28

ponedjeljak

ožujak

2005

Blogovi..

eto bas sad iz puke dosade citam neke blogove koje inace ne posjecujem (uglavnom one ciji se linkovi pojavljuju na onima koje posjecujem) i nemrem vjerovat koliko ljudi imaju inspiracije. Ja sad ovo pisem samo zato da vidim koliko mogu pisati ovak potpuno bezveze bez ikakve potrebe za pisanjem. Najvise me zapravo fascinira to da sam nekoc i sama bila u stanju piskarat i pisakarat o nicem i o svacem. Nekako izgleda da mi je ta sposobnost sa godinama ishlapila. Hmm, zapravo vecina ovih blogova koje sam posjetila je ako se ne varam autorsko djelo tinejđera, možda je u tome bit, a možda su u šumi.. Meni je osobno nekako ful cudna pomiso o tom da ja tu sad na nekoj dnevnoj bazi bulaznim o svojim razmisljanjima. Jedno je ono spomenut neke futilne potpuno nebitne stvari, a drugo sad tu neku intimu ispljunut na vidjelo. Zapravo je i vrlo upitno koliko je ta intima zapravo intimna i stvarna. Kao sto sam vec spomenula, vecina blogova koje sam veceras posjetila su teenagerski, a u toj fazi zivota hmm... Recimo da sam ja u srednjoj pisala blog vjerojatno bi pisala o sebi na onaj nacin kako zelim da me drugi vide. Neznam kolko je jasno kaj sam s time htjela rec.. Uglavnom, ono teen==trazim paznju, trazim sebe, ocu bit faca- a pravim se ko da mi je to zadnje na pameti i tako to..Ne? Zar nije to definicija prosjecnog teenovca? Zato je meni sad (iako vise nisam teen dovraga) zapravo potpuno glupo ic pisat neke dirljive stvari kad ce to ionako bit bullshit prepravljen da bude prihvatljiv javnosti il tak neka glupost. Zapravo se pitam koliki postotak razmisljanja na blogu je stvarno autentican onima koja se nalaze u glavama njihovih autora. Eto moram priznat da mi poprilicno dobro ide ovo pisanje niceg o nicem, zapravo upravo sam shvatila da mi mogla ovako jos satima. Eh, da mi je samo tu energiju pretocit u pisanje seminara koje vec mjesecima odgadjam, a novi rok kuca na vrata. Nije da mijenjam temu, zapravo teme nije ni bilo pa ju nisam ni mogla promijeniti. Ja sam mudra jer umjesto da nekaj "iskreno" pisem kaj se sad zbiva ja lepo prepisem nes iz svojih dnevnika koji su ipak malo "iskreniji", iako je i to vrlo diskutabilno, al to je vec druga prica..
A naravno opet tu cenzuriram sve ono sta smatram da se ne tice sire javrnosti, il bilo sta sta je mozda inkriminirajuce il mozda precudno il tako to:):) Uglavnom, dokazala sam si upravo da mogu bulazniti o nicem ako zelim. Kraj!

<< Arhiva >>