25.08.2007. / subota

TELEFONSKI RAZGOVOR








- Hej, kak je bilo kod zubara? Je li te bubalo?

- Ma neee..... Moja zubarica ima zlatne ruke, srebrne bušilice, crvene pramenove, smeđe oči, plavu kemijsku i poklonila mi je bijelu plombu.

- Wooww....Svebojna žena! Super. Tak treba, micek!

- Ja nisam micek! Ja sam leopard!

- Ma ti si zakon!!

- Da! To sam ja! Zakon S. I zato me svatko voli zeznut. Jer nema ničeg boljeg nego zeznut zakon!

- Mene bi bilo strah zeznut zakon!

- I bolje! jer bih te onda kaznio!

- Kako? Kako? Drugo ime mi je Željka Znatiželjka!!

- E pa, Željka Znatiželjka, prvo me moraš zeznut da te mogu kaznit! Ajde, zezni me!!

- Neću!!

- E pa onda te ne mogu kaznit! Ali te pažljivo promatram zato pazi što radiš!!
Jer zakon nikada ne spava.

- A kad odeš via Espana ne buš više vrijedio i postal buš španjolski zakon. Taj ti tu ne pali!!

- Da, ali kad ti uđeš u europsku uniju onda si nagrabusila...Zakon strpljivo čeka. A i ako to ne upali uvijek mogu poslati Carlu da te ščepa.

- Fuj Carla. A i ja ne bi u EU. Nek svi oni idu v rit. Ma kaj muljam - i onako te ne bih zeznula. Tak da si pospremi zakon.
Idem učit!!

- A haa...Ideš štrebat. A jel ti imaš dozvolu za to, mlada damo???
Ajmo brzo, da vidim papire!!!

- Hoćeš papire??? Nema frke! Imam ih i previše. Na sve strane. Trenutno mi ih je 90 u ruci. Je li to dovoljno za početak???

- Dobro. Ovaj put ću ti vjerovati i pustit te! Ali nemoj da te vidim da nemaš papire jer bum te odmah kaznil.
Ajde odi učit sad.
Ja idem na spoj!!

- 12:36 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.