IDEMO NA TURNEJU U FRANCUSKU



Seniorski 1A odlazi na turneju u Francusku. Idemo na jug Francuske u gradove Mende i Carmaux. Na turneji smo od19. do 23.8. Idu mažoretkinje i drum line.

Ovu turneju nakon 10 godina što nismo radili za njega radimo za našeg starog managera Alaina Blancharda. On nam je bio drugi manager u povijesti tima.

Ovo je i prva turneja nakon 2 godine stanke radi Covida-19. Zadnju turneju koju smo radili je bila u XI. mjesecu 2019. u Perking i Nanchang, u Kini.






Tijekom praznika ćemo imati smao jednu objavu tjedno, petkom. Ovako ćemo pisati postove do kraja praznika, tj. do 1.9.


POČETAK SEZONE I PRVI TRENINZI
Sezona počinje po početku školske godine u tjednu od ponedjeljka 5. rujna do subote 10. rujna (osim za 1A sastave kojima sezona počinje 16. kolovoza). Tako sastavi počinju sa treninzima prema ustaljenom rasporedu (treninzi će u rujnu biti prema istom rasporedu kao i u lipnju) i to za:
• Sve dječje i juniorske sastave (izuzev 1A juniorskog) u subotu 10. rujna na Maksimirskom stadionu
• 1B seniorski sastav u utorak 6. rujna u 20.00 sati na Maksimirskom stadionu
• 1A juniorski u ponedjeljak 16. kolovoza u 17 sati na Maksimirskom stadionu
• 1A seniorski sastav u ponedjeljak 16. kolovoza u 19:30 sati na Maksimirskom stadionu
Već na drugom treningu jesenske sezone održati ćemo i prebacivanja u više sastave – stoga je izuzetno važno da se sve mažoretkinje pojave na prvom treningu!






- subota 30.7. u ???? službeni ulaz Maksimirskog stadiona (Dinamo-Istra), o/o Šef





C4 SE POPRAVLJA

Ogromni su radovi na C4 koji je sudjelovao u prometnoj nesreći i koji se popravlja već destak dana. I popravljat će se još 5. Mijenja se cijeli prednji dio, svjetla, hauba, branici, vezni limovi, dobar dio motora...






KOLIKO IMAMO REGISTRATORA

Zagrebačke mažoretkinje u svojoj arhivi imaju 365 registratora. U registratorima su deseci tisuća stranica dokumenata.

Registratore u kojima se čuvaju dokumenti koji se trenutno upotrebljavaju su u uredu predstojnice, novija arhiva je u ormarima na ulazu u uredski kompleks, a stara arhiva (sa dokumentima koje moramo čuvati) je u podrumu.






SNIMANJA U STUDIJU

Zagrebačke mažoretkinje su prije snimale u drugim studijima, no zadnjih petnaestak godina sve što snimamo snimamo u Kasandra studiju Davora Totovića. Inače studio se nalazi u Tugojnici, 3 km prije Marije Bistrice pa na snimanje moramo krenuti sat vremena prije samog snimanja. Tamo je istinski uvijek odlična atmosfere, prožeta zezancijom. I obaveznom kavom, a kako radimo cijele dane u studiju i obaveznim ručkom. Totović ima vrlo simpatičan studio koji se sastoji od tri dijela, digitalne režije (ima istinski zavidan digitalni pult sa nekoliko kompjutera), studija (u kojem se snima i sa režijom je povezan prozorom i televizijskim ekranom) i pripremni prostor.

Kod Totovića snimamo
- sve bajke (sinkronizaciju i glazbu)
- radijske reklame za audicije
- remastering muzike za državna i europska prvenstva
- ostale projekte po potrebi






DRŽAVLJANSTVO U ZAGREBU

Državljanstvo u Zagrebu (popis 2011):
- 99,3% hrvatskih državljana (784.415)
- od toga 2,0% dvojno državljanstvo uključujući i hrvatsko (15.586)
- 0,6% stranih državljana (4871)
- 0,1% bez državljanstva (135) i nepoznato (596)
-

6,3% osoba nisu vjernici i ateisti su, 1,49% osoba su agnostici i skeptici





ZGRADA TVORNICE DUHANA

Zgrada Tvornice duhana Zagreb sastoji se od tri različite zgrade u L obliku. Osnovna zgrada je napravljena 1882. kao neorenesansna zgrada. Zgrada je jedna od najbolje očuvanih industrijskih građevina druge polovice 19. stoljeća. Proizvodnja duhana u Zagrebu počela je 1819. Iako je Tvornica duhana Zagreb držala i 60% proizvodnje cigareta, 1998. prodana je Tvornici duhana Rovinj, da bi 2007. proizvodnja duhana u Zagrebu bila zatvorena.

U zgradu je trebao biti smješten Hrvatski povijesni muzej, najstariji zagrebački muzej, no ove godine je odlučeno da će Hrvatski povijesni muzej ići u zgradu Hidrometeorološkog zavoda (koji se seli u novu zgradu), a da će u Tvornicu Duhana useliti Hrvatski restauratorski zavod. Još jedna od većih zagrebačkih gluposti. Zgrada je doslovce savršena za muzej, a ne za administrativno-uredske štakore, čime će ovaj vrhunski prostor umjesto da služi cijelom narodu postati ekskluzivna građevina za uredske djelatnike.






GLUPARIJE
Gluparije, bedastoće, bedarije = gluposti
Kajgotarije, nonsensi = gluposti, neistine
Brijati, baljezgati, laprdati = pričati gluposti
Zabrijati = zamisliti, flertati
Filozofirati = puno pričati, praviti se pametan
Tlačiti, smarati = zamarati
Prodavati muda pod bubrege = izmišljati, uvjeravati nekoga u neistinu
Kleti =psovati

„Kakve su to bedarije“ = Kakve su to gluposti
„Kaj pripovedaš kajgotarije“ = Ne govoriš istinu
„Kaj briješ“ = Ne pričaj gluposti
„Daj ne brij“ = Ne pričaj gluposti
„Daj zabrij“ = Zamisli
"Zabrijal si" = Pogriješio je
"Kaj si zabrijal" = Odlutale su ti misli
"S kim je zabrijala" = Sa kime je flertala
„Joj kaj tu filozofiraš“ = Prestani se praviti pametan
„Nemoj me tlačit“ = Prestani me zamarati
„Daj nemoj prodavat muda pod bubrege“ = Ne izmišljaj






SPOMENAR
Sastavni dio osnovnoškolskog života bile si su pisani socijalni kontakti, koje je danas uništio facebook, instagram, tik-tok…

Spomenar se ispunjavao u nižim razredima osnovne škole, a bio je atraktivnija bilježnica sa praznim stranicama na kojima su prijatelji radili svoje umjetničke instalacije koje bi vlasniku ostale na uspomenu.

Neke od tih uradaka su stvarno bili ogroman trud i prava mala umjetnička dijela, u kojima je autor nešto naslikao, ukrasio i napisao jednu ili više osobnih poruka vlasniku. Što je vlasnik autoru bio draži to si je dao više truda. Ovo je bila i metoda upucavanja (udvaranja) jer bi osobnim uratkom sa indirektnim porukama, slikama ili „srčekima“ simpatiji davali do znanja da vam se sviđa. Neki su svijali rub stranice (radili „uši“) i tamo pisali „tajne poruke“ koje je ipak, naravno, svatko mogao pročitati ako je otvorio uši. Ispod bi pisalo „volim te“ isl.

Što je osoba u razredu bila popularnija to je bilo važnije ispuniti stranicu spomenara. Kad bi vam oni najpopularniji dali spomenar na ispunjavanje to je bilo ihaaaaa, sreća do neba. Spomenar je bio kod vas dan-dva i tada ste morali napraviti stranicu, ali i pročitati što su vlasniku napisali drugi. Nakon što ste vratili spomenar vlasnica ga je vrlo studiozno pročitala (osobito ako je gajila simpatije prema autoru), a onda bi sa sadržajem upoznala najbolje prijateljice. Kod dečki nije bio običaj dijeljenja sadržaja sa prijateljima.

Standardne (i nimalo originalne) poruke su bile:
„Na stranici knjige ove, ja ostavljam ime svoje, neka trune, neka vene, radi vječne uspomene“.
„Kad vidiš cvijeće da u vazi vene, ti se sjeti mene i moje uspomene“
„Od kolijevke pa do groba, najljepše je đačko doba“
„Ima jedan cvijetak al mu ne znam ime, mislim da se zove ne zaboravi me“
„Ti se pitaš koga volim, Evo da ti odgovori, Brzo čitaj prva slova, Evo tebi odgovora“ (TEBE)
„U srce sam te zaključala, nemožeš izaći, ključić sam izgubila, nemogu ga naći“
„Ti si šećer, a ja led, zajedno smo sladoled“
„Potok teće tok-tok-tok, ja te ljubim cmok-cmok-cmok“
…bilo je toga još gomilu…





SA DRŽAVNOG PRVENSTVA - 1. dio

fotke: Željko Bakšaj Žac, službeni fotograf Zagrebačkih mažoretkinja












































...nastvak u idućem postu...

(objavljeno: petak, 22.07.2022. u 22:15) komentiraj (0)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.