666999

ponedjeljak, 19.12.2005.

KING KONG


odgledalo je Moje Svjetlo U Tmini 188 ponoćnih minuta kino hita King Kong. što odgledala, proživjela svaku sekundu filma od uvodne do odjavne špice.
i što je u tome tako neobično? pa upravo to što je "odgledala"…
ja sam ljubitelj filmske umjetnosti i filmofil od formata i imam želudac za probaviti sve vrste filmova od hitova do "žnj" produkcije (osim horora - mrzim tu vrstu nasilja nad ženama i djecom). a Moja Svjetlost U Tmini? ona je moja sušta suprotnost. ne sjećam se kada je zadnji put, u bilo koje doba dana ili noći, pogledala neki film a da nije, makar na nekoliko minuta, sklopila okice i odžmirila pokoju scenu. obično bi se nakon odspavanih minuta pokušavala ušaltati u radnju filma i povezati konce, pa kad nebi išlo započinjala bi sa zapitkivanjima "tko je ovo..?", "zašto on sada…?", "odakle ova…?" remeteći (pazi izraza! blago rečeno samo zato što je volim) pri tome moju uživljenost u "radnju fabule" (izraz iz: Radovan III, snimak 200 predstave, divx izdanje op.a.). često sam znao, zbog njenih upadica, zaustavljati film i vraćati joj pogubljene scene ili naprosto prepričavati odžmireni sadržaj i sam gubiti "vitalne" dijelove zamršenog scenarija.
ali King Kong…
pokušala je Moja Svjetlost U Tmini, ponoćnu premijeru, prikratiti trenucima sna, i namještala se onako, glavom na moje rame, i nameškoljila se, i zatvarala okice, i… čorak! zvučna kulisa kino-spektakla poglašnjena do jaja i reproducirana u dolby digital tehnologiji rasplinjivala je njenu nakanu kao "padobrančiće" s maslačka. ajde, Bogu vala, konačno ću na miru pogledati film (malo je teže zaustaviti kino projekciju ili glasno prepričavati sadržaj) i moći, s njom, odkomentirati pogledano.
- dakle, lutko, kako ti se dojmio film?
- scene su krasne, specijalni efekti savršeni, možda je malo monoton na početku… jedino je radnja filma ko za malu djecu…
- ajde…
- pa da, majmun se zaljubi u ljepoticu, ko neka dječija bajka… kako se nije zaljubio u one silne djevojke koje su mu žrtvovane, jesi vidio koliko kostiju… njih je pojeo, a ovu…
- ha, valjda zato što je plavuša…
- pa to bi mogao biti jedini razlog…
- zašto King Kong voli plavuše?
- zašto?
- zato što je majmun…
- svinjo…

Moja je Svjetlost U Tmini neprirodna plavuša i ovaj je komentar shvatila neprirodno osobno. ma nije se naljutila, samo je okrenula glavu i namrštila facu da prikrije osmjeh koji joj je lebdio na krajičku usana.
- a zašto se ona zaljubila u majmuna? upitala je iznenada
- ???
- zato što žene imaju tu nesreću da se uvijek zaljube u nekog majmuna!
- e, pa, lijepo…

skočio sam, iznenada, ispred nje, savio se u leđima, zaurlao "uuu!" "uuu!!!" (kao navijači na stadionu kad se lopte prihvati neki tamnoputi igrač protivničkog tima), započeo skakutati oko nje, zgrabio je i prebacio onako zbunjenu, preko ramena i počeo trčati mračnom ulicom. nakon što joj se šok-adrenalin spustio na normalu prihvatila je zafrkanciju smijući se glasno i vrišteći ko plavuša iz filma. tamnom je ulicom odzvanjao soundtrack kino hita.
- jebo vam pas mater!!! zaurlala je baba s prozora drugog kata barokne zgrade
- čut' stara, nemoj da ti dođe folksdojčer i izbaci te iz svoje zgrade! zaurlala je neprirodna plavuša s moga ramena…

- 00:24 - samo ti piši (23) - nek' printer piše - #

<< Arhiva >>