Milanoviću, odrasti!

srijeda , 18.02.2015.

Super su mi ove svađe između Milanovića i Kolinde. Nekako, vraćaju me u moje osnovnoškolske dane, kada sam i ja imao zrelost koju oni sada imaju. Taj način komuniciranja me podsjeća na sljedeću situaciju.
Kolinda: "vrati mi autić Milanoviću :("
Milanović: "neću to je moj autić, nedam :("
Kolinda: "tužit ću te tati (plače) - Karamarkooooo, odi ovdje, trebam te"
I tako do besvijesti. Pa šta je u ovakvom stanju najbitnije tko će kome čestitati? Pa vidite da taj idiot Milanović nije sposoban voditi vladu i da kulture nema, pa šta se svađate s njim? Žao mu je što nije njegova lignja (čitaj: Josipović) došla opet na vlast i što nema potpunu kontrolu. Ti naši novinari kao da namjerno provociranju s pitanjima, samo da mogu pokazati nešto na TVu, da se vrti.I kao šećer na kraju, poslali smo stotinjak čelnika i direktora zajedno sa delegacijom u Rusiju?! Shvaćam da bi svi još i još i još novaca (jer vam ti silni milijuni nisu dovoljni) ali stanite na loptu malo. Vi ste htjeli u Europsku Uniju, Vi ste nas gurali tamo - eto sada se držite pravila i reda kojeg vam je EU dala! Ako nema trgovanja - nema trgovanja. Ne kužim ove ljude koji vode državu, pa ja znam ljude u srednjoj školi koji su sposobniji nego ovi debili.

Recimo Šeks. Pa taj je u politici od kad je Hrvatske. Neki dan sam gledao nešto na Youtubu, pola tih što su bili u ratu i dan danas u politici, to nemoš vjerovat. Lijepo su si oni pozicije zauzeli, našli debile koji će za njih glasati i tako dok ne umru. Nadam se da će ljudi shvatit da su im debili na vlasti i da će tražit promjene. I to ne SDP, ne HDZ, pa ima još stranaka? Dajte mladima priliku isto! Hrvatska stranka umirovljenika. Pa radiš cijeli život da odeš u mirovinu i onda u politiku?!?! To nisu istine. I sad ćemo mi mladi živjeti tako kako nam umirovljenici govore? Hoće li me itko probuditi iz ovog odvratnog sna?

Oznake: Milanović

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.