The Last Broadcast

utorak, 16.10.2007.

Gastarbajterski snovi novi


Sanjala sam kako pijem rakiju. Bila je prisutna flaša. Pa i čaša. Mislim da i moja ruka. Sa po kojom nogom. San se odmotao po vrlo jednostavnom principu, sa simplificiranom koncepcijom. Kao vinilna filmska vrpca prije nego pregori: popila sam čašu koju napunih flašom. Grlo gori, a ja trčim kao oparena, sa raširenim rukama kao da volim čitav svijet. Kao zmaj.

Kraj. Ništa više. Nije bilo ni prologa, ni razrađene (a bome ni razrijeđene) fabule, ni zaključka. Ni osnovne misli, ni teorema, ni raznoraznih koloristickih šema, ni šećernih krema, nii bedema.





Sad sam tek pravi gastarbajter. Dobro, nemam Audi, ni Mercedes, a bogami ni BMW. Ali zato platih funtu i devedesetosam za dvije pjesme Mate Miše Kovača.

Ja nemam više razloga da živim. Ukoliko ne proplače zora.

- 12:03 - Komentari (51) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there