29

utorak

siječanj

2019

Budem...

Ovih dana mediji su puni savjeta o prevenciji i lijecenju gripe. No, svima je za oko zapeo umirovljenik koji je dao jedan od najboljih savjeta ikada!:) i ne, nece nas to spasiti od kihanja, kasljanja, temperature i raznoraznih virusa, ali ce nam pomoci da se osjecamo bolje, zadovoljnije i ipak biti dio prevencije od nekih bolesti.
Kaze Toni : vjezbaj p**** ti materina!!
I ja sjedim, gledam u ekran i osjecam kao da se meni osobno obratio!:)
Lijenost... osobina koja mnoge krasi kad je u pitanju tjelovjezba. Bitno da nam jezik moze bez problema raditi kad se treba zaliti na bolove u vratu, ramenima, ledima... i mozak mi se iscrpi planiranjem i odlukama o tome kako od sutra pocinjemo svako jutro vjezbati. I uvijek nesto... 5 min duze u krevetu, pa onda sam prva smjena pa budem ipak popodne, pa sam popodne strgana od prve smjene. I nikako da krenem. Da hoce tako ukocenost u vratu odluciti strajkati... no, nece. Svaki dan je tu. Jedina prednost je sto prehodam u danu po 5, 6 km... da i to izbacim, u godinama, sada vec dobro poznatog, Tonija bi trazila maziva za svoje zglobove koliko bi zakrzljali.
A stvarno, 10 minuta u danu stvarno nije puno za protegnut se, istegnuti i upaliti misice koji su trenutno tu samo zato sto moraju biti, a nisu aktivni...
Veselim se proljecu i nadam se da cu uskociti u role malo... al to je opet odgadanje i nagadanje.
Toni, reci ti meni!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.