23

četvrtak

lipanj

2005

krastavci s vrnjem

mmm, bas ih jedem.. Bila danas na ispitu, odlicno je bilo, volim takve bezbolne ispite na kojima se jedino malo izbrukas pred profom i progutas ponos..
Nisam zapravo sigurna zakaj sam krenula pisat post. Nocas kad sam legla spavat glava mi je bila puna inspiracije za pisat, al sam bila prelijena da se dignem, upalim komp, i napisem, a danas je naravno vec sve ishlapilo. Srela sam juce i prekjuce K.a . Neznam, nekak mi je cak i danas jos uvijek super neki osjecaj kad se tog sjetim. Uvijek mi tako neka lica iz proslosti mame osmijeh na lice. Nevjerojatno je kako jedan dodir, zagljaj i osmijeh mogu biti dovoljni da mi uzmu na trenutak sve davno zaboravljene osjecaje i spreme ih negdje na sigurno, da ih tamo mogu naci iduci puta kad zaboravim da ih imam. nevjerojatno je kako me nesto tako "malo" moze podsjetiti na to da sam živa. E sad za sve perverznjake koji citaju moj blog ( a fala Bogu takvih je vecina) - ne, K. nije moj sexualni partner ni bivsi ni sadasnji niti sam imala ikakav tjelesni, romantican ili slican tome, odnos! K. je covjek koji ima posebno mjesto u mojoj tikvi iz vise razloga koje ni sama tocno ne znam. On je netko ko je bio uz mene u trenutku kad sam mislila da su mi svi okrenuli ledja (ok, to nije bilo tako uopce, ali u mojoj 14godisnjoj glavi punoj hormona sve je izgledalo crno). On me nasmijavo, on mi nije dao da žvačem rukav, i tako to.. Moram priznat da me ponekad cak znao dobrano i prestrasiti, al nekako sam uvijek vjerovala da meni nece nis napravit. I nije.. valjda je i on znao da mi je stalo. stvarno kaoticno pisem ovaj post i brijem da niko ne kuzim o kome i cemu i sta pricam, ali nije to bitno. Bito je to da idem u USA u srijedu, vuhuhu, bas se veselim. I danas mi je prof objasnjavo di je Wisconsin, sramota ziva ja sve krivo zabrijala, a sister tamo stoljecima bila. Tolko o mome zemljopisu, i nisam znala ni di je Kalnik.. Da mislim da je bas jedna zgoda sa K.om bila noc prije (neeeema nista sexualno ni slicno!!) mog prvog puta v ameriku, i tada sam prvi puta upotrijebila svoju izreku, koju dans cesto koristim: "Kad vidis nesto veliko crveno - to cu bit ja!". I sad opet idem v ameriku, i bas je cudno da sam ga bas sad srela.. Kao sto je reko on: " Je**te, nisam te valjda 5 godina vidio, a sad 2 put u 2 dana!".. Malo je pretjerivo, vidli smo se valjda pred pol godine mozda.. Na slici sam sa razredom na nekom izletu koji je navodno bio u 3 srednje na Risnjaku, a ja nemam pojma da sam bila tamo. I cak smo foxi i ja dosli do zakljucka da nisam opce ni isla iz nekog razloga a onda me foxi pronasao na slici.. I dalje ne kuzim nis..

<< Arhiva >>