< prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Travanj 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (3)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

"Noćas bih mogao napisati veoma tužne stihove. Volio sam je, a katkada - i ona je mene voljela." Pablo Neruda, Ljubavna pjesma

Linkovi

Blog.hr
Blog servis
moj prijašnji blog

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada

petak, 03.12.2010.

Voljela sam ga, a katkad - i on je mene volio... <3

Razmišljam o prošlosti... Nekako me počela opet boljeti. Zadaje mi one bolne udarce, a ja sam zaboravila kako se obraniti od njih. Trudila sam se, zbilja jesam. Pokušala sam shvatiti nekog drugog, ali... Ne mogu, jednostavno, obećala sam - UVIJEK I ZAUVIJEK - ne mogu to sada prekršiti. Ako nisam nikada, neću ni sada. Teško mi je... Ponekad, uistinu teško i znam otić na ona NAŠA MJESTA. Gledati zvijezde, mjesec i udisati svjež zrak. Zapravo, nadat se da ćeš doći i da čemo biti sretni kao nekada... Ali, znaš... Prolaze i sati i dani i godine... Još nijednom nisi došao...
Možda ni ne slutiš da sam ti veoma blizu i da mi užasno fališ. Ne slutiš da svaki dan prođeš blizu mene ili me jednostavno više ne vidiš. Sjeti se, i ti si rekao - ZAUVIJEK!! Zašto si to prekršio? Zar je tako teško bilo održati obećanje?
I've never felt this way
To be so in love
To have someone there
Yet feel so alone
Aren't you supposed to be
The one to wipe my tears
The one to say that you would never leave

Kada sam izrekla te riječi, taj dan, kada sam ti obećala, to je bilo ono što sam izabrala za cijeli svoj život! A zbog tebe sam izabrala tugu, suze i bol! Zato jer ti nikada nisi shvatio koliko te zapravo volim! Ti nikada nisi znao da sam ja ona koja je uvijek bila uz tebe! Svi su ostali bili važniji... Svi... A zašto si onda rekao ZAUVIJEK??
Voljela sam te, a katkad - nadam se da si i ti mene volio!

|Komentiraj 3| Printaj| #|

<< Arhiva >>