PA ZA BOGA MILOGA

srijeda, 19.04.2006.

Kad znaš da dijete trebaš opaliti po turu

Ko spava sa djecom popišan se budi. Neki nikako da shvate, dok drugi znaju, bore se protiv toga, ali ti se dijete uvijek uvali....Ovo je tuđe dijete, nije moje i k tome je ženskog roda i ima vlastito (pravo dijete) k tome. Totalna katastrofa, jad i čemer.



I tako, opet sam u situaciji koja više odgovara osnovnoškolcima nego odraslim ljudima.

Ali ono najgore, ona se druži s muškima. Halo??
Ona je zato kurva. Halo???
I to da bar ima hrabrosti to meni reći u facu. Naravno da ne, tako da se ja sad moram prazniti okolo, a ne da sve riješim jednim civiliziranim razgovorom.
Pa nemreš belivet.
Naravno da svi sudimo po sebi.
Da se ja ponašam kao ona, da radim što ona svom mužu radi i ja bih za sebe možda mislila da sam kurva, ali tako smo daleke.
Ona imama 21 god. muža i dijete, istina i nekog tipa sa strane s kojim se doisuje, vjerojatno se i druže (mogli bi reći jebu).
A šta, po njoj je i to ok. Ipak ona ne radi, dijete joj čuva dadilja, a muž da bi ih mogao prehraniti radi non stop i nikad nije doma da bi njoj pružio dovoljno pažnje i ljubavi.

Ona ne želi raditi, ona bi sad na fakultet. Neki. Zapravo i nije toliko bitno.
Pretpostavljam da je poanta da se makne od ideje da ima dijete i muža. Sasvim za očekivati od djeteta od 21 godinu, naravno ako je ovoliko razmaženo. Netko se dobro porudio oko nje. Za ovo stanje bilo je potrebno puno truda i novaca.

Njega žalim, da, ali gdje mu je bila pamet kad ju je odlučio oženiti. Sigurno se nije toliko srozala u ponašanju. Da, stvari su se zakomplicirale kad je dijete došlo, ali to je za očekivati. Naime oni su se oženili iz ljubavi, bar netko od njih. Onda je ona učvrstila brak s dijetetom.

Znam da imenicu dijete puno ponavljam, ali totalno sam opsjednuta s činjenicom da je to dijete tu i na koji način je došlo i zašto i zanima me kako će završiti.
Sva sreća nisam luda za dijecom.

Sve to nije moja briga. Sami su si sredili budućnost.
No, zasto ta tuka ulazi u moj život. Što mi se miješa u MOJ ŽIVOT. Pa ja nisam kriva što se ona preračunala i kaj si je dete napravila i kaj sad ne zna kaj bi s njim.

Ja bi zabranila da se ljudi tako rano žene i imaju dijecu. Postanu ogorčeni, izgubljeni i iritantni.

Nisam baš poznata po svojoj ljubaznosti, simpatičnosti ili nekoj drugoj pohvalnoj osobini kad su u pitanju ljudi koji mi nisu simpatični,.ali u situacijama kao što je ova, fakat se trudim biti tolerantna, no moji su živci pri kraju i ovako ćemo najebati mnogi, i samo neki s razlogom, ako mala kučkica ili ne prestane srati ili dok se meni ne obrati da sredimo stvari. Kunem se neću dići ruku na nju, samo ću biti jako ljubazna i iskrena.

Hi, hi, hi....
Ak preživi (a i ako ja preživim) ... Bit će zanimljivo.

19.04.2006. u 12:28 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (5)
Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (10)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (11)
Srpanj 2006 (11)
Lipanj 2006 (7)
Svibanj 2006 (8)
Travanj 2006 (8)
Kolovoz 2005 (1)
Srpanj 2005 (7)
Lipanj 2005 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Kako natjerati auto da radi? Tako sto ces za volan ili pored staviti covjeka koji ga uvijek moze popraviti, a ako i ne ti ces uvijek imati drustvo.

Kako raditi, biti sa studentom i sve to povezati u jednu cjelinu koja i vise nego zadovoljava?

ZELJE:

Pa klasika kad narastem imat cu svasta, bazen, punu garazu citroenovih krama, preselit cu se na neki otok, i tako to...


KOGA VOLIM CITATI:
makajgota naravno. mali je mnogo brbljav, takvi su najbolji
ima dole jos prijedloga


RAT JE MIR
SLOBODA JE ROPSTVO
NEZNANJE JE MOC

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
igk.hr

CITROEN KLUB


MaKajGot
horor
zmotancica
tajpvrajter
fotografikinja prava

pametna cura

trigONA

raspisana zmija


sharron