04

četvrtak

kolovoz

2005

povratak:(

I tako, kak bi se reklo nisam se stigla ni okrenut vec je gotovo, smrc.. Ne znam ni sama kaj bi rekla o svemu skupa osim da se vec dugo nisam osjecala tako zivom.. Ako sam se ikad uopce.. Mislim da je radi ocuvanja bar nekakvog smisla i reda u pisanju najbolje upotrijebiti onaj plan iz proslog posta kao pomoc. Pa dakle krenimo..

Sunday 24th
Drive Oakland – Salt Lake City (12hrs)
MOTEL

U nedelju u cik zore smo krenule prema planu, tj oko kojih 9 il 10 ko bi se vise tog sjeco.. Dan se sastojo od voznje kroz Nevadu sta bi vise manje znacilo pogled u jedno veliko nista. Ipak, to sta je rijec o necem sta bi se moglo okarakterizirat rijecju nista, meni je bilo poprilicno fascinantno to nistavilo.

Vozile smo doslovno cijeli dan, a pred zalaz sunca dosle smo u Utah. Imale smo srecu pa smo stigle u zadnji tren vidjet najvecu ravnu povrsinu na Zemlji, il tak nes ako se ne varam, tam di se voze one najbrze utrke na zemljanoj povrsini. Sve je prekriveno sasusenom solju, jos jedan od svemirskih krajolika..

Mrtve umorne upale smo vise manje u prvi motel na ulazu u Salt lake i tu odcorile..

Monday 25th
Salt Lake City – Grand Teton National Park ( 7hrs)
Camp at Gros Ventre Camp site (or Colter Bay Campsite) –NO RESERVATIONS

Ovdje pocinje dio puta koji je meni stvarno bio genijalan. Nakon kako i pise kojih 7 h voznje kroz Utah i Idaho stigle smo u Wyoming- zemlju punu cuda prirode.. Tu su poceli dani posjeta nacionalnih parkova.. Zaustavile smo se u Jackson Cityju koji je doslovce krcat turistima. To je jedan od onih prijelaza paf iz nistavila u prostor preklaustrofobicno pretrpan ljudima, bar za moje pojmome. Unatoc tome grad je totalno azhabhu kao bi se reklo. Sve je u stilu divljeg zapada, popodnevni nastup kaoboja i slicne drangulije, veselo mjesto sve u svemu.

Iz te turisticke oaze uputismo se prema nasem iducem prenocistu kapmu u nac. parku Grand teton. Vec na ulasku u park imale smo bliski susret trece il koje vec vrste, sa gosponom bizonom koji je odlucio preci cestu. Fascinantna stvorenja ti bizoni. IZ bliza, ovako u divljini izgledaju nevjerojatno mocno. Ja sam bila turbo uzbudjena oko svih tih zivina koje zive onako kako bi trebale, a ne u nekom zooloskom.. Tu noc smo i prvi puta slozile svoju kucicu. Promjena klime je bila nevjerojatna, al opet s druge strane ako se uzme u obzir za ocekivat je promjenu kad se popnes na kojih 2000mnv. Kako se noc spustala tako smo i mi navlacile sve vise i vise slojeva odjece na sebe i uskoro smo vise licile na neke nomade na Aljasci nego na 2 rvatice koje su jos prije par sati paradirale u vrucim hlacicama. Ipak nismo dale da nas hladnoca sprijeci i otisle smo poslusati prezentaciju koju je rangerica imala o elkovima. Btw jel zna neko kak se te zivine zovu na rvackom?? I tako smo naucile da su dijele na royal (6 spicaka na rogu), imperial(7) i na elkove sa jako velikim rogovima (8), sta ce se kasnije pokazati korisnim. Nakon prezentacije iscrpljene od zadnja 2 dana voznje odvukle smo svoje zakrabuljene guze natrag do satora.. Noc je bila hladna, al sve u svemu meni je bilo cist ugodno..

Tuesday 26th
Visit Grand Teton National Park
Evening: Drive to Yellowstone (3 hrs)
Camp at Grant Village Campground: Reservation XV3GP

Budjenje u hladno jutro u divljini, vjeverice i slicne zivine svuda oko nas trckaraju ko pomahnitale. Kuhamo kavicu i caj da se ugrijemo, palimo jaje i put pod noge! Dan za uzivanje u Grand tetonu je poceo. da ne duljim sa piskaranjem, jerbo sam umorna i jerbo mi se ne da za opis prilazem par slikica..





I upravo sam shvatila da sam turbo umorna i ne da mi se pisat i da idem u krpe.. NAstavak slijedi..


<< Arhiva >>