18

utorak

srpanj

2006

Mooore, mooooore, more, moooore, more, o moooore

Ovaj naslov glumi onu pjesmu, ma sigurno znate koju.
Ovo je svojevrsni gudbaj, adios amigos post.
Ne ne, nejdem u penziju (iako je moj bratic svojedobno predlozio program koji bi u hrvatatskoj bio veselo prihvacen- sa faxa u penziju), vec samo idem van Lijepe naše na 2 mjeseca.

Bila sam daklem kojih 7 dana na moru, točnije u Rabcu u Istri. Moram priznat da je, dovraga i bezetraga, lijepa ta Istra. Nekako sam oduvijek imala naviku pićiti više prema jugu na ljetovanje, al eto stjecanjem okolnosti ovo ljeto me voda tamo odnjela, i bilo je lepe, lepe.

I opet mi muze nisu sklone za velku esejčinu kakve ponekad znam opalit, pa ovako više slikovno ću prepričat.
Krenulo je sa popisom, kaj ne smijemo zaboravit. Prije nastajanja popisa (u kojih 2am tog davnog jutra) sister i ja smo imale misiju pronalaska literature za vruće ljetne dane. Vjerujte, među maminih cca 700-800 (ne, ne pretjerujem) knjiha, to nije tako lak zadatak. Nakon kopanja i prekapanja izabrale smo jos kojih 5-6 knjiga da pridodamo četvercu koji je sister dofurala iz usa.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Oboružane slovima krenule mi na poslijetku (sa mamom i tatom, valjda prvi puta svi zajedno nakon- opet ne pretjerujem- kojih 10ak godina) na more.

Apartman je bio zakon, al doslovno na vrhu brda. Malo smo bile prestravljene putem do plaže, al se strah pokazao potpuno nepotrebnim. Prvi put kad smo silazile ja ih preprojala- 575! I tako mi u panici idemo prvi puta uzbrdo a ono trebalo nam ravno 13minuta za to. Pih, cak ni kvadricepsi se nisu stigli upalit.
(inace pjesacile bi ujutro prema plazi ako bi se probudile nakon tatinog odlaska na poso, a uzbrdo samo 1x kad je tata odvezo mamu nazad u zg, inace smo pustae misice da atrofiraju i vozile se sa tatom..)
Štengedengedenge:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Njupali smo jako fino svaki dan- ovo nam je postalo omiljeno mjesto sa omiljenim konopbarom:)
Otac, ja i lignje- one nazalost nisu bile zive u trenutku snimanja ove fotografije:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Jedan dan smo isle s nekim brodicem "gledat delfine" + kao dobijes jos free bannana ride. Uuu kako smo se nabrijale- a i svi drugi na brodu.
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Delfine nismo vidli, a kakva je bila voznja- slike same govore:

Prije voznje- svi uzbudnjeni!
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Nakon vvoznje (prosjecna brzina 3.5km/h)..
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Jedan od ovih ljetnih dana sister i ja smo shvatile da smo fulale u pozivu- bit cemo manekenke!!
Zahvaljujuci poklonu od meme- drito iz gnijezda pariske mode, sezona 06/07 ljeto kolekcija Pierra de Parfumea:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Ova bolje naglasava za pistu toliko bitne duge noge i malu straznjicu..
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

I jos samo da dodam da se bogme nismo bas precijenile u kolicini literature- ja procitala 4 komada (2 kratka) a sister 3- kolko nam je aktivan odmor bio, mislim da je sasvim jasno:)
Atrofirali mi mišići..

Cujemo se (ako ce mi dati interneta grkovi tamo u grckoj) iz Atene..
Nocas idem za Budimpestu, pa sam tamo 2 dana pa onda pravac Atena.
Pa pa!

<< Arhiva >>