25.07.2008. / petak

DESMOND MORRIS





Prvi put sam se susrela s imenom Desmond Morris kada sam na sajmu na Britancu naišla na njegovu knjigu "Upoznajte svoju mačku". Knjiga mi se učinila zanimljivom radi toga što se u njoj ne govori o njezi mačke kao kućnog ljubimca, što jede, koliko jede, kako se održava higijena i slično, nego posihologija mačke kao životinje. Nedugo prije toga moja je prijateljica dobila mačku, pa sam odlučila tu knjigu kupiti i pokloniti joj.
Knjiga me jako zainteresirala pa sam ju pročitala prije nego sam ju darovala prijateljici. Progutala sam ju u jedan dan jer je pisana vrlo čitko, lagano i zanimljivo. Čak je i meni, koja nemam mačku, objasnila što mačke poručuju svojim ponašanjem. Zašto mašu repom, zašto povijaju rep, zašto se kostriješe, zašto ne vole zatvorena vrata, zašto ponekad vlasniku donesu mrtvog miša i slično.

Doznala sam da je napisao i knjigu "Upoznajte svog psa", ali ju još nisam uspjela nabaviti.

Kasnije sam sve češće primjećivala ime Desmond Morris i saznala da je on zapravo zoolog, ali se između ostalog bavi i proučavanjem ljudi, njihovog ponašanja i objašnjavanjem govora tijela, te koliko smo zapravo slični životinjama.
Trenutno čitam njegovu knjigu "I čovjek je životinja" u kojoj opisuje našu povezanost s prirodom, argumentira tvrdnju da smo zaista potomci majmuna (o čemu najviše govori u knjizi "Goli majmun"), da smo imali i vodeni period i sve to potkrepljuje s primjerima i situacijama iz danjašnjeg čovjekovog života i fizičkog izgleda.

Koliko je sve to točno, ja se kao laik neću petljati, ali su tekstovi za zamisliti se.
I dakako, za svaku preporuku.

Tako ću i ove godine s knjigom na odmor. mah









Aerodynamic - Daft Punk

- 16:50 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.