zazen1

nedjelja, 22.02.2015.

LJUDI MOJI :D


Evo, da se i ja malo javim klasično blogerski, prvi put nakon nekoliko godina, kao, u postu. U biti, stvar je u tome da mi se desilo nešto moćno i ne oćekivano, dugačije. Nisam posebno u stanju pisati o tome, ali probati ću barem ukratko, pa što bude. Da ne duljim:

Uzeo sam otprilike dvije trečine doze ayahuasce (www.google.com), opće mi se neda objašnjavat, ako vam je zanimljivo, izvolize pa učite :D

Uf, ono, nemreš vjerovat ! Stvar mijenja percpciju u roku od 10 minuta, odjednom imaš produbljeni osjećaj stvarnosti - DMT - jednom riječju. Njega prirodno proizvodi i ljudsko tijelo, ali u malim količinama i rijetko, tako da, ono, izvor mudrosti. S tijelom već nakon sat vremena jedva da možete nešto, ono, teško je zamotati cigaretu, piješ puno vode, ako si osjetljiv, dosta povračaš. E sad, problem je sa time što sam ja na 100mg, 20 tableta, Metadona dnevno, tako da to blokira utjecaj napitka, ali ono, ne bih to potpisao, osjetiš ti to itekako. No, da još malo pojasnim.

Jedan prijatelj, iz komune, probao je ayahuascu prvi puta prije nekih godinu i pol. Ja ga nazovem, ono, pričamo, brijemo, i on mi kaže da je skroz čist , da je prekinuo sa terapijom, da je ok. Hm.... Ma da? A ono, bio je ful težak slučaj, i brijali smo par puta zajedno, krađa i sve... ono. no uglavnom, on čist i super, ja u kurcu kao i uvijek, u zadnjih nekoliko godina. Pa, ajde da vidimo. On mi prvo kaže da to košta soma (1000kn) kuna, i da se moram maknuti sa terapije prije, inače mi čovjek neće raditi. No dobro, to je nemoguće, :)) Nakon nekih osam mjeseci, opet se čujemo, preokret !"! On je počeo raditi sa Ayom, raditi ceremonije, ono - u Šamana se lik pretvorio, neznam kako da drugačije objasnim. Kaže da nije bed lova, da će mi napraviti besplatno, ali da se skinem. Nekih daljnjih 6 mjeseci pokušavam, ali nejde, a osim toga uzimam otprilike dva puta na mjesec i više, po 40 hepova dnevno, banana. Ali, čujemo se, i on me pita želim li na ceremoniju, u kući kod jednog zajedničkog frenda, koji je već jednom probao. Kažem da ok, ali ono, bed mi je da oni svi piju a ja da zujim na terapiji, ono, ništa. On mi kaže, popit ćeš jednu trečinu. No da ne dužim, ljudi kod kojih smo došli, frend i njegova žena. ono zakon ljudi, vegetarijanci, ono, ful pozitiva, da ništa nisam uzeo, bio bi mi dan među 10 najboljih u životu, nemreš vjerovat. Na kraju, u nekih dva sata, popijem dvije trečine doze, i ono, iznenađenje, buđenje, preokret. Dok, ovo pišem, spavao nisam preko 24 sata u komadu, ono, a ne spava mi se ni malo. Minuta mi traje, barem 15 minuta, osmijeh mi ne silazi s lica. ovo definitivno ide i na Facebook, da ga jebeš :D Koliko god ne povezano i plitko bilo, jer ja iskustvo nisam u stanju opisati, osjećao bi da mu činim nepravdu, ali probati ću barem malo:

Nema se tu mnogo toga za reći - to se šuti, kao i sve bitno u životu. TO VAM JE LJUDI - NEŠTO DRUGO! UZIMAO SAM HEROIN, METADON, AMFETAMINE, TRAVU, LSD, MA SVE ŠTO SE PRODAJE PO RH I ŠIRE, ALI OVO JE DRUGAČIJE I JAČE, 100 PUTA JAČE. OVO NIJE DROGA U KLASIČNOM SMISLU! ZAPAMTITE SI TO! UF!!!

Kozmički! Bitno! Napravite to! Ako netko želi, ja mu mogu srediti stvar, upoznati vas, i neće vas izaći više od 500kn. A vrijedu, ma.... Da imam milujun, dao bih, pa makar se morao klošarit nakon toga! Tako vam se čini, da je pre vrijedno!

To je u biti smisao ovog posta. Preporuka iz dubine duše, srca, kako god hoćete. Napravite ovo i uštedit ćete si 10 života evolucije, vrlo vjerojatno!
Wow! Mogao bih napisati wow 100 puta i smijati se od sreće, a ono, hepove, 20 komada, ni ne osjetim!

Stvar je u tome da vas sve volim! Osobito vas koje znam dugo, još od 2007-me, ono... Koliko toga je prošlo kroz astral, podrške, poruka, mišljenja, ono, osjećaš čovjeka na daljinu, a ono, ma neopisivo. Nisam pisao dvije godine, a nakon samo dva gutljaya Aye, i čaja od Mimoze hostilis, koja je DMT, ono, pišem kao lud. WOW!

Bit ću pisac, odlučio sam, i zahvalan sam svemiru. Ne, ovo je stvarno jako, ovo nije humano koliko je dobro. Pročitajte si od Huxleya Vrata percepcije, iako je to on pisao naknadno. Ja ovo osjećam i pišem, toliko me je puklo. Možda naknadno napišem nešto smislenije, ali ovo je sada bitno. Ne želim, opet ni da bude pre dugo, ali bitno je da netko od vas proba. Ako osjećate želju, to je to, nema razmišljanja. Ako ste u kurcu s lovom, dogovorit ćemo nešto, ali to se mora !!!

Meni je čovjek rekao da moram smršaviti. Do 117kg sam došao, Ajme! Visok sam 184cm, dakle ne tako puno da bi bio tako težak. Građa mi je krupna, ali opet je previše. Da imam 95 do sto, bilo bi OK! Moram smanjiti, smršaviti! Imam utege i brijem da ću s njima lagano početi! OD sutra + neka lagana šetnjica svaki dan! Ono, ujutro dok sam odmoran! Ali sada nakon 24 sata bez sna, ono, nejde mi se u krevet za ništa, a pojeo sam u zadnjih 16 sati bananu i mrvicu kruha! Popio sam oko 3 litre vode, čaja, kavu, nekih desetak cigareta! Ma ono, ništa! Osim, tekučine. Svi su povračali osim mene. Valjda zbog kilaže, imam neku toleranciju, a nisam popio puno manje od cijele doze, koliko sam skužio, jer tri puta sam pio, po malo, u roku od nekih sat i pol ili dva sata. Muzika je bila bomba, isto neopisivo! Uopće ono... ali to nije toliko ni bitno, jer nakon nekog vremena, jedva da si i fokusiran na tu muziku, ono, previše ti je zanimljiva vlastita nutrina. Kao da ti postojanje govori neki zen koan, a ti se osmijehuješ i rezumiješ Sve. Sve ti je jasno! Moram ovo postati, čisto da vidim hoće li proći, zbog nekih riječi, pa ako mi se kasnije bude dalje pisalo. Nastavit ću, ili ću, još bolje, priču nastaviti, a nakon ova zadnja dva komentara o Prinčipese, WoW! To sam bio bez riječi. Kozmičke istine!

Dopuna:

Probati ću ti opisati u nekoliko riječi, iako sam još uvijek debelo pod utjecajem, ali možda sam upravo zbog te činjenice dodatno kvalificiran! Više nego kad bih pisao sa distance, a to uostalom i nije moj stil.

Zamisli si buđenje, kao da te netko na temperaturi ispod nule ostavio golog i polio hladnom vodom, buđenje! Ali... bez neugodnih aspekata iskustva, samo pozitiva, samo čisto buđenje.

Nakon nekih sat vremena, tijelo osjećaš kao nešto što tek vučeš sa sobom. Centriran si u duhu, duh je srž i najbitniji aspekt. Tijelo ti je teško, i jedva si u stanju ustati i hodati, iako ti nije teško, nego si jednostavno za sve tjelesno smanjeno sposoban.

Pred očima, kad ih zatvoriš, vidiš čuda. Ornamente, kaleidoskopske oblike, piramide, kristale, krugove u raznim bojama, svjetlosne slapove... ali sve ti je to smiješno i trivijalno, jer stanje svijesti koje nije u simbolima je prisutno, i čak ti se i tako lijepi ornamenti, doimaju te se kao banalnost, ali lijepa banalnost. Tu sad stvar jako zavisi o pojedincu, a meni se čini da se većina ljudi totalno izgubi u tim slikama, i previše uživa u tome kao u nekoj halucinaciji,a to nije srž. Srž je život, osjećaj da si živ i prisutan, tvoja slobodna volja kojom vladaš u svakom trenutku, od rođenja do smrti. To možda zvuči ozbiljno i ne zabavno, ali cilj ayahuasce nije zabava nego spoznaja.

E sad, još je tu jedna komponenta. Ja sam se dosta dugo baviio meditacijom, i doživio sam zaista stvari za koje sam siguran da ih većina ljudi nebi mogla ni shvatiti. Kunem ti se Bogom, roditeljima, svojim životom i svime što mi je bitno, ne radi se o pretjerivanju. Ilustracije radi, sa svojim 18 godina doživio sam buđenje Kundalini, i dok sam bio u mračnoj sobi, u svojoj nutrini sam vidio čistu i duboku, potpuno jasnu i kompaktnu, narančastu svijetlost. Ono što je bilo najnevjerojatnije, je to da sam u potpunosti progutao jezik, i uopće kroz duže vrijeme nisam disao, nisam osjećao dišne organe, nisam imao nikakve potrebe. Disao sam svijetlost bez daha. Dakle, takve stvari sam doživio sedam godina prije ayahuasce. Naspram tih stvari ayahuasca je kao san, kao ugodna stranputica, ali s obzirom na to da dugo nisam meditirao i da sam dosta propao energetski zbog terapije, ayahuasca me je otvorila, i jako me je podsjetila na sva dobra razdoblja, i naglasila mi je potrebu da se vratim, jednostavno, da opet počnem živjeti dostojno čovjeka.

Dakle, iskustvo jest, duboko, i nekome tko nikada tako nešto nije doživio se radi o najmoćnije iskustvu u životu. ja ljudima nisam htio objašnjavati da je to usporedivos sa Kundalini Šakti voda, ali ono, sve u svemu, ne radi se o običnoj drogi, radi se obiljci čiji spirit ima vlastiti intelekt, i želi ti pomoći.

Tako da, doživjet ćeš u toj noći 1001-dnu viziju, a svaka je bitna za tvoj razvoj. Dakle, ne radi se o zabavi nego o bitnim stvarima. mi nismo pušili žižu, ali nekima i to pomaže da se još dodatno opuste, iako to meni nije jasno, jer prelazak sa Aye na žižu je kao prelazak sa Tripa na rakiju ili normabele, ono spuštanje, nepotrebno. ovo je dovoljno jako da se uzima bez dodataka. Ja sam nakon nekih 10 minuta osjetio potrebu da plačem od sreće, a kasnije sam zaista plakao.

Ono što je moja poruka ljudima je zapravo sljedeće:

Bavite se meditacijom. A samo ako to niste u stanju, i ako ništa niste doživjeli unatoč trudu, e onda uzmite Ayu da vas otvori, da vam pomogne, s time da ako niste dovoljno spremni, čak ni sa tako močnim spiritom nije izvjesno da ćete IŠTA doživjeti. Dakle nekad, se desi da na istoj ceremoniji netko plače i totalno je u transu i prisutan, dok netko drka i smijulji se kao debil. Stvar je dakle, kompleksna kao i život sam :)) Meditirajte, jer sve je to u nama, kao što je Neem Karoli Baba dokazao Ram Dasu, učeniku sa zapada, kad je progutao nekoliko grama lsd-a što bilo koga doslovno ubije, a njemu se stanje svijesti nije promjenilo ni za mrvicu, a nakon toga je rekao Ram Dasu - sve je to u tebi! Stimulansi su nepotrebni!

22.02.2015. u 13:44 • 8 KomentaraPrint#


< veljača, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

10/2017 (1)
07/2016 (1)
06/2015 (1)
04/2015 (2)
03/2015 (2)
02/2015 (3)
01/2015 (2)
12/2012 (3)
11/2012 (4)
10/2012 (1)
07/2012 (1)

Opis bloga

Kad paradoks dobije najdublju smisao i čovjek koji živi već podugo, a još nije našao sreću koju traži.

Linkovi

pametni zub

eve zmajevska

micro blue sparkle

mendula

Rusalka

Nisa

moj stari blog

BITNO!



Autor svih pjesama i/ili priča što se nalaze na ovome blogu je Bojan Jaklin - Polić. Bez pismene ili usmene dozvole autora, nije dopušteno kopirati, reproducirati, ili na bilo koji drugi način iznositi materijal objavljen na ovom blogu. Amen.