06

srijeda

srpanj

2005

oiiiiii

ok oi je bok na portugalskom kaj bas i nema veze sa SADom, al eto svejedno. hmm zapravo ima veze ako se uzme u obzir da su i Brazil i SAD na kontinentima kojima je jedan dio imena isti. Uglavnom.. nije bitno. dakle, javljam se malo sa druge strane bare. evo sad su vecernji sati i laganini se odmaram njupam fajite i pumpkin ili ti bundevastu pitu, il kako vec bi se to zvalo.. Da da radim na tome da ne odstupam od americkog stereotipa, debljam se polako, ali sigurno. Cilj-87,5kg. Dakle jos kojih 35 kg i eto me! Kad smo vec kod stereotipa, ja inace nisam se dala uvjriti u to, al eto nekako sama pocinjem kuziti da ima nes u tome. Nekako zadnja 2 puta kad sam tu bila nisam razmisljala o tome, ipak je Kalifornija ja mislim malo naprednija, pa su i samim time ljudi mrsaviji. Na avionu sam bila okruzena ljudima (tinejdjerima , brijem neki skolski izlet il tak nes) koji su masovno bili za nase pojmome malcice ugojeni, jelte. I zanimljivo je da su svi deblji redom izmedju piletine i pajceka birali pajceka, al su uzimali dijetnu kolu, dok su oni mrsaviji ljudi uokolu uzimali piletinu i normalna pica. Eto, ovi prvi se mozeju svrstati u americki stereotip. Svi se opsjedaju da uzimaju low fat i no fat i sl. sranja, al zato zderu u ogromnim kolicinama najnezdraviju mogucu hranu, neka vrst paradoksa. Istu stvar se moze vidjeti u ducanima. Ako odes u shiti ducan sa junk hranom, 80% ljudi koje se tamo moze nac je pretilo. za razliku od toga u njamii (kako ih ja zovem) ducanima poput Berkeley bowla, di je zdrava hrana, bez pesticida, puno voca povrca itd, postotak je u korist ljudi normalnih dimenzija. U Texasu su navodno najdeblji ljudi- sta nije ni cudno ako se uzme u obzir da nejdu ni susjedu preko puta bez auta, dok ovdje (CA) stvarno ok zgledaju..
To je bio moj osvrt na debljinu. Inace malo o mom dolasku ovde, sve je OK bilo, iako sam se malo bojala da necu ufatit avion u Frankfurtu jel sam samo imala 45min za presjedanje. Put je bio idealan, samo 13h, za razliku od zadnji put kad sam putovala cca 27h, ak se dobro sjecam. Cak sam i jetlag pobijedila vec iduci dan...
Budem nekad ovaj tjedan napisala kaj se fakat tu desava isl, sad mi se ne da.. Ovo je bilo samo da se javim malo..
SOri zbog jos katastrofalnijeg pisanja u smislu greski nego inace, ne snalazim se na ovom kompu, a znate mene, nisam ja pedantna dovoljno da pisem polako i prepravlja m greske:)
Pozdrav od vase omiljene (ubrzo ljupko pretile) Mica Mace!
PS/ ovjde sam u macjem raju, u stanu sa 3 macke (i jednim bolesnim psom..)- Fentom (domacin) i gosti Ela i Fredo (inace u vlasnistvu Dil i Nenshada..)

<< Arhiva >>