni ured za nezaposlene ne radi četvrtkom, pa di bi se ja movila! Četvrtak je stress free zone! Yeah baby! Veselim se jutru! ČA ĆEMO SUTRA ZA UBED dilemu smo načeli navečer, jer to je egzistencijalno pitanje (na koje bi ja od gušta rekla - RISTORANTE !!!...a ne smijem od straha od munja i gromova) Ča si ja zamišljan da smo u Jameriki, blogati, pa ćemo ist po vanka! Ili u saboru pa ćeš ist za 10 kuna plus poskupljenje nedavno. nut I onda dođe blaženi petak, dan kojem se ofiscats and rats vesele, jer oni imaju vikend off! A trgovci, ugostiteji i ini ... njima se tresu gaće, znaju oni ... sad će navala! A meni blaženo. Znam, odradit ću petak ...prijavit se na burzu koju obožavam jednostavno, by the way, i onda sam mirna. Ovo mi je zadnji mjesec da se prijavljujem, bar ja tako vjerujem yes.... a onda idemo udarnički... sezonu ordinirat. Neobično se tome radujem! laze naughty Ne, stvarno, bit će zanimljivo ... Zadnji posao sam išla na sud jer na pitanje A PLAĆA? dobih odgovor A TI BI PLAĆU?! Pa se nadam da će ovaj put bit bolje. Nisu ni kurve blesave, kad traže lovu prije no što prionu...jelte...coolgreedybelj
Prije nego osjetite poriv da me tješite pjevawinknaughty, moram vam opisat stanje na otoku u ovaj jutarnje/noćni sat...Već duže vrijeme, moja laptopica bezimena i ja odrađujemo glatko i slatko noćne smjene. Počesto nam se zalomi i da dočekamo zoru, sunašce kad izlazi pozdravimo. Što samo po sebi nije niš neobično, loše ili posebno dobro. Ono...bez veze! Evo je tri i pol ujutro. Ili u noći, kako se uzme. Svi rad-iš!-iš!-ni ljudi ili spavaju ili kruh peku ili.... Ja isto nešto radim ...kao. Nikome ne smetam, mislim si ja.
Da ne bi! Već mjesecima traje uzbuna u kokošinjcu zbog mog noćnog bloganja! Naime, oduzela sam nekome posao. Nehotice, vjerujte mi! lud Svi, ali svi otočki petesi, ilitiga muške kokoše, zubo počeli su u meni gledat konkurenciju! Pa ne čekaju zoru da zakukuriču nego su se počeli , NIČIM IZAZVANI, PONAVLJAM! smokineek osjećat pozvani natjecat u tome tko će ranije zagalamit. Evo ih ... već su počeli. Ja u gradu, gdje definitivno nema niti jednoga peteha, čujem ih ko da su mi u dvoru. Zborno luduju! Pa isprovociraju jadne pse i mačke, koji uzvraćaju najavama ljutog boja. Što kao posljedicu ima da se i dvonošci uzbune i započnu s jutarnjim ritualima. Pale svjetla, mumljaju samo njima razumljive beštime ...ćutidatlajatjutroranopastimaterdatimater....mučidoktenisanvankahitilašordomačja....Tu ja polako odigravam zadnju turu solitaira i nedužna, ko što i jesam, sklapam laptopicu i gasim svjetlo jer je i tako već razdanilo. I uz cvrkut ptica u pozadini za uspavanku, položim glavu na mekani, mirisni jastuk i sklapam okice, zadovoljno tonem u pravednički san. A vani započinje ludi ritam. Petesi su već promukli, psi su ispišali pod jer im je bioritam potpuno poremećen i ne mogu izdržat dok dvonošci ne ustanu, mačke su izgrebale što se izgrebat stiglo, ljudi brišu lokve s pločica i odlaze prošetat pse, puštaju mačke van na obračun sa svim četveronožnim mjaukavcima na koje naiđu. A čini mi se i da su kokoše shvatile da im je došlo SAD ILI NIKAD! i počele se emancipirat! Vježbaju kukurikanje i namjeravaju prestat bit samo tradicionalne nesilice i potencijalne pečenke! KOKOŠKE NAMJERAVAJU KRENUT U INVAZIJU NA MUŠKI POSAO KUKURIKANJA I BUĐENJA SVIJETA ZOROM RANOM!!! Ja im želim svu sreću, a vjerujem da će one to apsolvirat, te da će odmah shvatit da im ja nisam nikakva konkurencija već samo još jedna kokoš u garmi iliti kokošinjcu...smokin



08.05.2008. u 01:16 • 30 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (4)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (5)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (10)
Veljača 2009 (10)
Siječanj 2009 (11)
Prosinac 2008 (16)
Studeni 2008 (9)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (11)
Lipanj 2008 (13)
Svibanj 2008 (20)
Travanj 2008 (18)
Ožujak 2008 (22)
Veljača 2008 (22)
Siječanj 2008 (20)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (27)
Listopad 2007 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

helou

Image Hosted by ImageShack.us

tiredincro@gmail.com
Image and video hosting by TinyPic










Image and video hosting by TinyPic

free hit counter

hit counter

"...više nego celi svit i okolicu!"

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

sewen mi je poklonio pjesmu koja mi puno znači



NEZABORAVAK
FORGETMENOT
FERGIßMEINNICHT














Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us

Hrvatska udruga za Alzheimerovu bolest

aj lajk

naughty Grazy Heart
wink brodjanka
thumbup Vukovarski Som
njami RADOZNALI
yes lomic
hrvatska premijer dični ;)
wave Aribica
cool Joso49
sretan Advent
mah nima
dead Boljun
Image and video hosting by TinyPic

klarica
samo zore ;)
čiovka
filipinka
maslačkica
umorno oko
gustirna
skaska
fata ;)
kore
slatkogrko i obratno :)
kate misterija
kikica!
forza fiume
levantica
Image and video hosting by TinyPic
pushmepullme
fulvusica
malena zvijezdica




Pomozimo maloj Anji


PUTUJMO

Naslonimo ljestve

Na oblak

Sačekajmo vlak

Pa krenimo dugom

Tom uskotračnom prugom

I putujmo…putujmo…



Između dva oblaka

Kao od stanice do stanice

Dok kraj prozora promiču

Nebeske plave oranice

Lijepo je brojati ciruse

Male bijele ovčice

Što u stado zbiru se

I putovati…putovati



Od kada te nema

Ne putujem često

Ali samo poželi

Jer još ti čuvam mjesto

I možemo zauvijek ovako

Putovati….putovati

BY Boljun