The Last Broadcast

petak, 17.11.2006.

Il' me oshishaj, il' me cijepi!


Otkad znadem za sebe (a znadem, ima vec ohoho) imadem dugu kosurinu. Odnosno, ponosni sam vlasnik iste. Otkad mi otpadose ona garava sa godinu dana. I umjesto nje narastose neka svjetlija, goluzdravija, ali zato brate kovrdzava. Otad imadoh jedno 2 ili 3 ispada pred kojima pokleknuh i ocerupah se na kratko. A ostatak vremena provedoh u raznoraznim oblicima inkarnacije i reinkarnacije raznoraznih pletenica, konjsko-kobilsko-kravljih repova, popularno zvanik kecki, masni, spanga, ukosnica i ostale plejade dugokose umjetnosti.

Prvi puta kad dadnoh da se odsijeku moji Samsonovska ponos i sreca bijase taman negdje oko 1. razreda osnovne skole. Tocno se sjecam kako mi se pomracilo pred ogledalom jednog dana i sve sto rekoh majci bijase Sijeci! Teske muke odsjekose ona. Na zalost, odmah drugi dan radile su se one prvorazredne solo fotografije svakog ucenika, sa posvetom na dnu za uspomenu na skolsku godinu. Super uspomena i jos bolje sjecanje, kad se uzme u obzir, da, ovako svjeze ocerupana, bijah ovjekovjecena i krezuba (dva prednja zuba koja mi ispadose tik prije nego me fotograf posjednuse na postolje). Fino uokvirena sliketina visi na hodniku u domovinskoj kuci. Ocerupana i okrezubljena. Divota!

Drugi puta pomracilo mi se negdje u srednjoj skoli. Reko' brate, dosta tog dugokosog terora, odo' se pomladit. I pomladih se u nekom tamo frizerskom salonu Mona Lisa u Draskovicevoj. Ne da su me ocerupali, nego pocupali, iskasapili i iznakazili na kratko i jasno. Jos kad se uzme u obzir da mi nisu izravnali kosu nego je ovako kovrdzavu jos ostavili do iznad uvca desnog i uvca lijevog prekrasna slika i prilika je potpuna. Vlastiti caca me nije prepoznao na provincijskoj zeljeznickoj stanici. Proso pored mene ko da smrdim. Od onda reko' samoj sebi, nikad vise.

U medjuvremenu bijase jos po koja omanja shishancija tu i tamo, poneko skidanje dlaka sa pola glave britvom (vrlo shik kad ti je 19 godina), farbanja i isfarbavanja i izblajhavanja kol'ko 'os. Ali ni sve ovo satrat ne mogase duljinu (jos da mi je i ravna kosa, da vidis duljine! Ovako moram kuburit sa razocaravajucom cinjenicom da ide vise u sirinu, nego duljinu). Duljinu koja mi vec eonima pokriva skrljave usi i nesimetricni oblik lubanje (nikad od mene Audrey Hepburn). Kosurinu koju bi svi samo pipali, ukljucujuci i malu djecu, novorodjencad i vecinu odraslih osoba. Tesko je osjecati se ko Samson, bremenito je to breme za podnosit. Jos pogotovo u ovim godinama zalaska sunca u koje polako gazim.



Nema sanse da je ikad vise rezem. Nema velebne sanse. Uostalom, kako bih inace mlatarala naokolo na ovo?

Postoji li cjepivo protiv uzeglog muzickog ukusa? Dzaba mi diploma, jos veca dzaba postdiploma.

- 00:02 - Komentari (38) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there