PA ZA BOGA MILOGA

utorak, 30.05.2006.

Kao veselim se

Ove godine na sluzbenom putu bijase dosta drugacije. Kao prvo pred potpisivanje ugovora sam (istice mi ugovor i trebala bi potpisati na neodredjeno, ali nikad ne znas), nervozica vlada.
Vrijeme je divno, hotel takodjer, posla ima, ali samo dva dana u sredi tako da nismo bile u guzvi dan i pol kad smo dosle i zadnji dan, dva u sredini bili su posao od 8 do 19 h. No, gotovo ugodno. Za kondiciju savrseno.

Tamo smo pratili i stiklu. Hmm. Zanimljivo. Nije da sam sretno sto smo mi losi, ali nije da bas placem sto se ljudima nije svidjela stikla, nije se ni meni, ali me muce monoge pjesme koje su za nis, da ne spominjem pobjednicku, koja je posljednji voz za Cacak i hard rock, koji je lose ispao. Ne znam, pomislila bi da nesto ne valja sa mnom da se oko mene nisu zgrazali ljudi i reagirali s cudjenjem.

Sretno u nebraku, vezicici koja odgovara mojim godinama, s osjecajem bliskosti i slobode u isto vrijeme. Potreba za zagrljajima i njegovom tezinom na meni. Jedino sto me strah da mu ne budem teska. Fizicki i psihicki. Ponekad odlazak psihicu i nije losa ideja. Pokusavam se sjetiti neke taume iz djetinjstva kojom bi mogla opravdati ovakvo ponasanje, ali sve su slabi argumenti. Fakat, kako istovremeno mogu biti takav egocentrik i toliko se voljeti, a isto vremeno toliko imati sumnje u sebe i svoje djelovanje na druge.
Nisam uvijek bila takva, ili jesam samo se to nije vidjelo?

Podivljala sam za sladoledom. Sva sreca jos se suzdrzavam, a i lijena sam pa mi se ne da ic po njega.

Skoro ce ljeto, meni prijeti bankrot, a pravi me shoping jos nije primio. Da ne pricam da ni ne znam di cu i kada.....

Zasto ja ne mogu ljde (pa ni sestru) pitati kad ce mi vratiti moje novce???
3000 kn nije mala stvar, treba mi i kaj? Nebum bas pitala za to? Moram.

30.05.2006. u 09:04 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (5)
Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (10)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (11)
Srpanj 2006 (11)
Lipanj 2006 (7)
Svibanj 2006 (8)
Travanj 2006 (8)
Kolovoz 2005 (1)
Srpanj 2005 (7)
Lipanj 2005 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Kako natjerati auto da radi? Tako sto ces za volan ili pored staviti covjeka koji ga uvijek moze popraviti, a ako i ne ti ces uvijek imati drustvo.

Kako raditi, biti sa studentom i sve to povezati u jednu cjelinu koja i vise nego zadovoljava?

ZELJE:

Pa klasika kad narastem imat cu svasta, bazen, punu garazu citroenovih krama, preselit cu se na neki otok, i tako to...


KOGA VOLIM CITATI:
makajgota naravno. mali je mnogo brbljav, takvi su najbolji
ima dole jos prijedloga


RAT JE MIR
SLOBODA JE ROPSTVO
NEZNANJE JE MOC

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
igk.hr

CITROEN KLUB


MaKajGot
horor
zmotancica
tajpvrajter
fotografikinja prava

pametna cura

trigONA

raspisana zmija


sharron