Poticaj

Čudno je to! Da, zaista su čudni putevi Gospodnji! Nikada ne znaš što te očekuje kada napraviš novi iskorak. Možda te opet dočekaju suze, a možda se pojavi netko tko će u tvoj život unijeti radost, netko tko će vratiti osmijeh na tvoje lice.
Često, možda čak prečesto strah me rizika. Strah me učiniti neke stvari za koje nisam sigurna kakve će posljedice imati. Da, mene je strah! Često ne činim ono što moje srce žarko želi, nemam dovoljno hrabrosti. Ni sama ne znam zašto, ni čega me strah! Možda da ću biti odbačena?! Ili da ću nešto izgubiti?! Razmišljam ja i o lijepim stvarima koje se mogu dogoditi ali...uvijek prevlada strah.

Kako mi je neobično čitati sve ovo što sam pisala proteklih dana! Toliko raznih osjećaja koji se neprestano izmjenjuju. Potrebna je sitnica da se osjećam ispunjeno, sretno i ... neopisivo! A isto tako potrebna je samo jedna gesta da me dovede do suza! Ne volim plakati, stvarno ne volim. Glavni cilj u životu mi je biti radosna i nasmješena i tu radost dijeliti s drugima! S mojim prijateljima!!!
Kada pogledam na neka prošla vremena vidim da uopće nisam znala što je prijateljstvo niti sam ga dovoljno cjenila. Hvala Bogu na vrijeme sam otkrila bit prijateljstva, a to je uvijek biti tu za nekoga i u dobru i u zlu! Pružiti prijatelju utjehu, biti tu za njega kada si mu potreban. A on će ti tako isto i uzvratiti! Neprestano zahvaljujem Bogu što imam priliku svoju mladost provoditi na mom Brijegu, s divnim ljudima. Mojim novim, i starim prijateljima! Pojedine osobe su mi pokazale što je pravo prijateljstvo i tek tada sam "upoznala" svoje stare prijatelje. Sada mi je puuuno ljepše! Bog mi je darovao ove divne osobe, koje me u svakom trenutku znaju oraspoložiti! Uvijek znaju što trebaju reći da bi na moje lice vratile osmijeh! Jedna prijateljica mi je jednom napisala:"Prijatelji su kao zvijezde. Ne vidiš ih uvijek ali znaš da su tu i da te prate!" Zar to nije lijepo...prekrasno!
Hvala Ti, moj Gospodine na njima! Hvala Ti što su tu uz mene! Hvala Ti što si mi darovao tu milost da spoznam značenje pravih prijatelja...

Ovo sam napisala za sve one koji su u strahu ili su usamljeni, a tako su blizu svojoj sreći! Ne bojte se jer ne znate što vas sve lijepo tek čeka u životu! Možda vam se čini da ste sami ali vjerujte mi - niste! Nikada ne znate kada će se pojaviti tvoj prijatelj, a uvijek je tu Bog: On te ljubi!!! =)


30.06.2007. u 22:13 | Broj komentara 3 | Print | # | ^

Trenutak slabosti

"Ne, ne smijem plakati! Moram biti jaka, suze mi neće pomoći!" - govorim sebi dok suze teku niz moje lice. Iako ja to ne želim, jače je od mene. Boli me. Boli me ona tišina.
Zašto šutiš? Smeta li ti moja blizina? Viči na mene, reci da me ne podnosiš, reci bilo što...samo nemoj šutjeti! To me previše boli.
Sjećam se, prije smo pričali o svemu. Mogli smo satima pričati, smijati se, a sada?! Zašto se sve moralo promijeniti?! A sve je tako jednostavno...
Ne tražim puno, samo da sve bude normalno kao prije. Da te mogu pogledati u oči, nasmiješiti se, pričati s tobom. Ali...ništa nije kao prije i strah me da više nikada neće ni biti. Sada stojimo jedno pored drugoga, a između nas je zid tišine. Tišine koja je tako teška!!! Razdire mi dušu! Toliko puta poželim srušiti taj zid, ali...slaba sam. Ne mogu sama. Hoćeš li mi pomoći?
Reći ćeš da previše dramatiziram, ali nemaš pojma kako mi nedostaješ. Kao pravi prijatelj...
Zvjezdano nebo je tako tamno. Slušam onu moju najdražu melodiju...koliko je puta lijepša kada je ti sviraš!
Nisam htjela plakati, stvarno nisam!!! Oprosti mi što sam tako slaba, ali eto takva sam. Tko zna možda mi jednom sve ovo bude smiješno, možda ću ovo sve zaboraviti, jer tko zna što donosi sutra?! Čudni su putovi Gospodnji! Tko zna što je za nas isplanirao, možda ćemo jednom i biti sretni?! Da, tko zna...

29.06.2007. u 15:03 | Broj komentara 3 | Print | # | ^

Čudan osjećaj

Osjećam se...ni sama ne znam kako. Možda sam samo umorna. Zašto dođu ovakvi dani kada se osjećam kao da sam sama u tami? Gdje nestane ona moja radost? Gdje se izgubi? Bože, jeli ovo neka kušnja?! Želiš li dokaz da Te ljubim?!
Još maloprije bila sam radosna! Tako radosna da tu radost nisam željela zadržati za sebe! Htjela sam ljudima pokloniti bar mali dio svog srca, te radosti. A sada im nemam što dati...Tužna sam zbog toga.
Ponekada ne znam izraziti svoje osjećaje, ne pronalazim prave riječi ali mislim da Ti sve znaš. Tebi ne trebam ništa reći.
Molim Te da ovo prođe! Ljubim Te Bože!!! Otvaram Ti srce! Zapali ponovo u njemu plamen Svoje ljubavi! Neka gori! Neka me ispuni radošću - da je mogu dijeliti drugima! Toliko je onih koji trebaju moj osmijeh! Želim im pokloniti iskreni osmijeh, a ne plastični! Ispuni me radošću da ih mogu utješiti!!! Samo to želim!!!

27.06.2007. u 21:41 | Broj komentara 2 | Print | # | ^

Samo tebi...

Htjela bih napisati nešto što će te dirnuti u srce. Nešto što će ti pokazati koliko mi značiš. Htjela bih da u mojim metaforama vidiš sve ono skriveno samo za tebe. Da, htjela bih napisati nešto neviđeno, ali ne znam!
Znaš da nisam nadnaravno pametna, pa ti ništa pametno ne mogu napisati.
Nisam ni pretjerano talentirana, tako da ništa ni od neke stilski lijepe priče.
Nisam ništa neviđeno, pa ni ovaj tekst neće biti ništa što prije nisi mogao pročitati.
Ali znaš da volim biti jednostavna i iskrena pa će i ovaj tekst biti takav!
Želim da znaš da mi značiš mnogo više nego što misliš. Od tebe ne tražim ništa, a želim ti dati sve. Želim ti biti prijatelj kada ga trebaš. Želim te utješiti kada si tužan, pružiti osmijeh da te razveselim i topao pogled u kojem možeš sve ovo pročitati.
Ovaj tekst inače nebi bio ništa posebno, ali pošto je posvećen tebi, posebnoj osobi, onda i ovaj tekst postaje zaista poseban!
Hvala ti što postojiš!

24.06.2007. u 11:10 | Broj komentara 1 | Print | # | ^

S u s r e t

Isuse, polako Ti otvaram vrata svoga srca.
Uđi u moje srce i ostani u njemu.
Odmori moj duh,
smiri moje srce.
Budi sa mnom.
Ovih par minuta budimo u tišini - Ti i ja.
Ostani sa mnom još malo.
Nemoj otići od mene jer Te trebam.
Ne idi iz mog srca.
Ako Te nekada i zaboravim, lupaj snažno o moja vrata
da me podsjetiš da si tu.
Ti si tu, a ja često nemam vremena.
Oprosti mi - slaba sam.
Ali sada sam s Tobom.
Ne želim da ovaj trenutak prođe.
Htjela bih samo ovako sjediti i slušati Te.
Želim osluškivati što mi govoriš.
Želim Ti pjevati, s Tobom se smijati.
S Tobom, moj Gospodine!

22.06.2007. u 22:09 | Broj komentara 2 | Print | # | ^

Moj me Otac daruje...

Bože, evo me pred tobom. Između Tebe i mene sada ne stoji ništa.
Toliko toga me svakim danom odvaja od Tebe. Cijeli moj život sastoji se od nekakve trke, jurnjave...Kada ujutro ustanem zvoni mi mobitel, kasnim u školu - trčim. U školi sam s prijateljima - nemam vremena za Tebe, kasnije ću Ti se obratiti. Kada dođem kući palim televizor jer je već počela moja omiljena TV serija. Zatim još jedna, pa evo samo još jedna...ma, kasnije ću Ti se obratiti. Završim s gledanjem televizora pa prelazim za računalo. Samo ću provjeriti mail, ali...evo netko je na čavrljanju pa ću ostati još malo. Onda ostanem još 2 sata! Tako mi prolazi vrijeme. Već je večer. Mama i tata dolaze s posla. Tužim se mami kako sam gladna, kako u frižideru nema ništa jestivo. Ona umorno vadi namirnice i spravlja večeru, a ja ponovno sjedam pred televizor. Pitam tatu novac za novi mobitel ali je rekao da plaću još nije dobio. Ponovo se tužim kako ne mogu imati stvari koje imaju moji prijatelji! Dok moja prijateljica ima najnoviji model ja još uvijek nosam onaj star čak dvije godine! Pa, već je davno izašao iz mode! U međuvremenu mama je završila s večerom. Pojela sam, mada mi ona brokula nije baš pasala! Otišla sam u sobu, ljutito zalupivši vratima!
Maloprije je nestalo struje - ne mogu upaliti liniju. Mobitel mi je u dnevnoj sobi, a ljuta sam na roditelje pa mi se neda ići po njega. tko bi ih ponovo slušao?! I, sada sam ostala sama. Sama s Tobom. Malo mi je neobično ovako. Ova tišina, neobično je lijepa i osjećam se mirno! To mi je nekako čudno. Moj život je inače užurban i stalno je u meni neki nemir. Sijećam se djetinjstva, nisam bila ovakva. Kada se sve promijenilo? Kada sam se udaljila od Tebe? Zar su i meni materijalne stvari postale važne? Prije sam Ti se svako jutro i večer molila, a sada? Ne sjećam se kada sam Ti se poslijednji put obratila! Ali Bože, tako je teško sačuvati ovaj mir koji sada osjećam! sada sam sama i to mi je lako, ali kako ću izdržati kada se budem trebala oduprijeti lošem društvu, ovom okrutnom svijetu? Ja sam slaba, ne znam hoću li to moći...Suze teku niz moje obraze...Vidim da si mi dao sve što mi je potrebno. Živa sam, zdrava sam. imam roditelje, krov nad glavom, toplu postelju...a ja se ovako ponašam! Bože oprosti mi!!!
Evo došla je struja. Moram preslušati neki CD koji mi je poklonio onaj stari prijatelj. Puštam glazbu...svira neka pjesma:"...moja je duša danas bijela kao snijeg, moje je srce nedužno. On je izbrisao sve moje dugove, al voljet nije prestao! Moj me Otac daruje, rasipa svijet za mene - jer ljubi me! I nikad neću prestati od Njega ljubav tražiti - želim živjeti..." Prekrasno...Bože, hvala Ti!!! Sada znam da si Ti tu! Znam da me voliš! Bože, idem sada poljubiti mamu i tatu - Idem ih moliti da mi oproste. Vratiti ću Ti se kasnije. Ovaj put stvarno hoću - neću Te iznevjeriti! Znam da ćeš me Ti čekati i da u Tebi mogu naći svu ljubav i sav mir koji mi je potreban...

Odbaci sve zemaljsko što te odvlači od Boga! Prepusti se Njemu, pokloni Mu svoji ljubav i pažnju, a On će tebi pružiti mir i utočište...

22.06.2007. u 21:39 | Broj komentara 4 | Print | # | ^

Moja molitva

Isuse, obriši suze s mog lica.
Dotakni moje srce,
neka se moje usne nasmiješe.
Uđi u moje srce i unesi mir u njega.
Dopusti mi da te uzmem za ruku
i hrabro krenem u svijet - s Tobom!
Ne želim ići sama.
Želim da me Ti vodiš!
Daj mi snage da idem dijeliti Tvoju ljubav sa svim ljudima.

Amen

22.06.2007. u 11:37 | Broj komentara 2 | Print | # | ^

Sve vaše neka bude u ljubavi...

Što te uvijek oraspoloži kada si usamljen ili žalostan?
Božja ljubav, zar ne?! Bog je ispunio svoje biće ljubavi prema tebi, meni, prema običnom čovjeku.
Uzmi kapljicu te ljubavi, spremi je u svoje srce. Neka ta kapljica postane rijeka koja će teći prema drugim ljudima.
Svaki put kada vidiš do sebe tužnu osobu, otvori srce i pusti neka rijeka tvoje ljubavi poteče prema toj osobi. Nemoj dopustiti da je zaustavi pustinja! Njeguj svoju ljubav i nemoj dopustiti da se bistra rijeka tvoje ljubavi pretvori u ustajalu močvaru.
Zamisli samo što sve možeš učiniti sa svojom rijekom! Zamisli koliko tužnih osoba možeš ispuniti svojom ljubavlju! Toliko je onih čiji život možeš uljepšati!
Ne boj se budućnosti! Ne razmišljaj o tome hoće li ti ljubav biti uzvraćena...možda u jednom trenutku i neže ali tko zna kada će kapljica ljubavi tvoje rijeke oživjeti u nečijem srcu i on će ti uzvratiti osmijeh!
Neka ti poticaj bude želja za uljepšavanjem tuđih života, želja za osmijehom na licu tvoga prijatelja! Možda si sretan, ali kada vidiš prijatelja nasmiješenog ti ćeš biti još sretniji...
Zato, pusti rijeku nek teče...

21.06.2007. u 22:33 | Broj komentara 1 | Print | # | ^

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Opis bloga

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@


Poklanjam osmijeh svima koji posjećuju ovaj moj blog! Stvarno svima =) =) =) !!! Ovo je moj mali kutak. Kad mi nešto dođe napišem pa poklonim vama! I tako... NIšta šta... Još uvijek sve od prije vrijedi, ali mi došlo da malo promijenim! Pukla sam, valjda to nije tako loše =) ... nije definitivno! Život je takav ;)
Ostajem pri onom da radost ne vrijedi ništa ako je ne dijeliš s drugima! Volim vas sve!
ŠIPAK! - samo za Jejupku =)




Moji najdraži =)

moje prijateljice i jakiss
stihoklepacthumbup
medosasrcemcerek
framas4everwink
Jednaki u Kristu
Tamo preko rijeke ...
anđelak
smješkica
=)
moja Frama! Široki Brijeg!
Frama Ružići
lijepa stranica
blog

Meni drage pjesme

Lipa moja načelo me vrime
Kao mladu lozu u polju
A na škure zakucale zime pa se tvoja mladost ruga
Ovim neverama s juga ća nam prite.

Lipa moja najlipša od sviju
Ponudi mi ljubav prid zoru
I pusti da se divim tvome tilu dok se tvoja mladost ruga
Ovim neverama s juga ća nam prite

Lipa moja da te zvizde ne vide
Ne bi znale s kim bi nebo dilile
Lipa moja ti mi budi nevista
Budi krijesnica na mojim putima.
Gobonni "Lipa moja"


So lately, I've been wonderin
Who will be there to take my place
When I'm gone, you'll need love
To light the shadows on your face
If a great wave should fall
It would fall upon us all
And between the sand and stone
Could you make it on your own

If I could, then I would
I'll go wherever you will go
Way up high or down low
I'll go wherever you will go

And maybe, I'll find out
The way to make it back someday
To watch you, to guide you
Through the darkest of your days
If a great wave should fall
It would fall upon us all
Well I hope there's someone out there
Who can bring me back to you

Runaway with my heart
Runaway with my hope
Runaway with my love

I know now, just quite how
My life and love might still go on
In your heart and your mind
I'll stay with you for all of time

If I could turn back time
I'll go wherever you will go
If I could make you mine
I'll go wherever you will go
The Calling "Where ever you will go"



Jos sam bio sasvim mlad,
neke barske ptice sam lovio tad,
kad je dosla da se kupa
lepa protina kci.

Nije znala gde sam ja,
da je gledam, krisom, kroz trsku i sas,
a preko reke noc je pala
kao plast.

Mesec tinja nad vrbakom,
srebri nebo, zveda roj,
kapi vode kao biseri
koji blistaju svud po njoj...

O srce ludo, ludi sni,
vec se moji drugovi momcili svi.
A ja sam hteo samo jednu:
lepu protinu kci.

Cudnom pesmom zvoni drum,
te su zime svatovi dosli po nju,
iz daleka, neki svet
za mene tudj.

Bas sam prosao sokakom.
Padao je prvi sneg.
I jos ponekad zazvone praporci
sto je odnose, ko zna gde...

Da se zenim, imam kad.
Ja sam, eto, ostao momak do sad.
Nikad vise nisam sreo
lepu protinu kci.

Jedan zivot, miran, tih.
Nekad bacim kartu il' napisem stih.
Stvari teku, ja se drzim
izvan njih.

I ljubum dobre, ljubim lake.
Neke prave, a neke ne.
I sve su vile, sve su kraljice.
I sve su nevazne naspram nje...
Đorđe Balašević "Lepa Protina kći"



Na pragu svojih dvadesetih
bio sam laka roba,
bile su moderne barabe onih dana.

Ne zelim svega ni da se setim,
hteo sam, eto, sve da probam,
zvalo me zabranjeno voce s raznih grana.

Sad zalim, da,
al' sta sam znao ja?
Ti si bila jos devojcica.
Leteo je kao leptir tvoj cuperak.

Drugi bi sve
imalo smisao,
drukcije bih zivot disao
da sam znao da postojis Olivera.

Mozda sam a da nisam znao
pred isti izlog s tobom stao,
mozda smo zajedno iz voza negde sisli?

Mozda si sasvim blizu bila,
ulicom mojom prolazila
i mozda smo se na trenutak mimoisli?

Sad zalim, da,
al' sta sam znao ja?
Ti si bila jos devojcica,
daleko od oga oka i mog pera.

Drugi bi sve
imalo smisao,
ne bih svakoj pesme pisao
da sam znao da postojis Olivera.

Drugi bi sve
imalo smisao,
ja bih iz te guzve zbrisao
i nikom ne bi bilo jasno sta ja to smeram.

Znao bih gde
da sebi nadjem mir,
skrio se u tajni manastir
i cekao da ti odrastes Olivera.
Đorđe Balašević "Olivera"










Ono što daje snagu

Hvalospjev ljubavi

Kad bih sve jezike ljudske govorio,
i anđeoske,
a ljubavi ne bih imao,
bio bih mjed što ječi
ili cimbal što zveći.
Kad bih imao dar prorokovanja
i znao sva otajstva
i sve spoznaje,
i kad bih imao svu vjeru
da bih i gore premještao,
a ljubavi ne bih imao - ništa sam!
I kad bih razdao sav svoj imetak
i kada bih predao tijelo svoje da se sažeže,
a ljubavi ne bih imao
- ništa mi ne bi koristilo.

Ljubav je velikodušna,
dobrostiva je ljubav,
ne zavidi,
ljubav se ne hvasta,
ne nadima se;
nije nepristojna,
ne traži svoje,
nije razdražljiva,
ne pamti zlo;
ne raduje se nepravdi,
a raduje se istini;
sve pokriva, sve vjeruje,
svemu se nada, sve podnosi,
ljubav nikad ne prestaje.

Sada spoznajem djelomično,
a sada ću spoznati savršeno,
kao što sam i spoznat!
A sada ostaju vjera, ufanje i ljubav
- to troje -
ali najveća je među njima ljubav.



"Nemoj me tjerati da te ostavim i da odem od tebe: jer kamo ti ideš, idem i ja i gdje se ti nastaniš, nastanit ću se i ja; tvoj narod moj je narod i tvoj Bog moj je Bog. Gdje ti umreš, umrijet ću i ja, gdje tebe pokopaju, pokopat će i mene. Neka mi Jahve uzvrati svakim zlom i nevoljom ako me što drugo, osim smrti, rastavi od tebe."
Rut 1, 16-17



Čovjek može čuda činiti ako se prepusti Božjem vodstvu!



"Ja pripadam dragome svome i on je mene željan."
Pjesma nad pjesmama 7,11



"Oni koji siju u suzama,
žanju pjesmi.
Išli su plačući
noseći sjeme sjetveno:
vraćat će se s pjesmom
noseći snoplje svoje."

Psalam 126, 5-6



"Ne budite, ne budite ljubav moju dok sama ne bude htjela!"
Pjesma nad pjesmama 2,7



"Kličite i radujte se stanovnici Siona, jer velik je među vama svetac Izraelov!"
Izaija 12,6



"A ti, sine čovječji, ne boj ih se i ne plaši se riječi njihovih: Trnje te pkružuje, i sjediš među samim skorpijama! Ne plaši se riječi njihovih: ne boj se nimalo njihova pogleda, jer oni su rod odmetnički."
Ezekiel 2, 6-7



"Još malo, vrlo malo, i doći će onaj koji ima doći: neće zakasniti."
Hebrejima 10, 37



"Neka vaša blagost bude poznata svim ljudima. Gospodin je blizu."
Filipljanima 4,5



"Više vas ne nazivam slugama, jer sluga ne zna što namjerava činiti gospodar. Nazvao sam vas prijateljima jer vam saopćih sve što sam čuo od Oca."
Ivan 15, 15



"Recite preplašenim srcima: Budite jaki, ne bojte se. Evo Boga vašega, odmazda dolazi, Božja naplata, on sam hita da vas spasi."
Izaija 35, 4



"Pošalji svjetlost svoju i vjernost: nek me vode, nek me dovedu na tvoju svetu goru, u šatore tvoje!"
Psalam 43, 3



"Zato: uspravite mlitave ruke i klecava koljena i pravo hodite svojim nogama da se hromi ud ne iščaši, nego radije da ozdravi."
Hebrejima 12, 12-13



"Što koristi čovjeku da sobije čitav svijet, a izgubi svoj život? što li može dati čovjek kao otkupninu za svoj život?"
Matej 16, 26



"Istinom me svojom vodi i pouči me, jer ti si Bog, moj Spasitelj: u tebe se pouzdajem svagda."
Psalam 25, 5



"Jer dragocjen si u mojim očima, vrijedan si i ja te ljubim."
Izaija 43, 4