27

ponedjeljak

kolovoz

2007

i eto ga- povratak otpisanih dio prvi

Dakle nekoc davno ovog ljeta sa Jasminom sam se uputila na turu Mrežnica- Velebit- More. Bile smo nadobudne i spremne na akciju, a u prvom dijelu avanture pridružio nam se još jedan Bogović tako da sam se, moram priznat osjećala pomalo ugroženo:D

Vrijeme je bilo fenomenalno, društov veselo, di ćeč bolje!

Mrežnica-Velebit


Nakon putešestvija sa jasminom uslijedio je Pirovac sa Darijom:

Pirovac07


I za kraj tura Šolta-Hvar sa Jele:

Šolta-Hvar


Eee lažem nije kraj, sad mi je jele poslala još i ovih punooo fotki sa Okića sa Žoharovog puta. Nakon penjanja išle smo se malo prošetat po ovoj zgodnoj ferrati, a jele ionako nije nikad tu bila pa tim više :

Okić


Naravno fotki imam puuuno više-- ovo je skoro pa random brzinski odabir onog šta mi je J. poslala večeras i onog šta se već mjesec dana gomila na mom kompu željno da se pokaže svima vama koje to interesira..

Eto vidite da još uvijek postojim iako je moj "pustolovni" vikend duh bio neko vrijeme spletom okolnosti malo uspavan. Al ima me, ima me i dalje na sve strane;)

<< Arhiva >>