The Last Broadcast

utorak, 26.10.2004.

Svedsko-rvacki mijesani tim vs. Velika Britanija 5:1


E, ak ovo nije jadno javljati se em tak kasno, em ijopet lagano pripita, onda fakat ne znam. Uglavnom, mjesto radnje: tam gdje radim. Razlog: neki afterwork party koju je organizirala arhitektonska firma Jestico & Whiles, arhitekti koji su projektirali restauraciju muzeja. Kao sto sam vec x-puta rekla, mrzim ostajat na poslu i sekundu dulje nego trebam. Gibam petama vjetra. No, ovo nisam mogla izbjeci. A jos su mi kolege obecavali brda i doline poput zgodnih, mladih i nadasve duhovitih arhitekata. Aha, mos' mislit. Damn. Dalje: tocio se Veuve Clicquot, ajde de, mislim si, nije lose, dat ce se izdrzati. I onda kolega Sved i ja udri tankat u sebe. Pa dolaze kanapei, ajd, barem nas alkohol nece tresnut poput olovne sjekire u glavu. Svira unajmljeni gudacki kvartet. Ako zazmiris, moze proci pod sofisticirano. Kolega Sved i ja ne posustajemo u sampanjcu: ovi Englezi/Britanci su jos na prvoj casi, mi dvoje shishamo vec petu. I prije nego velis 'keks', osjetim da me je udarilo u suplju mi glavurdu. Svjesno sam si morala ponavljati dok sam hodala 'Hodaj ravno: prvo lijeva, pa onda desna noga, jedna ispred druge.' Razvezao mi se jezik, po obicaju, laprdam tko zna o cemu, rukujem se sa nekim tamo 'project leaderima'. Ajde, obavih i tu duznost. Sad treba doc do doma: dakle, na vlak. Nista mi nije tesko, odslusah Jeff Buckleya do iznemoglosti (uvijek se ufatim slusati njega, pokoj mu dusi, pod gasom, iz ne znam kojeg razloga). Kad ono: otkazan vlak, slijedeci ide za sat vremena. Pa canis mater svima. Evo, opet razvezah do besvijesti, a tek dodjoh kuci. Nit sam se presvukla, evo vec sjela za lap laprdati (oho, ide mi aliteracija kad sam pod gasom). Odo' se trijeznit. Skal!

- 23:38 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there