nedjelja, 29.04.2007.

DEATH IN JUNE

- 21:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

šta se događa kad si egoist i zaboravljaš na osobu pored sebe

runa života i zaštite(pilori)

...neznam ni sam odakle da počmem,al su se moje nedače počele izlaziti na vidjelo,recimo negdje oko 7/8 dana u nazad.počelo je pukom igrom kako do obično i biva.došla je fucking pošiljka dobrog dopa,a ja onako u apstinenciji/traje već duže vrijeme)nisam mogao odoliti a da to nešto specijalno i dobro ne probam.bilo bi super da se to meni nije svidjelo i da roba nema smisla te da ej šečerana ili što ja znam jednostavno smeće.ne,bila je dobra i ne žalim sto sam zabrijao parče dana.(sad cooliram)al sam povrijedio osobu do koje mi je stalo.isprika nemam jer što je učinjeno je učinjeno.naeravno da ga nisam htio povrijediti,al tako je ispalo.i sasd mi vi kažite:"zar pored sebe stvarno nemam tolerantnu i osobu punu razumijevanja pored sebe.imam i toga sam svijestan,ali sam još svijesniji da toj istoj osobi može puknut film,sterat me po kratko i šta onda.izgubio sam ono što sam imao,a nemam snage za pronalazak takvih osoba,svijestan da ih je jako malo.
pravi se da nije ljut i da je sve ok.pogriješio sam pa ču ispraviti.to kaže on.a meni je dosta da ga pogledam u oči i njegovu složenu facu koja mi sama govori da nije sve u redu.pa kako bi i bilo kad sam ne samo lagao nego se i ufuravao više od sedmice,tako da postoji još sitni korak i ponovo sam navučen.a to ne želim.već kad radim i imam šanse da neku siću stavim na stranu,želim da M. i ja odemo ako niš drugo barem u razgledavanje amsterdama i vuikend u veneziji.znam da to možemo da si priuštimo.do sada je bila u kući jedna plača i vukli smo s kraja na kraj.al sad to nije tako.mrzim posao koji radim,koda mi živce,dovodi me do stanja totalne depre,al se ne predajem jer mi je cilj put.želim se maknuti malo iz ove ljepe naše.želim još vidijeti svijeta.ne želim se navlačiti ni na žuto niti bijelo.nije mi interes šljaklat cijelo ljeto za pis dopa.kako jadno i odvratno.
taj moj čovjek M.je jedna pomalo produhovljena osoba i vjerojatno zato ima toliko strpljenja samnom.to je period kad u meni prevagne ona divlja strana i ne osječam se na miru niti ispunjen ako ne učinim barem jednu maluu glupost.jest,ali ova je bila fucking velika.do sada svaka veza je obično i završavala time što se ja nisam kanio micati od droge,pošto me ona prati od moje petnaeste godine i jednostavno drugačije neznam živijeti.ali učim.polako,al napredujem.to če vam moći dokazati moj duhovni učitlj.dakle tu smo.na planeti zemlji.radi nekog klinca smo tu poslati.koja nam je zadaća neznamo,al je sigurno uračunato učenje na greškama.kad bi se držao one stare"bolje učit na tuđim greškama,bilo bi idealno,al što je to idealno.idealno je jedino to što nitko od nas neće ostati za sjeme,netko če smrt dočekat s radošću,znajući pritom da je napravio korak napred i njegova zadaća na zemlji završava,a drugi koji se boje tog svećanog čina,umiranja,ti će ili morat poradit malo duhovno na sebi ili pred smrt tražiti milijardu oprosta činjenih tu,na planetu zemlji...

- 17:04 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 26.04.2007.

SANJAM DA SE IZGUBIM

ROZZ WILLIAMS -DRESED


...sanjam pa se izgubim
u jednom glupo svijetu
napravljeim od anti
i neznaju kad se vračaju
sanjam pa se izgubim ...i kao da je bilo tu
pod velikim svijetlim suncem..
u ovom universumu EKV
napravljenom od GLUPIH LAŽI
san mi izgubi, dušu
odnosi me daleko gore
pokazao mi je
pakao...ali...stvarno ovaj mrak
bolji je od realno
OK izgubljen sam
sanjaj
sanjam pa se im

- 19:53 - Komentari (7) - Isprintaj - #

prolječe je udarilo u galvu...

baraka

...je kad bi lagao da nije zveklo me u glavu,onda u meni nebi proključao zov divljine.tu nastupa jedan moj mali preobražaj.izlazim iz mračnog,melankoničnog stanja u nešto sasvim suprotno.nešto sunčano.je,pa možda sam inkarnacija nekog hippija.cool.
naravno pokušavam u ovom crnilo malo da okrečim u psihodelije.dosta mi je nerviranja,slušanja,odrađivanja.samo hoču slobodu,a sloboda(istinska i prrava ne nalazi se u zaradi para).
bilo je ovo neka čudna sedmica.dizao sam se u jutro s voljom da me odmah spale i rasprše pepeo pomom dragom moru.imamo bucmaszog "simpatičnog direktor koji nas je do jučer odnosno dana osovljavao sa "bok"BOG....ali danas ne.danas je vijeratar sarao na drugu stranu.onako,ja kulturno(to su me učili)pozdravim ga sa bog bog(kao i uvijek,ne).e kad če ti on mene pozvati na stranu da mi onako sa ponosom i direktorskim ego poruči:"od danas,pa na dalje nek ostanemo na DOBAR DAN:BOŽE OD ČEGA PATI OVO ČOVIJEČANSTVO,AL ZA NJEGOV ISPRAVAK FALI NAM JEDNO PASTOTINA GODINA.
imao sam i buran život cvan posla jutarnjeg.naravno di bi ja da da barem jednom mjesečno ne okusim onaj totalni mir i ono totalno fucking dobro.e taj mali izlet u tišinu,umalo me stajao glave,što mi se povezaše više dana za redom.ne ne osječam se sada loše.jedino što bi mi bilo drago da imam još malo.zezam se.eksperimentirat da,navlačit se ne.tako da prepostavljate u kojem se stadiju nalazim.doma,posao,pas,spavanje.al to nije to.ja ne želim i ako radim da si nemogu priuštiti jednu ludu noć,jedan brod,jednu gou meni najdražu...
sve je to teklo nekako dok M.nije skužio da sam se približio propasti jako blizu.ne ljudi se na mene jer je ogorčen da se sjebem na istoj stavri.jebem mu miša kad volim tu fucking tišinu,bez osječaja,smeće...to je patnja iz koje se treba izbavljati.mislite da postoji mogučnost da moju patnju pretvorim u jedan jako dobar i unosan posao.bulaznim.neću tu završiti jer se sedmično danom za danom,događalo nešto drugo.a to su razgovori,poruke,pisma.možda bude zanimljivo,a možda nekom i pomogne.moram misliti pozitivno,sa žarom u očima skupljat pikavce po plaži,a u ušima mi bruhi,ordo rosarius equlibrio,sistercy...a ako mi treba neki veći potiv uvijek se sastavljam s progresivom ,elektrom,i njavažnije tunnel goomzujo

- 19:16 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 17.04.2007.

izgoreni mozak

vrsar b night

izgorijelo mi je pola mozga.kuku meni.što od sunca,što od raznih supstanci koji su njime prohujale.tko mari za čari kad mi ostaje opet ona druga polovica,koju,mi,ljudi nismo naučili koristiti.al druga polovica sada dolazi na red.dakle ja,kao osoba ponovo polazim iz početka,ponovo gradim stavove,ponovo formiram svoj karakter.koliko god mi netko rekao da nisam u pravu,pokušat ću ga razuvijeriti jer mi se stalno događaju čudne stvari u formiranju moje nove osobnosti.nikiad nisam bio mirna osoba što se manifestira sada na meni.bio sam vražičak od malena dok sam u podrumu palio lonce pune benzina i stricu prefarbao auto sprejem,koji je trebao dati isti učinak,da se ofarbano ne skuži.nikad nije prolazio niti jedan dan,a da moj vragolasti ja,ne napravim barem malo štete ili pak koristi.ovisi s koje strane gledamo.naravno da čemo sagledati pozitivnu stranu moje lude glave.
vratio sam se s posla koji mi se sve manje sviđa.fenomenalno,našao sam posao života.skupljat ču čikove po plaži.posao boli glava i udri brigu na veselje.je, bilo bi super kad bi se radilo samo o pikavcima,al tu se nadovezuje još mali milijon stvari od održavanja,pranja, ribanja plaže,preko održavanja objekata i poslova kućnog majstora,preko nabavke ,zaduženja i razduženja svega što se u objekte unosi(izvozi),od pića,hrane,stolova,pa čak vilica,žlica,noževa.fantastično.imam i kolegu.pravi je.zamislio si je u svojoj još nedozreloj pubertetskoj glavici da mi je on šef, pošto radi na tom radnom mjestu duže od mene.dečec dragi,nekako mi se čini da nemaš posla sa srednjoškolcem i koliko god masti bio premazan,znaj da sam samo duplo od tebe premazan baš ja.nije bed.ako želi da hvatamo krivine,tu sam da to učinimo zajedno,a ne da ja isparavam na suncu,pritom uništavajući moj bljedoliki ten(nije više),a ti da sjediš u hladu.e ne, to neće ići.nisam brate ni ja vesla sisao.malo se dečko zbunio kad je skužio da je naletio na malo tvrđi orah no što je očekivao.i opet naravno tko mari za čari kad ja postajem netko drugi.neka osoba koja je bivala u meni duboko sakrivena i eto polako isplivava na površinu.
M.je kod kuće ne radi.blago njemu.čovjek je odlučio da ide danas na plažu i ako sam se protivio izležavanju na UV zrakama.lijepo sam mu govorio koliko su štetne i bolesne.nije vjerovao i otišao.hi,hi,hi...nije izdražao dugo i vratio se doma.ljudi očito zaboravljaju da ni sunce više nije sunce što je nekad bilo.odmah se sjetih prva dva dana na mom životnom poslu.imao sam glavobolju samo 2 dana.i to ne običnu glavobolju,već onu kad bi najradije lupao glavom o zid jer bi manje boljelo.a što je najgore niti jedan medikament što nude naše farmaceutske tvrtke nije od pomoći.a zakonom su zabranjene učinkovite stvari,recimo od najblažih-- grass.baš sam umoran jado moja.al nije to od suviše rada.to je baš od cijelodnevnog boravka na suncu.morat ću poćeti pratiti razinu zračenja.to zbilja nije normalno.brijem ako takav val topline potraje,uz to se produži i na sljedeće dolazeće godine,nestat će sva mjesta blizu obale.neće više biti santi leda i ponovo če more dosezati do slavonije.s jedne strane zanimljivo,da se povijest ponavlja,a s druge strane možemo govoriti i o apokalipsi.ljudi moji stanite,razmislite...na ovom planetu ne živimo samo mi ljudi,ima i drugih bića koje smo našim nemarom ugrozili.ako vas već nije briga za druga bića ovog našeg planeta,onda razmislite o novim naraštajima,maloj djeci koja nisu ama baš ništa skrivila,a moraju odplačivati naše dugove.moj mozak je spaljen.al spaljena je jedna polovica.dragi bože daj ljudima mogučnost da razviju i drugu stranu,al ne u materijalnom smislu kao do sada.daj im mogučnost da sagledaju istini u lice,da se uvjere da su samo ljudi i da bogovi nisu i nemogu biti...

- 17:53 - Komentari (4) - Isprintaj - #

subota, 14.04.2007.

FOTOGRAFIJA,LJUBAV I SRANJA

zalazak

...a šta da radim što se joba tiće.definitivno mi se ne sviđa jer moram po cijele dane visiti na suncu,tako da se doma,ako nisam zaštitio ovu moju kapulicu od glave,vraćam minimalno s glavoboljom,a što je još gore,kvari mi moj lijepu njegovanu bljedoliku boju.al jebeš posao.uzimam ga kao neku igricu,gdje ču prije ili poslije stići do kraja.ako ga budem shvatio preozbiljno,odnosno nešto bez čega ne mogu preživijeti,javlja se u meni revolt i ubrzo bi dobio ili još jednostavnije dao otkaz.ima toliko ljepih stvari počevši od glazbe,fotografije,gline,kamenja,skulpturica...nisam ja kriv što volim uzeti glinu i od nje praviti beznačajne figurice,ostavljene promatraču da sam odlučuje što bi to moglo biti,a može biti svašta ili naravno ništa.obožavam fotografijom ovijekoviječiti neke posebne trenutke,što nije vezano za ljude.neznam zašto,al mi nikad nije bila fora slikavati portrete,odnosno ljude.početak pupanja nekog cvijeta.pratiš njegov razvoj i to složeno kao mali filmić.prelomi,valjanje i kapljice mora,još ako ima mogučnost da sunce da svoj posebni efekt.šume i drveća bez kojih mi nebi imali što udisati sem ugljičnog dioksida.možda će te fotografije biti ključni dokaz novim naraštajima ili pak ući u povijest,kako se nekad lijepo živijelo na planetu zemlji.na našem planetu kojeg su okupirali neki drugi ljudi.neki ljudi kojima nije stalo do novih naraštaja.nekih ljudi koji če drugim ljudima oduzeti ono najvažnije.vodu,prirodu i zrak.zamislite samo ovaj naš planet kako bi izgledao bez gorskih šuma.kako bi umjesto kristalnog nam mora,vidijeli naša govanca i pomor riba.planet tame,jer s vremenom ima sve više otpadnih plinova u zraku koji se osjeti već i na nama.polovi bez leda,eskimi bez kućica.mi bez ičega.iskreno sam zabrinut za planet zemlju.znam da se ponavljam.ali to je gradivo koje bi već svi trebali znati za minimalnu ocjenu -5.od kad radim s M.se jedva uspijevam vidijeti.on popodne na poslu,ja u jutro.ostaje nam vremena na večer poslje deset.znam izgledati kao da su me miješali u miješalici.s upalom mišića,kroničnim umorom,jedva škiljeći na jedno oko,s mozgom koji ne uspije registrirati pola izgovorene rečenice.fali mi.fale mi naši razgovori,naše šetnje,zajedničko surfanje po netu,čitanje novih vijesti,zajebancija,a bogami i izmjena nježnostti.spremaqnje tanjura paštašute ili riže u umaku od gljiva.ops.skoro je deset.škiljim na jedno oko,osluškujem zvuke dead can dence-a.još jedan ops.bilo bi u redu da barem zagrijem večeru kad je nisam bio u stanju spremiti.nije da mi nedostaje volje i mašte.nedostaje mi snage.toliko mi znači taj mali zvrk,da ču se ovog trenutka ustati i dočekad ga s večerom.zaslužuje puno,puno više.jer onja čovjek koji samnom izdrži više od mjesec dana pod istim krovom znaći samo da ili nije normalan ili me pak razumije u potpunosti.dakle normalan je puno više od mene(mada neznamo što je to normalno),a da me razumije pokazao je ne jednom,nego više stotina puta.za razliku od mene koji ponekad nije u stanju ni saslušat,a kamoli razumijeti.volim kad ga učinim barem na minutu sretnim.on je posebna sorta ljudi koja zaslužuje skidanje kape.kad to iz mojih usta izađe,vjerujte da je puka istina.ah!da!večera...

- 21:11 - Komentari (3) - Isprintaj - #

petak, 13.04.2007.

KONZERVIRANA GOVEDINA I FUCKIN JOB

konzervirano meso

u zadnje vrijeme jedan mi je članak zapeo za oko.da bošnjaci imaju smisla za humor imaju,a uvijek su ga i imali.ovaj humor koji ču vam spomenuti radi se o sarajevskim umjetnicima koj su podigli spomenik grahovoj konzervi koje su dobivali tokom rata. ta je gesta imala svrhu ismijati starne donatore koju su tu nepopularnu gonzervu dijelili između 1292. - 95.godine,tijekom opsade sarajeva.naravno rok konzervi je već istekao(ista sranja kao kod nas sa hranom,ljekovima i svim materijalom kojim su strane zemlje čistile svoju zemlju)kad ljudima što su te konzerve vidijeli,pomirisali,ali jako teško jeli,pridodaju kako ih ni psi ni mačke nisu željele.pa sad si zamislite što naši"humanitarci rade2.to je samo jedna od malih sramota civiliziranog svijeta.nek ih je sram.a sarajlije kao sarajlije ljepo su joj podigli spomenik(konzervi),međunarodnojzajednici u imezahvalnih stanovnika sarajeva.visoka je oko metar sa ugraviranom posvetom na postolju.inače autor tako zahvalne statue mesne konzerve načinio uje sarajevski umjetnik nebojša serić sobe.još jednom bravo bošnjačkom humoru.kad bi barem kod nas bilo više humora a manje strke za parama.
treći mi je dan posla,a najradije bi zatražio slobodno.ali živo mi se jelen.i tako nikad nisam želio stalan posao i sopstvenog razloga što se ne vidim da cijeli život radim jedno te isto.da mi posao postane navika.ima tu i nećeg drugog.ne želim se zaraziti bogatstvom,a još manje klanjati se bogu"novac".zanimljivo je kad se kao novak pojaviš na novom poslu.još neznaš tko ti je zapravo šef,tko direktor,a tko obični šljaker.rekao sam da ljudi boluju od bolesti novcomanija i susjedov automobil.jadnici.u jednu ih ruku žalim jer su upali u tu mašinu proizvodnje para i sada nikad neće biti zadovoljni ma koliko ih imali.znam tko se neće zaraziti i tko će nastaviti mjenjati posao.prije sam se pilao oko svega toga,al valjda kad prođeš neka iskustva sve ti postaje sješno.eto recimo danas.samnom radi jedan dečko koji je taj job radio i prošlo ljeto tako da je uhodan.sad če on meni onako vidno razočaran i pomalo nervozan.ON:"šta ovi žele od mene.trči vamo trči tamo.napravim jedno,a šefovi me pitaju dal je gotovo nešto treče.dođe mi da vrisnem.imam samo dvije ruke i jednostavno ne stignem". JA:(onako pametan i iscooliran jer sam sve to već prošao)"prijatelju od nerviranja i gubljenja živaca radi neke stvari koja je neizvodiva u ovako kratko vrijeme nije potrebno da grizeš nokte.naravno,ti ih saslušaj što ti govore.reci im da naravno,evo samo što nisam.u 4h ti završava radno vrijeme i ono što ne napraviš danas sutra čeka tebe.i čim odeš od njih odi na posao koji si počeo i jednostavno zaboravi na njih". ON:"a kako tebi to uspijeva,hočeš me poučit?" JA:"a da šta bi drugo.naravno da ču te podučiti,ali s time da ti meni kažeš ko je običan radnik a tko šef,tako da mogu šljakere na finjaka skinut s kurca i obijasnit im da nisam sisao vesla.bit čemo dobar tim.još da naučiš tehniku disanja vidjet češ kako četi biti lakše podnijeti svu tu šugavu nepravdu novopečenih budala".DOGOVORENO.pošto me saslušao,sa spremanjem stvari započeli smo pola sata ranije i čak stigli uhvatiti bus na vrijeme.gdje dođeš da dođeš uvijek ima kretena koji bi da šefuju.jedino što su naletijeli sada na malo tvrđi orah koji zna svoja radnička prava i još milijardu sitnica koji ni poslodavci neznaju.moja mala prednost.nebih vam pisao o poslu al eto ne javih se dugo,a to je jedino što mi se zanimljivo desilo jer sam predhodna dva dana zakrmio čim stigoh doma...bit če toga još.dont panik.a sada idem da si poslušam malo ordo rosariu equlibrio.da imam pljugu zapalio bi.ovako mi ostaje tušing i sačekat drugu radnu snagu ove naše male familije-...

- 19:08 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 10.04.2007.

MI I RADOZNALI SUSJEDI

ZNATIŽELJA

puknucu

...ovaj moj frend G.stvarno je lud.nis manje od mene.pokupio je neku curu s partija i doveo je kod nas.mala je bila zbunjena i paranoicna do bola.sta vuce speed vise nego joj je potreban.uostalom sta to koristi, kad je baca u stanje tjeskobe i paranoje.pomogli smo je izvuci je iz tih misli, al se neda.tvrda je i uvjerena u svoje zabrijavanje da je tocno, sve, sto u momentima hale cuje.kao sto je npr otisla na wc i mi smo svi pljuvali po njoj.nisam ni psiholog niti psihijatar,al se ocito radi o karakterno dosta nestabilnoj osobi,bez iskustava,sa zeljom da sve proba...problem je i u tome sto nezna zasto to konzumira.dobar kandidat da se pridruzi ovisnicima o heroinu.zajebancija je bila kao sto sam i prepostavljao.neki su autom otišli dan ranije,a G.i ta cura ostali su još jedan dan,s tim da će na stop.tako i bješe.ali G. nebi bio G. da si nešto ne zakomplicira.tako je ušao u pogrešan bus i do stopa morao pješaćiti pun klinac.tako kad ti takav čovjek nešto i napravi,jednostavno se na njega nemožeš ljutiti jer je takav kakav je.smotan,ljen,voli zajebanciju i avanture(dajemo si ruku.isti smo.donekle.hahaha).bitno je da smo se dobro zabavili,napričali,nasmijali,igrali se doktora...te, da su sretno stigli kući.
...
kad su M.roditelji napokon otišli iz ovog stana(ne zaboravimo da smo ga umjesto 2 mjeseca,dijelili 6),napokon smo se počeli vraćati u normalu.cijeli je stan naš i ponovo nam u posjet može dolaziti tko hoće.ponovo se glazba sluša normalnim tonom,a ne onako prigušeno, da starcima nebi smetalo.moj mali i polu spaljeni mozak,ponovo je zasut tisućama ideja, koje bi pod licencom mogao i prodavati.M.kaže da se sigurno tako i ponašam, jer imam previše ideja i ne stignem ih sve ostvariti,tako da na kraju ne radim niš.možda je i istina.previše ideja me natjeralo na pasivnost i samo ih razlučujem po stanicama, mozganut,ali,priznajem,ljenčina sam od rođenja.samo,za malo pisanja neću o sebi nego onom što htjedoh reći.radi se o nezaobilaznim susjedima,koje hočeš nećeš,moraš sresti barem jednom u mjesec dana.u našoj zgradi,doslovno imamo starački dom,a svi prijatelji od M.roditelja.ovih dana u stanu nije bila mrtva tišina,ali nije bio niti kaos koji bi remetio red i mir.prva naša susjedica,teta S.,koju ni naš psić baš ne simpatizira,čula je glasove u stanu,što naravno nisu bili samo muški,već i ženski.toliko je bila radoznala(znamo je već),da me jučer sačekala da stignemo iz šetnje,te se udostojila pozvoniti na vrata.
drriinngg,driinngg(zvono na vratima).mislim si ono netko od vani i javljam se na parlafon:"tko je?".s druge strane vrata:"ja san.teta S."sve mi je bilo jasno.izvidnica,kako bi mogla telefonirati starcima ili lajati sa ostatkom tima" naša zgrada".otvaram vrata.šta ću.osnove kulture imam,još prema ženi u godinama.
JA:"oooo,dobar dan teta S.kako ste?"pravim se fin.ali je ne pozivam unutra(kao što je očekivala)i stalno škica kako bi snimila nešto što se ne uklapa u inventar i osoblje našeg stana.ONA:"dobar dan dušice.šta si sam doma?(već je to znala).do kad radi M.(i to dobro zna)."mislim si,al ipak držim jezik za zubima i ostajem i dalje ljubazan. JA:"joj,on vam je eto prije pol sata otišao na posao i vratit će se oko 22:00h.jel vam ja mogu kako pomoći?"ONA:"mislila sam da je kući,da se dogovorimo oko promjene brave na smetlištu(šupa koja je nekad služila za bacanje smeća,a sad se koristi kao špajza(smoćnica)).i dalje naravno očekuje poziv u stan,škica,al zajeb,ne vidi ništa jer su svi već otišli.ma koja brava na špajzi.ta brava je u funkciji već 30 godina i nikad nije zakazala i stvarno nema nikakve potrebe za zamjenu iste.
JA:"šteta što niste došli malo ranije,ali poručit ću mu da vam se javi čim bude mogao.ako večeras bude kasno,javit će vam se sigurno u jutro".i dalje bi u stan.dalje je vuće znatiželja.ali ne predajem se.baš mi je do razgovora s njom,sada,poslije burne noći.napokon je shvatila da nemam namjeru provesti sat vremena s njom ali ne predaje se.ONA:"a kako tvoj posao?(insistira)".JA:"super,sutra idem na jedan novi razgovor,a i zvali su me iz jedne firme, tako da sutra počinjem s novim poslom."ONA:"joj zlato moje,tako mi je drago.ali reci M.da mi se javi sutra do podne jer me poslije nema doma".JA:"dobro hoću.čim danas stigne.pa znate da je on odgovoran i da se brine za zgradu i sve ostalo.(najradije bi ušla,ali bome nečeš.).JA:"sad stvarno moram ići jer imam brdo posla.(serem).doviđenja teta i znate ako vam što treba,slobodno prođite."ONA:malo razočarana,ali ja to nesmijem skužiti."dobro dušice,bitno da ste dobro i da M.preneseš.doviđenja".VOZDRA(pomislih u sebi i na brzaka zatvorim vrata. zbilja nam je zgrada kao starački dom.bakice i pokoji djed.jedna beba na osmom katu i nas dvoje na našem.znam da im je dosadno,da se nećim moraju zabaviti.nek upotrijebe maštu,životno iskustvo.nek gledaju sapunice,te ih prepričavaju.nemam ništa protiv njih,pomogao bi im da im zatreba,ali pustite nas,da živimo kako hočemo.ne zabadajte noseve u tuđi život.na koncu,oblajavajte koliko vam volja,ali zaboga,ako vas što interesira,pitajte.ne krijemo ništa.živimo slobodno(barem koliko se može).

- 18:56 - Komentari (4) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 09.04.2007.

produkt misli

misliš da smo mi produkt misli...
imat svoju misao...
imat svoju misao kao npr.ne škaklje(golica) me više, ni ne smeta kad ti svojim orlovskim nosićem plazim po tvojoj bradici.i zaista se tako desi.ti si imao misao da to što osječaš,otkloniš suprotnom mišlju.istina je, kad bolje razmislim.mi smo svi produkti vlastitih misli.sve bi to bilo jednostavno,kad bi bili napredna bića(kakva smo trebali biti,al je nešto krenulo po zlu).al nismo,već smo ostali obični ogranićeni ljudi.volio bi kad bi čoviječanstvu na neki naćin mogao dokazati da sve što rade, rade krivo.ma naravno,nisam mislio baš apsolutno sve.nekako mi se čini,da su ljudi pronašli novog boga,boga koji nije stvaran,koji to više nije ni alah,ni isus...to je neki nametnuti nam bog,u kojeg su nas uvijerili( i dalje to pokušavaju)da je jedini,nepobijedivi.kad posjeduješ tog boga i sam se možeš osjetiti bogom.laž.taj bog kojeg mogu nazvati jednim imenom,a izmislio ga je baš čovjek,zove se novac.novac je taj koji je u ljudskom umu,u ljudskoj psihi,ili nazovite je kako hočete,zauzeo glavnu preokupaciju ovdašnje civilizacije.promijenio je cijelu percepciju svijeta.nestale su obične stvari.čovjek je društveno biće(tako su mene učili).koje društveno biće kad više nema društva.sve što je vrijedilo nestalo je.a sve to jednostavno i lijepo što je nestalo nadomjestio je novi bog.pitam se,kad budu nestale šume,kad sve rijeke budu sličile rijeki Po.kad više nebude pašnjaka,izležavanja na obali mora,uostalom samo kad barba Sunce poblesavi,razljuti se i dobro zagrije...tako glupe i banalne stvari na koje je gotovo većina nas zatupljenih već zaboravila...neznam u šta se čovjek pretvorio...headbang

- 16:20 - Komentari (5) - Isprintaj - #

nedjelja, 08.04.2007.

aaaajjjjooooooojjjjjjjjjj

pročitao sam na početnoj strani nešto o vegetarijancima i šta oni osjećaju.životinja ili kako je mi već zovemo,ima osobnost kao i čovijek.govori jezikom koji, mi, ne razumijemo.al zato po nekim pokretima koji nam pokazuju,znamo dal su veseli,žedni,spava im se,nervozni ili gladni.zar te to ili tu koja na odgovore nedaje bez registracije korisnika,( a ja se ne mogu sjetit lozinkebang),ne podsjeća malo na čovjeka.ili mačku,risa,psa,ja bi volio biti kornjača.sunčao bi se po cijeli dan na nekom kamenu,blizu vode(koju opet mi,kao ljudi najviše zagađujemo),kad bi mi netko prišao,a nebi mi do druženja bilo,bluč,u vodu,na dno do tišine za kojom svi žudimo.mir.zar ne?
ipak sam imao malu križnju savjesti dok M. i ja nismo porazgovarali.opet sam zaboravio da je odrastao i razuman čovjek.blago njemu.uz meditacije i jogu,jednostavan život(bez mene bi mu biorofl).prije sam spominjao 5 tibetanaca.nagovarao sam G.da ih radi samnom.al teško.i on je ljenčina poput mene.da mi škode i ne radim ih još bi i razumio.al šljakaju,popravljaju raspoloženje,daju ti vitalnost.vidiš baš bi ih sada mogao napraviti.i hoću.napravio sam.al vijerojatno ne kako treba.nisam ih dugo radio i sada ću morati početi od 3.ne! mogu od devet.to je prosjek od kojeg mogu uvijek nešto započeti.znaći ipak nisam kanta za smeće,ali još malo ovako bih.zato sve u svoje vrijeme i na pravom mjestu.
zanimljive su stvari kad se čovjek nađe u središtu nećeg što je najmanje očekivao.
slušamo higou.prisječamo se partizana i psihodelije u netaknutoj prirodi.da bio je to doček 2006.ludo i nezaboravno.u toj se maloj ekipici slušala,goa ,na afterima pogotovo...danas smo odnosno noćas,smo razglabali o underwater overground i "slučajno" saznasmo da se još ni nezna.a mi već i šator našli...i još jedan pravac među svim pravcima koji danas imamo.........................
pala je odluka.G.i J: ne mogu na stop jer im nitko sada neće stati.dobra ideja i jedna pašta s šugom od pomidora je dobar prijatelj.sad če nam se pridružiti i M.pa če da se vidi.

- 16:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 07.04.2007.

nema više petka,al je subota tu

prošao je petak,došla je subota.o novom poslu ni riječi.ne čudi me previše jer je to izgleda u modi, da se poslodavci nisu dostojni,ako ne osobno,barem preko svoje sekretarice(ima je sigurno)javiti.barem danas to nije problem.uz kućni telefon,mobitel,E-mail i šta ti ja znam koje sve vrste komunikacije postoje.niti tražim objašnjenje,nikakve isprike,al jednostavno da se udostoji javiti ti ,dal postoji mogučnost zaposlenja ili ne.da,al to im je ispod časti.ta ti bi bio njegov rob,ne on tvoj.najzanimljiviji poslodavci su mi oni koji imaju jedva završenu osnovnu školu i ako, kupljenu diplomu srednje.bogatstvo su stekli na brzaka(kako? zaboli me i nije me briga),pa ti sole o poštenju i neznam kojim sve glupostima ne.daj čovječe,ta nisam sisao vesla.znam tko si bio,a znam i tko si sada.daleko sam od ljubomore,al me nerviraju takve stvari.daj seljačino,obriši si nos,nauči čitati,pa tek onda na red dolazi potpis.i sad ti takva osoba vodi firmu.izgleda da to ima samo kod nas.na koncu mi smo pravi umjetnici u preživljavanju.kad nekom strancu kažeš kolika ti je mizerna mjesečna plaća,ovaj te gleda u čudu i divi se kako smo još živi,imamo krov nad glavom,a nismo pocrkali od gladi.e da,prijatelju moj stranjski.ovo je balkan,a balkanci su umijetnici.naravno ne akademski.da smo još i akademski,pa gdje bi nam bio kraj.kako bi to popularno i stranjski rekli"fucking"sve to.vikend je.na petak se ne vraćam,al gledam sada ovu subotu.čekamo stare prijatelje,moje stare brijače da nam se pridruže.i frendica nam je tu.uskrs je.praznik.jaoooo...uvjek sam volio praznike,ponekad i izmišljao neke.kao recimo u srednjoj školi imali smo naš blagdan.sveti petak.skupio bi se cijeli razred,markirao nastavu,samo da bi se zajedno mogli kao gušteri izležavati na suncu.cuga nije nedostajala.ako nije bilo žestice,bilo je vina.u ta se vremena nije toliko prakticirala droga.bilo ju je,al ne u tim količinama kao danas.bilo je to nevino doba koje mi ostaje u lijepom sječanju.pošto nam se javila ta moja stara ekipa da bi nam se pridružila na nekom partiju(čini mi se da je u klubu tesla).bilo bi lijepo da dođu.ta nisam ih vidio 3 mjeseca.znam da će nam biti dobro,da čemo se zabaviti do bola.slučajem da ne dođu(nikad neznaš što se u brijačkom mozgu kuha)neću im zamjeriti.bilo bi mi žao,al život ide dalje.ostaje nam frendica koja se iz italije,vratila s faxa,pače da zaružimo svejedno.a ono,ipak mi je draže kad nas ima.kad je ekipa na okupu i možeš zujati cijeli after.kad slušaš one ranojutarnje gluposti kad je čovjek na izmaku snaga,ali se neda i želi još.želi još i ne želi kraj.odvratno je to pozdravljanje nakon probdijene noći i jutra.nekako se zbližiš s tim ljudima,prirastu ti srcu.ne mogu se žaliti jer napokon poslije takvih ruženja nisam sam i ponavljam ostaje mi najdraža osoba s kojom mogu o svemu pričati,kojem se na sve mogu žaliti,koji će naći prave riječi da me utješi.da, ostaje mi moja najveća ljubav.a sad idem.idem pod tuš,u šetnjicu s našom bebom(pas),nahranit je.u međuvremenu,on stiže s posla,stiže frendica T.,a nadam se i ostatak ekipe...

- 17:23 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 06.04.2007.

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

uuuuuuuu,tako san se špaka,da me nebi povratila ni rođena majka.bol.ma,kakva bol,u sekundi prstaje,nestaje.ljudi?tko.ti "roboti"koji ulicom šeću.znam da postoji netko kom se ne svidim takav i nanijem bol.al taj nek se raduje samnom što je moja prestala.netko bi rekao,egoist.je.a zašto ne?zar nismo sopstveni.zar nismo različiti.
i napokon se moj miljeni vratio.dal da putujem sam ili zajedno s njim.dosta je te samoće.zar nije ljepše u dvoje.pa makar na cugu i neišli.ja sam free,još mogu ružiti ali on radi.fuck.a da ponovo sam,neda mi se.zajedno dok izdržimo,izdržat čemo.želim da barem ovo kratko vrijeme bude samnom.želim da putujemo zajedno.i želim da mu bude dobro.mislite da puno toga želim.možda,ali šta ćeš kad sam moždivcerek

- 18:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 05.04.2007.

kraj civilizacije

...ovako stvari stoje.nakon milijardu molbi koje sam uputio u milijardu firma i firmica,napokon su se udostojili jedni da mi odgovore i zakažu kolokvij.toliko je vremena prošlo od zadnjeg,da sam gotovo zaboravio kako to uopče izgleda.da, imam malu tremu jer mi je taj posao potreban.iskreno,posao mi nije potreban,al mi je potreban novac kojeg toliko prezirem i psujem onog tko ga je izmislio.od svih ljudskih gluposti, što naši bolesni umovi mogu izmisliti,eto izmislili su i novac.možda kad se u ovom mileniju nebi sve vrtjelo oko toaletnog papira(novac)i pokojeg metalčića koji i ne posjeduje veću vrijednost od kutije šibica,vijerujem da bi bilo sve jednostavnije.zašto je čoviječanstvo postalo toliko zatupljeno materijalnim?zar zaista ima još onih koji vijeruju da od toga imaju neke koristi.ne.nisam prosvijetljen.dapače zatupljen sam kao i ostali,ali u meni titra neka vatrica koja mi govori da je ovo sve blesavo,te da nema nikakvu vrijednost.odbacimo sa sebe svu odječu,zatim si oderimo kožu,izvadimo sve organe,maknemo meso i salo.dolazimo do kostura,koji ostaje na ovom svijetu.al, da li je zaista tu kraj i kakav smisao uopče onda ima živijeti ako nemam bolji auto od susjeda.sve je to obmana i varka.mi smo svi jednaka ljudska bića načinjena od istih stvari.kosti,krvi i mesa.postoji li duša ili viša energija koja nas upučuje na ipak nama nešto nepojmljivo.vijerujem u tu energiju i vjerujem da nije tu kraj mada nisam religijozan.čovjek je krenuo krivim smjerom.netko je za to odgovoran.ali tko?tko stoji iza obmane i prevare,te upučivanje ljudi na krivi put?postoji zasigurno netko ili nešto koje ne želi čovjeka.netko kome smo se zamjerili.ili smo samo još jedan u nizu eksperimenata,kojem se bliži kraj.kraj još jedne civilizacijethumbup

- 22:00 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 04.04.2007.

LAVANDA

...čini mi se da ne postoji čovjek na kugli zemaljskoj koji barem jednom u životu nije osjetio opojan,smirujuć miris lavande.pogotovo ljudi koji taj miris osjećaju kao svoj,odnosno s tim mirisom žive od rođenja.rođeni u primorju imaju je prilike osjećati pravo u zraku,njen prirodan miris.drugi,ako niš drugo koriste je protiv moljaca.to je biljka poznata nam još iz davnine.volim njen miris i na mene i moje osjete(ili nerve)djeluje smirujuće.na ovaj post potaklo me nešto drugo.odprilike mjesec/dva u nazad pročitao sam članak kako su dečkićima koji su koristili preparat sa sastojkom lavande,narasle sise.pročitao i zaboravio,dok,eto jučer taj se članak ponovo našao u novinama samo s drugom pričom,odnosno malim objašnjenjem.dakle objavili su ovakve podatke.lavanda sadrži kemijski spoj koji oponaša ženski hormon estrogen.dodatno blokira muški hormon androgen koji sprečava rast grudi.zato(kažu u 24 sata)u losionima,gelovima,šamponima...sa mirisom lavande potiču rast grudi u dječaka.zanimljivo.da sam znao takve podatke dok sam bio pubertetlija i htio postati žensko,vjerojatno bi si sisice mazao lavandinim uljem svako veće prije spavanja.onda,takvi podaci nisu bili poznati ili ih namjerno nisu htjeli objaviti kako bi plastična kirurgija bila u porastu.ok, sad sam odrasli muškarac s nešto ženskih hormona,al ipak nebi ogromne sise.čak mi sise nisu erogena zona.možda samo malo.al zato moj životni partner i te kako osjeća dodir i maženje njegovih grudi.preporučit ću mu,pa ću onako u mraku lakše dolazit do njegovih naježenih bradavica,a on će moći uživati u ljubljenju,maženju i gnjacanju istih.šalu na stranu.volim ga,al sam ga zavolio bez ogromnih sisa i sigurno ne zato što mu je to erogena zona.zavolio sam ga prije više od godine dana,da bi eto skoro pa toliko već obitavao s njim.i nebi ga mijenjao.nikako.pod niti jednim uvjetom.njega volim baš ovakvog kakav i je.ušao je u moj život neočekivano.bila je to jedna od dugih,depresivnih godina puna boli i suvišnih pitanja.bila je to godina kad sam dobio nogu od dečka u kojeg sam bio više nego zaljubljen,mada danas realno gledajući,zaljubljen u sex s njim ,al nikako u njega(ipak malo i u njega ne samo sex).nismo imali ništa zajedničkog,pa čak nismo ni istu glazbu slušali.većina naših susreta svodila se na šutnju.on bi popravljao auta,ja bi bleio u njega i jedva čekao da odemo u krevet.na sex se nebi žalio jer je stvarno bio strastven i divlji.onako kako sam volio.bio sam fer i nisam ga varao,mada eto koliko sam onda mislio da sam mu na prvom mjestu,sada sam toliko siguran da ih je u njegovom bilo i više od jednog.imao sam rogove veće od vola.najironičnije od svega bio je naš prekid.bez ikakvog obijašnjenja,a još manje razloga.nikad mu niš nisam skrivao tako da neznam što mu je netko tako strašno o meni mogao reči,a da mu ja to prije već nisam rekao.uz to za dobar početak nove godine(01.01.)bang.sad mi je to smješno,al vjerujte mi bila je to stvarno bolna godina,kad sam zaboravio na ljude,na prirodu i sve ono što me okružuje.nisam osječao više ništa, sem tuge i boli.nije ga bilo briga,razlog mi nikad nije izneo...zadnje što mi je rekao je da sam govno,nakon svega što sam mu pomogao oko outanja sa roditeljima,prijateljima...što znamo da i nije baš tako jednostavno.kao što kažu poslije svake kiše izlazi sunce,tako se desilo i meni.da tako nije bilo,vjerojatno nikad nebih upoznao tako divnu,plemenitu i bogatu duhom osobu, s kojom sada živim.nije bilo jednostavno ponovo vijerovati i ne misliti kako će to biti još jedna, u nizu avantura za koje nisam mario i nije me bilo volja.želio sam nekog tko če me saslušati i barem pokušati razumijeti.eto pokazalo se da sam dobio i više od svega toga.prvi put u vezi,a da nevidim kraj.prva veza u kojoj zajedno kujemo budučnost.ma koliko bio sjeban on se nađe na putu da me utješi,da ima argument,da možemo razgovarati.na koncu se pokazalo da smo stvarno topla braća.em si ličimo,em imamo iste glazbene ukuse,em nas interesiraju iste stvari.a da vam sve to napišem,potakao me baš opuštajući miris lavande,proljeće i ljubav koja bi trebala biti temelj čovjećanstvacerek

- 11:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 03.04.2007.

okrutnost ili ludost

angel

...prelistavajući jutros novine,naravno uz kavicu i cigaretu,naletio sam na jedan zanimljiv članak,gdje sam se našao u situaciji,neznajući dal da plačem ili se smijem.nema smisla da vam sad prepričavam jer sam članak govori o tome šta je čovjek sve u stanju učiniti da se domogne materijalnih sredstava.ovo je ipak malo drugačije pa ču cvam citirati cijeli članak novog lista izašlog 3.travnja ove godine:
krađa kućnih ljubimaca - novi lopovski "hit"
GOSPIĆ - "baveći se ljudima i samim sobom,često se zaboravlja sve ono što nas okružuje!"ova bi se moderna gnoma zadnjih mjeseci mogla vidijeti u praksi upravo na području like.policiji je prijavljeno podosta slučajeva mučenja životinja,nestaju lovački psi,ima slučajeva zlonamjernog trovanja pasa i mačaka...zadnji lopovski hit provaliti u kuću ili dvorište i ukrasti rasnog psa ili štenca.
tako je iz doma gospodina N.S.ukraden maltinezer Poki,kućni ljubimac nepune tri godine starosti.da bi ga se domogao,lopov(ili lopovi)provalio je u kuću ,ali od svega što se moglo ukrasti,ukraden je Poki.U središtu grada zaštitari životinja pronašli su prošloga tjedan mladog mačka kojemu je netko iz "dosade" u očne dublje zabio desetak šibica!!! ova okrutnost nije bez presedana jer su se mačkama po gospiću događale i okrutnije stvari,ako je takvu okrutnost uopče moguče stupnjevati.policija je preuzela neke od ovih slučajeva,ali se oštečeni vlasnici kućnih ljubimaca boje da će u svim epizodama prevladati balkanoidni mentalitet po kojemu se "prvi mačići bacaju u vodu" i "paščje ubij ako ti ne treba"!
M.S.
meni ovo nikako ne priliči stvarnoj i prvobitnoj slici čovjeka.u šta se pretvorio? u nešto totalno nehumano.šta je to ljudima u glavi?gdje je taj klik,koji te navodi na ovako luđači čin,jer ga ja drugačije nebi mogao ni nazvati.nabijati mački šibice u oko,pritom slušati ono zapomaganje životinjice(da ti se želudac stisne od boli),a pritom ne osječajući ništa,ili bolesnije uživati u tome.ou.pa znam o sadomazohizmu.al to je nešto drugo.to je već ljudski.dogovor.al životinjica koja je biće poput nas ljudi ,samo što govori stranim jezikom,nama smrtnicima nerazumljiv,zapomaže,boli je,a taj netko(neki)uživa u tome.to su slučajevi za promatranje.nikad o sebi nebih rekao da nisam i ja slučaj za promatranje,ali u meni je ipak ostalo ono najbitnije,ljubav.ljubav prema bližem,prema drugim bićima...imam blagi osjećaj da je na zemlji,našem planetu nešto krenulo po zlu.društvo se otuđilo.komunikacija verbalna je sve manja.u opadanju je.ljudi postaju drugačiji.asocijalni.bolest novog doba.iskreno se nadam da počinjitelj tako nečeg ima barem trunčicu grižnje savijesti,barem onoliko male koja bi ga trebala činiti čovjekom.

- 12:58 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 02.04.2007.

dan mamuran ili samo saneto kad smo već kod ratova,nisu jedini ratovi koji se vode isključivo bazirani na vatrenom oru

kostur

otkrit ču vam brzo jer poznato je da ne volim šutijeti o ničemu a nove ideje se rađaju šetajući psom :) -SANJAO SAM.NIJE TO BIO ONAJ OD BAJNIH SNOVA KAD PLJUGAMO NA LIVATI I PRAVIMO PIKNIK.RADI SE O RATNOM SANJU I MOGU VAM SE POHVALITI DA SAM U TOJ PUCNJAVI sudjelovao sa našim sex simbolima.angelina jole i brad pitt.sve mi je još nekako izgledalo ok dok nam nisu zapucali oko glava,a najgore što se desilo odveli su mi psa,kojeg su kasnije divljaci skuhali i pojeli.u meni se rodio takav bijes,da mi je bila jedina želja pod cijenu mog života da osvetim mog psa.i lagano istraživajuči među psećim specijalitetima saznah koje je to džubre bilo i koi je tip oderao i skuhao mog psa.šutio sam ali je bijes i dalje rasao u meni do trenutka kad sam izvadio pištolj i puknuo mu ravno u glavu.nisam ga ubio jer bi to bilo pre malo za osvetu mog psa.dakle onako ranjenog,sa milosti na njegoim usnama nisam je imao.ta učinio mi je ono najgore što je mogao.odlučih da če njegov život okončati na isti način kao i od mog psa.spakirao sam ga onako krvavog još pri svijesti ,te ubacio u zavrelu vodu u kotlu i ostavio ga da lagano umire i razmisli prije smrti o svemu tome što nam je napravi.bilo je tu još bježanja prebacivanja,zaštite djece,al smo upali u zasjedu i tu bi bio kraj.izrešetali su nas,a ja sam u snu osječao svaki metak koji prolazi kroz moje tjelo.jeziv osječaj jer sam se u tom trenutku probudio obliven znojem,pritom još nekoliko minuta nisam dolazio k sebi.iskreno rat prezirem i želja mi je da to nevino ubijanje ljudi žena i djece za uvijek prestanu.zar to nije šugavo.a oni koji se i dalje žele boriti,nek budu frajeri,odbace vatreno oružje,popnu se na neko brdašce,može i livada,nek je svatko naoružan nožem i nek borba prsa o prsa započne.to je rat i u tom ratu sudjeluje onaj tko hoče.od dvije strane gdje bude više preživijelih,taj je pobjednik.al barem običan puk neće uvlačiti u svoja sranja.mrzim ratove i mrzim vatrena oružja,vode se psihološki ratovi.nikako mi nije jasno kako u 21.st postoji još toliko homofoba.da li su ti homohobi zapitali barem jednom u životu,da li se baš pod njihovim krovom krije jedan potencijalni,peder,lezbejka.daj se ljudi malo uozbiljite i ne možete odlučivati o nečijoj sexsualnoj orijentaciji,dok ta osoba o sebi saznaje tko je štaje već u 15.god.pustite ih da žive.to su tako pametni i mirni ljudi koji zasigurno promoviraju ljubav a ne nailje.ugledajte se na naše susjedne zemlje.kod njih se već i vjenčavaju.zar to nije slatko...

- 20:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 01.04.2007.

baš sam zao

M.&G.

... i jesam , jako sam zao.to se pokazalo jučer.osoba kojoj je stalo do mene i meni do nje, ponovo sam osjetio potrebu za laganjem.patološki,u svoju korist.volio bi kad to nebi poremetilo između nas ništa,ali imam osječaj da ovaj put nekažnjeno neću proći.ne radi se o nekoj ogromnoj prevari,al nisam bio iskren.radi se o novcu koji sam dugovao.nije to neka ogromna cifra,al nije bit u tome ,već o tome kako če ta osoba sada više moći imati povjerenje u mene.pišem ovo samo kako bi se osječao lakše,al ne ide.osiječam se jadno.isto kao da sam prevario samog sebe.užas.a sve mi to nije bilo potrebno,jer smo tu tematiku riješavali dan prije.i ja kreten,da budem iskren do kraja,rečem samo pola istine.tako se osječam jadno da vam to nemogu opisati riječima.bio sam gotovo siguran da mi se ovakva i slična sranja više neće događati,da mi to nije potrebno u životu,ubijedivši gotovo samog sebe.al eto pokazalo se netočnim i pokazalo se da još na sebi ima da radim godinama.zašto je ta laž bila potrebna postavljam si stalno pitanje.da se radi o osobi koja nema razumjevanja još bi moglo i proći.radi se o osobi koja mi daje povjerenje.ono što sam poslije odvikavanja od narkotika i tražio.tražio sam osobu koja če me saslušati,koja me neće suditi,koja če me voljeti baš onakvog kakav jesam.i kako ja to naplačujem - muljanjem.očito mi je droga zela mozak i ostalo zrno graška,koje ne funkcijonira u pravom smjeru.koliko se god ja sada žalio,tužio,tražio oprost...ne postoji to što me može opravdati.pouzdanje sam u sebe izgubio odavno.ima li što goreg od toga?kako uopče funkcijonirati bez samopouzdanja?i ono što sam ga u ovoj godini sakupio,upravo sam ga tom laži pokopao.ako poduzme i one najrigoroznije mjere,razumjet ču.ta ja sam ponovo usrao ono najljepše.povjerenje voljene osobe.i tako iz dana u dan umjesto da napredujem,ponovo sam na početku.ima li uopče kraja tome?zar ču ikada više moći reči da sam "normalan"iako neznamo što je više to normalno.ne volim se više.a osoba koja ne voli samog sebe,nije u stanju voljeti ni onog drugog.I hate my self,I want too die...džabe mi je sada plakati nad već počinjenim.ovo si nikada neću moći oprostiti.ne mogu si oprostiti da mogu biti tako sirovo govno.čemu mi je služila polovica istine.idiotizam.grize me,izjeda me...kad bi barem mogao vratiti vrijeme samo 24 sata u nazad i sve bi poprimilo drugi tok.sada mogu biti najbolji čovjek na svjetu,ali čemu,kad sam usrao u startu sve.zaslužio sam da me nikad više niti ne pogleda,da digne ruke od mene.a tako smo se radovali tome što ponovo nakon šest mjeseci obitavanja s roditeljima,napokon možemo disati slobodno.napokon smo ponovo dobili krila i počeli osječati novi zrak,zrak slobode.zar je bila potrebna ta laž,da sve bacim u vodu?za samo polovice istine,sve se pretvorilo u moju noćnu moru.niti spavam kako treba,niti jedem,niti pijem.buljim u jednu točku znajući da sam pogriješio.nikada neću naučiti ništa.sve ove godine bačene u vjetar,sva ona sreća koja mi je kucala na vrata nestala je u jednoj jedinoj rečenici.di mi je bila pamet?više neću nikad lagati pa makar istina bila bolna.ne isplati se.nikako.i šta mi ostaje?niš osim moje laži i ponovnog gubitka povjerenja drugih,ponovan pad i gubitak samopouzdanja.
ah,najjača kušnja je bijeda.i najmudrije ribe glad tjera na udicu
(Goethe)

- 11:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Srpanj 2011 (1)
Siječanj 2010 (1)
Kolovoz 2009 (4)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (6)
Rujan 2008 (17)
Kolovoz 2008 (13)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (16)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (23)
Siječanj 2008 (35)
Prosinac 2007 (24)
Studeni 2007 (18)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (25)
Kolovoz 2007 (19)
Srpanj 2007 (16)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (17)
Ožujak 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us



PREKODIRAO MI I POMOGAO UREDIT BLOG: Dominic


BLOGOVI PO KOJIMA PROŠARAM


mrak66
noćna mora
slaven
satan šakić
Baka Kmica
CUT ME...And Kiss The Raven
Poison Girl
Dominic
Fantom Slobode
Bloody
Dežurna Vještica
denco
VampLady
nevjerojatno,ali istinito
Idira
Androgyny
PoisonIvy
Suden Joiku
Tinolovka
LobyM
Beautiful Nightmare
Fetusič
Poison
Snow White Queen




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!




website design
website design


CURRENT MOON


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

OPIS BLOGA

KROZ MOZAK ULETI KROZ PRSTIĆ IZLETI


GLASAJTE,JAKO MI JE VAŽNO!!!

Image Hosted by ImageShack.us




GLAZBA :
GOTHIC ,DEATH IN JUNE,OLD BUT CAVE, DEAD CAN DANCE ,INDUSTRIJAL,ELEKTRO,PREKO GOE , DO PSYCHODELIČNOG AMBIJENT CHILLOUT-A

KNJIŽEVNOST:
BUKOWSKI,KAFKA,E.A.POE,MILER,TAGORE,BAUDELAIRE,MANN,VASKO POPE...

HOBBY:
FOTOGRAFIJA,KRISTALI,EZOTERIJA,...

KUĆNI LJUBIMAC:
NAJDRAŽI I NAJMILIJI PAS NA SVIJETU - MAZA (lelica)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

DUGINE BOJE

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

alt="QuickPost" border="0"> Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Image Hosted by ImageShack.us

DRUGA STRANA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!