27

nedjelja

veljača

2005

da da naslov

Baš sam sad, potaknuta škropecovim odgovorom, išla čitati kaj sam zadnje napisala. Nisam se mogla, naime, sjetiti o čemu je riječ, tj. njegov odgovor povezati sa bilo čime kaj sam rekla. I tako ja to krenem čitati, a ono- glava boliii od, što pravopisnih, što općenito štamparskih pogreški! Stoga sam odlučila (ovaj put definitivno) početi, barem pokušati, paziti što i kako pišem. Nije tu sad samo riječ o ovome baljezganju na blogu, moj problem je puno veći. Ovdje me zapravo iskreno baš briga što i kako piše, ali ja iste gluposti radim i u mailovima, i u člancima koje pišem, itd. To je tipični «slavica» sindrom koji se ponajviše manifestira u manjku pažnje i brzopletosti te, naposljetku, uvijek prisutnoj lijenosti. Osim pravopisa u ono o čemu razmišljam danas (i jučer) je zaaakon nova haljina, i podmetači za kuhinju sa mačkima, i «nekaj» (ne znam kako to definirati) za radni stol-isto naravno sa mačkima. Tu je također i gooolema količina potpuria rozog i plavog (boje Papirusije). Taj mali shopping me ful ful razveselio jučer i sad imam u planu novi shopping. Naime trebaju mi cipele za proljeće, jedne sa petom i jedne bez, to pod obavezno. A i izgleda da sam uspjela obraditi tatu da mi pomogne okrečiti kuhinju, a možda i kupaonicu, tako da će i to biti mrak. Imam ful planove kako neke stvari premjestiti u stanu. Npr. komp natrag u spavaću sobu, di je nekad davno bio (pa ću konačno opet imati dnevnu sa fjom dnevne), u kuhinju okrugli stol staviti i sl. Ma puna sam ideja u zadnje vrijeme i jedva čekam da ih realiziram. Onaj ne baš uzbudljivi dio priče jest, da bih paralelno sa time morala i nekaj učiti, štošta napisati, i onu famoznu gomilu seminara obraditi. Al, bolje je razmišljati o cipelama i stanu!! Eto, dosta je bilo za danas! Pa pa od mene!

P.S.-stvarno mi fali «dokumentacija» ovo je dosadno ovako..

<< Arhiva >>