Visitors since February 12th, 2007

Free Site Counters
Free Site Counters

Holyfighter - vuk samotnjak

16.01.2009., petak

Pravi muškarac



Jedna od nepotpisanih kokoši koje mi opsjedaju mailbox (za razliku od
potpisanih kokoši koje su dobrodošle) poslala mi je najgluplju prezentaciju
koju sam ikada vidio. Prezentacija se zove "Pravi Muškarac" i uz sladunjavu
glazbu (Chris De Burgh - Lady In Red) i nazovi-romantične slike izlistava
vrline "pravog muškarca".

Sad, nemam običaj suditi ljude na temelju prvog dojma (Lažem. Imam.), ali
ja sam osoba koja voli izraziti svoje mišljenje (čitaj: tvrdoglav,
egoističan, bahat, ne jebem nikog ni pol' posto jer ja sam uvijek u pravu a
vi niste) te ću učiniti iznimku (baš) i dotičnoj gospođi ili gospodični
(čitaj: sapunicama zatupljenom kokoši) izraziti svoje viđenje dotične
prezentacije i zašto smatram da je u krivu.


1. Pravi muškarac govori ti da te voli 1000 puta na dan.
- Bla bla bla... Koji ti kurac znači koliko ti to puta kažem? Neki rekord?
Toliko si nesigurna u sebe i našu vezu da te neprestano moram uvjeravati u
ljubav?

2. Pravi muškarac je uvijek uz tebe, ali poštuje tvoju neovisnost.
- Ili u prijevodu: vadi ti guzicu iz pizdarije koju napraviš ali ti to ne
nabija kasnije na nos.

3. Pravi muškarac razumije tvoje potrebe.
- Imaš ih nekoliko: kisik, hrana, voda, obavljanje nužde, i moja najdraža -
prokreacija. Sve ih razumijem i poštujem.

4. Pravi muškarac te nasmijava kad si tužna
- Ne. Nego te zagrli i pusti te da se isplačeš na miru, a zatim te pita
koji ti je kurac i što se dade poduzeti u vezi toga. Ako te nasmijava,
znači da ne zna što bi i da mu je neugodno zbog tvoje tuge.

5. Pravi muškarac ti poklanja cvijeće kad se najmanje nadaš...
- Samo ako si vegetarijanka i jedeš ljiljane s octom. PRAVI muškarac je
provider - neće ti donijeti neko usrano cvijeće, nego će dovući na stol
jebenog bizona, rastrančirati ga i napraviti večeru. "Ali Viktore, cvijeće
je lijepo i romantično!" reče ona i trenutak kasnije biva zadavljena
crijevima tog bizona... Cvijeće je za vjenčani buket i groblje. Za sve
ostale izljeve ljubavi tu je MasterCard.

6. Pravi muškarac spava s tobom u naručju
- Dobro, jel' itko to može? Mislim, grč u ruci, pa povremeni trzaji lakta
ili koljena koji pronađu bubreg i jaja... Pa se okreće i ogrebe te po
bradavici (a to boli, jebem vam takvu romantiku da vam jebem), pa ti pokupi
pokrivače i onda gunđa što kašlješ u snu...

7. Pravi muškarac ti nikada ne laže
- Pizdu mile matere ti ne laže. Ako nađeš muškarca koji ti nikada o ničemu
neće lagati, bježi glavom bez obzira jer je garant neka vrsta psihopata.
Svi imamo svoje male laži. Ne znači nužno da su zlonamjerne ili bitne.

8. Pravi muškarac ti pomaže izabrati odjeću
- Dobro, koji sam ja kurac? Modni Mačak? Joooooj, koka, ovaj crni minjak ti
nikak' ne ide uz te Miki Maus zelene čarape... Buš zgledala tak' nekak grdo
u tome... Ungh... Meni si lijepa kako god da okreneš i živo mi se jebe što
drugi misle. Nosi što hoćeš i ne davi me.

9. Pravi muškarac voli tvoje prijateljice
- Molim?! Taj jebeni čopor iskompleksiranih baba?! Nikad! BIt ću pristojan
s njima, zurit ću im u sise ako valjaju, ali ne očekuj od mene da ih
"volim" ako su nepodnošljive. Samo zato što su tvoje, ne znači da su odmah
i moje.

10. Pravi muškarac te uvijek drži za ruku.
I time dokazuje koliko je nesiguran u sebe i ujedno naglašava svijetu kako
dobru pičku ima a oni ne. Lijepo je držati nekog zua ruku... ali UVIJEK?!
Ma daaaaaj... Jedno je potreba za kontaktom, drugo je čisto preseravanje.

- 08:03 - Komentari (0) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Lipanj 2009 (11)
Svibanj 2009 (22)
Travanj 2009 (15)
Ožujak 2009 (21)
Veljača 2009 (23)
Siječanj 2009 (16)
Prosinac 2008 (27)
Studeni 2008 (26)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (11)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (22)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (24)
Veljača 2007 (25)
Siječanj 2007 (17)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (7)
Listopad 2006 (1)
Kolovoz 2006 (5)
Srpanj 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moj pogled na život i okruženje

Strong body, strong mind, the rest will follow.
Keep your blood clean, keep your body lean.


vuk.gavran (at) gmail.com
<$NaslovBoxa$>
<$TekstBoxa$>
CURRENT MOON