08

ponedjeljak

svibanj

2006

~ TEATAR EMOCIJE ~

Za sve što sam tebi darovao
Samo je jedan naziv
Moja draga.
I nisam tako siguran da sam uživao
Pohlepu tvojih ruku
I grimiz tvojih usana.
Rijetkim sam se otrovom sladio
Pa ipak draga
Cijena je preskupa....
Za svaki moj poklon tebi
I sve što ti dah od sebe
Izuzetno je tek time
Što je bilo namjerno,
Onako blago i brižljivo planirano...
Nisu to bile gitare,
Ni vjetrovi,
Ni valovi
Zakočeni u zvuk!
Samo gola namjera
I čisti,čisti blud...
Za sve što sam izgovorio
Našao sam protutežu
Tek toliko da ne bih ti poklonio
Onu od sebe najdražu..
Moć riječi..
Jedinu iskrenu u sebi.
I jedinu svoju...
Tvoje su težnje bile suvišak
Mojim danima
I dlanovi boje leda
Utjeha umornom oku
Nakon probdijene noći
Nad mišljom i rječju
Idejom...
Moja draga.
Kušali smo i voća
I začine i pelin gorak poput
Zalaza svega živog u sebi..
Kušali smo topline
I hladnoće pustinjskih noći
I rakije i vina
I vratili se naposljetku proseći..
Tek još jednu emociju
I jedan trenutak teatralnosti...
jedan tren između tebe i mene iz čiste obijesti.


CoPyRiGht : SiriusBlack / 2006
Image Hosted by ImageShack.us