15

četvrtak

prosinac

2005

petama vjetra

Ljudi moji, meni se nekud ide.. Zasto? Zato kaj sam gledala fotke. Shvatila sam da sam u zadnje 2 godine vise no jednom dala petama malo vihora. I znate kaj? Kad se sjetim svih tih mjesta, svih tih nevjerojatnih ljudi, sretna sam. Ko sretna kocka! A s druge strane ufatila me neka potreba da se opet malo maknem. Ipak je vec proslo skoro 5 mjeseci da sam u lepoj našoj. I sad evo sa smjeskom na licu nabacujem pokoju fotku ovdje..

Berlin prvi put..


Berlin (1mj kasnije) drugi put..


Rostock..


A ovako cu se obuc kada bude svj. prvenstvo:) Inace fotka je iz Chemnitza


Ovo je bio jedan od tužnijih dana u 2004. Dan mog odlaska iz Švabije.. To je bila jedna od onih situacija di sam počela pričat sama sa sobom kad sam i nakon kojih 5,6h vožnje i dalje imala napade polutuljenja na svaku drugu pjesmu na radiu. I onda je bilo:Slavice bedasta, ne tuli, vozis 140km/h po švabskom autoputu di ti ionako i kad ne tuliš treba treće oko..


A ovdje sam našla utjehu na pola puta- Minhen, October fest..Suze su brzo bile utopljene u...


e dosta ovih random fotki, ionako to sad radim jel mi je ubitacno dosadno, a nemrem zaspat jel sam prospavala cijelo jutro..
Eo još jedna koja mi mami sline. Ljudi ako se ikad nadjete u armenijskom restoranu: Ziplonek tabaka je ono što želite!! Eo ga, ziplonek tabaka, mljaccc:



I sad mi jos nije jasno di su mi neki folderi sa hrpom fotki od kad sam npr 2x bila u Pragu (ni jedne fotke nemrem nac) i jos stosta.. Nadam se da je to samo greska u prebacivanju stvari na laptop, a ne neka kobna greska da sam ih ubila:(
Al eo, bar je nes malo onlajn ovdje
joooj ja bi nekam isla.. Bar na neko vikend skijanje, al za sad nista ne da naslutiti da ce se to i realizirat, šmrc..Ja bi išla- ko će me vodit?? :)

<< Arhiva >>