POSLJEDNJE AUDICIJE U ČETVRTAK I SUBOTU



Posljednje audicije za ovu godinu su idućeg četvrtka (28.10). i u subotu 30.10. Vaša zadnja šansa da uđete u tim!






AUDICIJE ZA ZAGREBAČKE MAŽORETKINJE

Posljednje audicije:

- u četvrtak 28.10. u 20 sati
- ili subotu 30.10. u 15 sati

u Palmotićevoj 30






- petak 22.10. u 8:00 sati, hotel Westin (kongres Hrvatskog ceha zaštitara), o/p Šef

- nedjelja 24.10. u 13:00 sati, službeni ulaz Maksimirskog stadiona (Dinamo-Istra), o/o Šef





ARIANA KOVAČIĆ POČELA JESTI PILETINU

Naša istinska vegetarijanka Adriana Kovačić, članica 1. formacije Seniorskog 1A, koja je do sada jela isključivo povrće, sir, jaja i ribu, od nedavno je počela jesti i piletinu. To se ne dešava često, ali se dešava.





AUDIO OPREMA TIMA

- profesionalni audio sustav Pioneer sa pojačalom, tjunerom, CD playerima i Infinity zvučnicima
- profesionalni razglas sa pojačalom, miksetom i dva jaka zvučnika
- 2 mobilna razglasna sustava za krov automobila
- 5 aktivnih zvučnik sa akomulatorom
- 4 mikrofona među kojima tri profesonalna od kojih je jedan Shure (najbolji mikrofoni na svijetu)
- jedan mikrofon za kompjuterska snimanja
- profesionalne slušalice AKG
- 2 prenosna CD playera
- 2 audio linije
- MP4 i MP3 backup





MONTIRANJE GLAZBE

Zagrebačke mažoretkinje rade muziku alatom WaveLab koji ima odlične montažerske mogućnosti. No, osim dobroga alata i kvalitetnog kompjutera sa velikim ekranom na kojem se dovoljno kvalitetno raspoznaje glazbeni broj, potrebna je i kvalitetna audio oprema. Tako je na kompjuter spojeno vrhunsko JVC pojačalo, imamo najkvalitetnije Infiniti zvučnike, te AKG slušalice. Bez svega toga ne bi mogli kvalitetno preslušavati muziku i nebi čuli svaki ton, i najmanji šum, nekvalitetu…




Prvo se ispati trener koji traži glazbene brojeve koji ga „pale“. Koji puta i Šef predloži brojeve, ali i drugi treneri, pa i same mažoretkinje. Od brojeva koji se prezentiraju 90% otpada kako radi toga što nisu ispravni, tako radi toga što ih je nemoguće montirati ili što ne odgovaraju strategiji Zagrebačkih mažoretkinja. Ovo je mnogo puta vrlo stresno za trenera.

Potom se posluša koreografska zamisao, te se predloži osnovna strategija montaže (koja je zapravo ideja broja). Nakon toga krene se „graditi muzički broj“ na način da se postavi prvi glazbeni broj, izreže se, premontira, pojača ili smanji glasnoća pojedinog djela, umaskiraju se stvari koje nisu dobre, ubace se bubnjevi, spoje neki dijelovi, eventualno se neki dio ponovi, spojevi se umaskiraju reversnim fazama… Broj se doslovce izmasakrira do neprepoznatljivosti. Alat naime glazbu pretvara u grafiku i prepoznaje 10.000-ti dio sekunde, iako realno radimo sa tisućinkama. Sve se to ponovi sa idućim brojem koji se spaja na prethodni, pa sa trećim, četvrtim, petim itd. I tu frustracija prelazi sa koreografa na montažera. Em je teško spojiti neke nespojive dijelove (često kada to je i nemoguće), em se koji puta ne može doslovce pratiti koreografska ideja, em je frustrirajuće kako je teško neke stvari umontirati. Posebno kada se radi o auftaktovima i glazbenim brojevima koji imaju pozadinsko muziciranje.

U sve to potrebno je još i ujednačiti tempo (osim ako koreograf ne želi drugačije), izjednačiti nivoe (glasnoću), te cjelokupan broj kroz remastering profiltrirati da se svi dijelovi uklapaju. Na kraju potrebno je ubaciti fade in (lagano ublendavanje) i fade out (mekano izblendavanje).

I onda se sve to ne svidi koreografu iako je sa vama sudjelovao cijelo vrijeme u izradi. Pa premontirate neki dio glazbe, što je daleko teže nego raditi cijeli glazbeni broj iz početka. Nemalo puta su deseci sati bačeni u vjetar jer koreograf na kraju nije htio glazbeni broj, tj. isti ga nije palio. Tada padate u tešku depresiju.

Kad je sve gotovo, zagasimo svjetlo i preslušavamo glazbeni broj najmanje tri puta u cijelosti. Prvo izmjerimo tempo i slaže li se isti tijekom cijele pjesme. Drugi puta koncentriramo se na prijelaze i perkusije u pozadini. Treći puta koncentriramo se samo i isključivo na to paše li sve zajedno kao cjelina ili ne. Tek ako ova tri testa prođu onda imate kvalitetan glazbeni broj

I tu nije kraj. Ako ste prošli sva tri testa, koreograf vam je rekao da ga broj „pali“ onda morate još proći i najteži test: sviđa li se broj mažoretkinjama ili ne. I to je nešto što ja ne mogu podnijeti, nego najčešće odem iz dvorane.

No, ni tu nije kraj. Ako ste prošli ovaj test, koreograf krene raditi koreografiju na ovu muziku i kada je sve napravljeno ili je zbog koreografije tražio neke izmjene, odlazite u profesionalni studio gdje se napravi remastering, izmjene nedostaci, ubace bubnjevi i činele, te se glazba filtrira alatima koji su daleko moćniji i sa bitno većim mogućnostima. To traje nekih 4-5 sati i košta oko 1.000,00 kn.

Još vam je samo preostalo da broj konvertirate, pohranite u arhivi na hardu, te napravite 3 kopije CD-a za treninge, back up i master za natjecanje.

Za kvalitetan glazbeni broj od 2 minute od preslušavanja do dovršetka montaže utrošimo od 20 do 40 sati rada, a bilo je slučajeva gdje smo potrošili i preko 100 sati rada.





ZAGREBAČKI BAZENI

7 bazenskih kompleksa
20 bazena u kompleksima
10.221 m2 površina svih bazena
501.000 kupača

Uz to „privatne“ bazene imaju i neki gradski hoteli, wellness centri i privatne institucije.





BANSKI DVORI
Banski dvori su povijesna zgrada na zapadnoj strani Markovog trga. Zgrada je bila dom hrvatskih banova od 1809. do 1918. Danas su sjedište Vlade Republike Hrvatske.

Kompleks se sastoji od dvije zgrade koje su povezane i tvore jedan blok zgrada okružen sa trgom i tri ulice Gornjeg grada. U zgradama postoje dva dvorišta. Zgrade su napravljene u drugoj polovici 18. i početkom 19. stoljeća.

Zgrade su napravljene na mjestu kuće bana Petra Zrinskog koja je zaplijenjena nakon urote Zrinski-Frankopana 1671. Netom prije stvaranja Banskih dvora ovdje je bila reprezentativna palača Ivana Kulmera koju je nakon velikog požara počeo graditi 1801. i nedovršenu je prodao 1808. Zemaljskoj vladi. Vlada tada dovršava palaču za najviše sudove i stolovanje Hrvatskog bana. 1837. kupljena je i kuća obitelji Rauch koja je postala sjeverni kompleks Banskih dvora. U Banskim dvorima umro je i ban Jelačić. 1850. iz ove zgrade uvedena je telegrafska žica kojom je Zagreb povezan sa Bečom.

Nakon raspada Austro-Ugarske u Banskim dvorima je stolovala Vlada Države SHS. Od 1929. ovdje je stolovao ban i administracija Savske banovine, a od 1939. i vlada Banovine Hrvatske. Za vrijeme NDH ovdje je bio ured Ante Pavelića i sjedište ustaške vlade. Od 1945. u zgradi je bilo sjedište Izvršne vlasti i predsjedništva SR Hrvatske. Od 1990. Banski dvori su bili sjedište predsjednika i Vlade RH. 7.10.1991. Banske dvore je raketirala JNA kako bi ubila predsjednika Tuđmana, Stjepana Mesića i Antu Markovića. Slučajnošću svi su preživjeli a zgrada je znatno oštećena. Nakon toga predsjednik seli u Predsjedničke dvore na Pantovčaku, a u Banskim dvorima ostaje sjedište Vlade.






PLOT

Plot = ograda
Lesa = vrata na ogradi
Kaslić – poštanski sandučić
Cimati = pozvoniti, zezati

„Kakvu si to lesu metnul na plot“ = kakva su ti to vrata na ogradi
„Zemi van poštu iz kaslića“ = izvadi poštu iz poštanskog sandučića





ČAPLJA
Svaka prosječna kuća je prije imala neku od „standardnih“ stvari u svojim prostorijama. U dnevnom boravku to je bila ili drvena čaplja ili drveni magarac sa kantama na obije strane. Oba ova suvenira su bila izrezbarena po cijelom tijelu i bila jako kičasta.
Niz kućnih majstora je radio Ajfelove tornjeve. Neki su ih radili od šibica, neki od štapića sladoleda, neki od drva, neki od kupljenih dijelova. Oni manje umješni su kupili gotove. Ti Ajfelovi tornjevi su bili istinska umješnost, iako su ih neki uspjeli uništiti i napraviti od njih totalni kič.
Dobar dio dnevnih boravaka krasila je mega-kičasta gondola iz Venecije. Ona je obvezno imala svjetlo u sebi. Stavljala se među čaše i bila je…. ajoooj. To je imala i moja baka.
U hodniku, na verandi ili forcimeru obavezno je bio preparirani fazan. Bez toga poštena kuća nije mogla. I to je imala moja baka i bila je jako ponosna na njega. Oni bogatiji su imali sokola ili jastreba raširenih krila. Neki su imali i rogove jelena. Kod moje bake je bila i slika J.F. Kennedya. Zašto? Sam bog zna.





NAJAVA AUDICIJA -

foto: Željko Bakšaj Žac, službeni fotograf Zagrebačkih mažoretkinja






































(objavljeno: petak, 22.10.2021. u 15:11) komentiraj (3)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.