PA ZA BOGA MILOGA

četvrtak, 11.05.2006.

Kako docekati godisnji?

Lanterna za prvi maj. Bit ce i o tome nekaj.

Sad sam u fazi gdje sve brojim prema godisnjem koji se priblizava. Jos ne znam kad ce biti i koliko ce mi odobriti dana, ali znam da se priblizava vrijeme.
Uz konstantno prisjecanje i na ostale stvari koje nam ljeto donosi. Tipa pripremanje tijela za malo odjece.
Sad me jos brinu i financije, jer je fascinantno da sto manje nosimo na sebi, sto vise trebamo paziti sto jedemo, iako ne trosimo na grijanje, nekako je potrosnja veca.
Valjda dobijemo neki davni poriv da iskoristimo sto se da iskoristiti u priljece i ljeto jer ce kasnije sve nestati. Ne znam, ali ja osobno trosim vise u ta vremena.
Cak i kada se kontroliram. Imam bolji apetit, stalno bi isla nekam, (s tim da ne putujem biciklom, a benzin je sve skuplji).
Kad rijesim taj problem oko financija, celulita, trbuscica, novog badica i inih stvari, ostaje cisto uzivanje oko sekiranja kad cu moci na taj godisnji.
Vec dugo nisam imala pravi. Vec dva ljeta imam neke ficleke od max 9 dana, ali ove godine idem na tri tjedna (ako mi uspije) :))))
Tko zna mozda (i samo mozda) mi uspije da i u sestom odem na godisnji. Plan je tri tjedna, ali ni ja nisam dovoljni optimist da povjerujem da ce me pustiti na toliko dugo.
Na zalost obaveze i jedna viroza vec su mi pojele zadnji vikend, a i slijedeci. No, ako ima srece onaj nakon ovog bit ce idealan za neki krati izlet. Ne zanima me gdje, joj ne ni sslijedeci bas ne mogu, tj. mogu ja, ali ne moze on. Ali onaj iza....
Sama sebi vec bedasto zvucim. No, znam da cu docekati ono sto zelim, ako ne popizdim do tada.

Pa da glupa sam ko tuka, pa idem na sluzbeni put slijedeci vikend. To tjedan dana od sad. To je dobro. Bar je put u pitanju. Nije da necu raditi, ali PUT. I to na more.


11.05.2006. u 11:16 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (5)
Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (10)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (11)
Srpanj 2006 (11)
Lipanj 2006 (7)
Svibanj 2006 (8)
Travanj 2006 (8)
Kolovoz 2005 (1)
Srpanj 2005 (7)
Lipanj 2005 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Kako natjerati auto da radi? Tako sto ces za volan ili pored staviti covjeka koji ga uvijek moze popraviti, a ako i ne ti ces uvijek imati drustvo.

Kako raditi, biti sa studentom i sve to povezati u jednu cjelinu koja i vise nego zadovoljava?

ZELJE:

Pa klasika kad narastem imat cu svasta, bazen, punu garazu citroenovih krama, preselit cu se na neki otok, i tako to...


KOGA VOLIM CITATI:
makajgota naravno. mali je mnogo brbljav, takvi su najbolji
ima dole jos prijedloga


RAT JE MIR
SLOBODA JE ROPSTVO
NEZNANJE JE MOC

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
igk.hr

CITROEN KLUB


MaKajGot
horor
zmotancica
tajpvrajter
fotografikinja prava

pametna cura

trigONA

raspisana zmija


sharron