05

srijeda

travanj

2006

~ CAR ~

Što sam to postao?
Oh,majko velikih očiju
Progutaše me tvoji zubi crni!
Ovako dok se gledam u ogledalo;
Uvjeren sam:ni ti me ne bi
mogla prepoznati!

Što sam to postao?
Ta usta moja progovaraju krv
Dok pričaju o ratovima!
...i tako sam velik...
...i ti si tako velika...
zapravo...mislim da nikad
ti ne zahvalih na tome
što si me stvorila.

Što sam to postao?
Moje su kosti i
Kosti su moje i meso
Tanki kao opsjena...
Lažni poput udarnih vijesti
sa Tv-ekrana!
Pojest će me o,majko moja
Bolne,sirove gladi mojih dana!

Što sam to postao?
Dal čudovište?Dal spodoba
Pretamnih obraza,
Žutog osmijeha
I mutnog pogleda?
Dal prljavo đubre
Svojih sjećanja?

Oh,majko!
Kome li ja to vičem?
S hladnim čelikom u ruci
Dok čekam na san?

Što li sam to postao?
Moje su ljubavi kupljena farsa
Nagosti i lošeg stasa
Tek za jeftinu paru i
gorke okuse krivih nadanja...
Vlasi su njihove omčom mojom postale
A stegni ništa doli prljavi raj!

Ruke su mi grube majko
I više ne poznaju dodir,
Ne razlikuju temperature
I zaziru od tekućina...

Što li sam to postao?
Prorok jednako očajnog puka
I vjesnik razočaranja?
Ili tek pobješnjela,mahnita luda
Ništa više no obični gad
Čija su prokleta nagovještenja
Vaš najveći strah?

Što li sam to postao?
Stanar prljave kaljuže grada!
Nepostojan i sam...
I tako odurno...
Oh,najgore od svega majko
Jest zapravo to što uživam!!!


CoPyRiGhT : bY ShAntiii / 2006
Image Hosted by ImageShack.us