wunderbar https://blog.dnevnik.hr/wunderbar

petak, 05.10.2007.

stara skica postaje novi nacrt!

Sjedio sam na krevetu kasno navečer i čitao o klincu koji nikako ne može zaspati, oči su mi se lagano sklapale. Zaspao sam i sanjao o sadržaju koji sam čitao, pomislio sam da sam ja taj klinac. Pitao sam se
koliko sam već budan? Zašto ne mogu zaspati? Jesam li kao mali upao u lonac pun kave? Jesu li mi dok sam
bio mali dok sam spavao puštali pjesme Vlatke Pokos i Petra Dragoljevića? Odbacio sam tu drugu mogućnost, nijedan roditelj nije toliko okrutan! Tada se preda mnom pojavi Frederico Garcia Lorca na konju
i upita me da li mi treba prijevoz do Cordobe, tamo je ostavio otvoren frižider. Rekao sam mu da sam pročitao Konjikovu pjesmu u čitanci i da radije ne bi išao s njim. Kaže on da je to smislio radi turista, pa sam
odlučio ići s njim.

p.s. reče mi evo sve činim novo! Ecce omo! stara odbačena skica, postaje nacrt fantastičnog života...

Skica je bila privremeno odbačena na zanimljiv datum ... koji za sad prešućujem ...

Za ovu igru trebaš pokeraško lice, psihodelično progresivnog sinesteta, srčanog arhitekta, i metka metka...

05.10.2007. u 21:59 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.