10.06.2009. / srijeda

PAI











Moj Tata ne čita blog
mislim da ni ne zna upaliti kompjutor
ne treba mu to

Moj Tata je moj Pai
tako se "tata" kaže na portugalskom
duga priča

Moj Pai je najdivniji tata na svijetu
(sad pišem kao malo dijete
iako, uvijek ću biti njegovo malo dijete)

nikad mi nije rekao koliko me voli
niti ja njemu
to se osjeća u svakoj njegovoj riječi
telefonskom pozivu
zagrljaju

Danas slavi okruglu brojkicu
Mogu sad nabrajati želje
Ali to su želje koje mu želim uvijek
i zauvijek

Igrlit ću ga danas
i izljubiti
prošeteti s njim po Gornjem gradu
sjesti na kavu
i uživati u razgovoru

Nije materijalist
na pati na konvencionalnosti
ne treba mu nikakav poklon
i to me uvijek muči
jer nikad ne znam što mu pokloniti
ne moram, ali želim

Uvijek veli da sam mu ja najbolji dar
moja sreća i moj osmijeh

Pai moj, sretan Ti rođendan!!

- 00:02 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.