28.10.2006., subota, 11:22

hey to all ;)

waya is back...but who give a fuck...
~~~prwo puuuunoooo hwala mojoj profi iz densanja (plesanja) ili ti dam Mireli...koja će nam smisliti koreografiju za tin fest (eta se piše tako???)
~~jea...jep jep...Mirela rula!!! she is the best and fuck the rest! =))
~~~stanje u školi (čitaj društwo~ackwa~razred) je kooooomaaaa...swi se nekaj kure...biiiip a ja iskreno nemama pojma i drago mi je zbog toga...jer sam bila bubina i tako nisam slušala...=))
~samo znam da je boo morala brisati blogek zbog nekih ljudi koji su joj radili sranja u školici ;) tup tup...
~~jučer i prekjučer su Boo & GyGyca bile kod mene...=)) ma bilo nam looodooo....funy funy...Xp
~ah da hwala i njima kaj su me došle posjetiti i GyGyci kaj mi je dofurala zadaću :(...ljoljam ih...ja pooonooo ;)
~što još ima kod mene...pa ima hm hm hm hm... da wam kžem ili ipak ne??? pitanje je sad?? ma reći ćem... aha ;)
~ulogirala sam se u radioblogclub...za to isto hwala wayinim~ackwa~chralijewim anđelima Booici i GyGci...bez uwrede Boo malo wećim djelom GyGyci jer je ona ipak pametinja od nas dwije...ŁoŁ Xp...
~i da imam još jednu mas adressu...pukla sam kao što rekoh...ili??
~ah waya je zacopana...barem swi čimbenici pokazuju tako ;) hihihihihi...
~~e owo su sad sjebani komentari wide se naslowi blogekla...mutawi su swi malkice u mozak...;) ali su rekli da će se u pon nicowi wratiti u normalu...aje nadamo se najboljem... ;)
~~hmmmmm...nema inspiracije...
~~ajde ajde idem se prisiliti sklepat neku priču~ackwa~pričicu ;)

Život jedne teen cure
~isječci iz njena dnewnika...
~srijeda~25. listopad~doma
~~alo alo dnevniče ;)
weć je prošlo skoro oko mjesec dana otkako sm krenula u nowu školu. sada sam zaista srednjoškolka, prawa teen cura. nisam se dugo osjećala tako dobro. swe ide swojim tokom i ništa kao da me se posebno tiče, nema swađa ili ako ih ima ne moram birati strane. to je tako...diwno tako olakšawajuće...opuštajuće... čak nisam ni trunkicu tužna jer se uskoro bliži ples a ja nema dečka,a ni pratioca. ići ću sigurno pa čak i da na laganice budem sjedila sama. ;) zaprawo i nema baš puno stwari koje su neophodne da ih napišem i utkam u owe stranice. ništa se posebno ne događa, sa swima sam si wiše~manje dobra. s nekima sam si bolja dok opet s drugima nisam. ocjene su u redu, kod kuće po starom... ah idem učiti i raditi, jer sutra imamo ispitiwanja ;/
do jawaljanja ;¤
~petak~27.listopad~drugi sat biologija
IMAM PRATOCA!! DAVID ME PITAO!! JA AMY IMAM PRATOCA!!!
pusa ;¤
~petak~27. listopada~doma
Ey!
Ah!!! ne znam što da odjenem za sutra...plawo, crweno ili ipak rozo a možda lila...a crno...joj... imam riješenje idem sutra sa Alica~swojoj staijom sekom u shooping! bit će loodoo.
i da znam nisam prepričala kako me David pitao...
od riječi od riječi...
odmor nakon prwog sata...oko dwa ja mislim...
Jenny, Kim, Teny, Meike, Nansy, Alli, Caz, Jules, Hen i ja stojimo kod naših ormarića i wodimo žustu rasparawo o matematiti i plesu...dok Kim uz objašnjawanje swojeg plana za sutra istowremeno posprema ormarić, odlaže u njega knjige uzima, torbicu sa šminkom i piše Jacku swoj brom mobitela...ona je jednostawno fantastična koliko stwari može odjednom naprawiti...dakle...Kim kao i obično radi sto stwari istowremeno...dok ju druge poluuspješno slijede...jer ona samo spremaju knjige i uzimaju nowe te se powremeno ubace u rasprawu...ja se udaljim jer mi se ionako neda nekako pričati o sutra...čini se da jedino ja još nemam pratioca...a i jedino meni nikako ne polazi raditi wiše stwari odjednom. pokušala sam nekoliko puta i nastao je ogroman kaos. nisam ni primijetila da nam se pribižawao Teny dečko sa swojom škwadrom. zaprawo nisam ih uopće spazila da su došli jer sam bila tako udubljena i totalno neswjesna gdje se nalazim. David je stao pored mene tj. pored ormarića, nisam ga bila ni zapazila pa sam poskočila kada samda stoji tu.
~bok~ rekako je...
~bok i tebi~ uzwratila sam mu pozdraw
~nego mogu te nešto pitati?
~pa možeš...
~imaš li možda pratioca za ples?
~ne, nažalost nemam. a imaš li ti pratilju?
~ne zaprawo nemam.
~pa kako to? zar ne ideš?
~ma idem, ali eto nije se našla ni jedna zanimljiwa ponuda...
~zezaš me!~ nasmijala sam se ~pa čak te i Isabell tj. Issa pozwala...
~ne zezam te. Ma Issa je okay cura, ali ja bih išao sa jednom drugom curom...
~pa onda ju pitaj hoće li ići sa tobom...
~pa owaj...
~ima pratioca?
~nema.
~pa što ona čekaš?
~ne znam bi li ona željela ići sa mnom...
~pa čowječe pitaj ju! nemaš što za izgubiti a barem ćeš znati na čemu si.
malo duža stanka...
~owaj Amy bi li željela ići sa mnom na ples? ~konačno progowori...
šutnja i nevjerica sa mojhe strane...
~ti to za ozbiljno?
~najozbiljnije Amy!
još šutnje i newjerice s moje strane
~znači ne želiš sa mnom? nema weze to sam i pretpostawljao...
~ma ne...
~nego?
~narawno da ću ići s tobom!
~stwarno?
~da samo ne mogu wjerowati da me zoweš...
~pa nawikni se... dođem sutra u oko osam pred tebe. može?
~okay
~onda se widimo ~pozdrawi mei poljubi u obraz
...
ajme tako sam sretna ;)
~subota na nedjelju~28. na 29. listopada~doma u swojoj sobi
jelow (ajme koji pozdraw)
na plesu je bilo predivno. predobro, sawršeno. obožawam Davida! njegowe plawe oči u kojima bih se mogla otopiti njegowe smeđe lokne u kojima bih se mogla rastopiti... wolim ga! ma obožawam ga cijelog! nego sada formalno izvješće. Jenny je bila sa Timmyem, Kim sa Jackom, Teny sa swojim dragim Alexom, Meike sa Janom, Nansy sa Fredricom (Fredyem), Alli sa Mattom, Caz sa Higgsom, Jules sa Adeyem, Hen sa Tomom a ja narawno sa Davidom. bilo je super na laganice smo plesali u parovima...
kako sam ja na neki način umjetniči tip, nisam mogla ne primjetiti se te silne haljine...;) swih boja, modela i kroja...
ah malo~puno sam pospana...
laku noć
~srijeda~1. studeni~u autu
ey!
1. jedanaesti ~Svi Sveti...a taj dan idemo na misu i na groblje. baš kao i danas. nije to ni tako loše barem malo wremena prowedemo swi na okopu...ne derući se. ;)
ah šteta što smo imali skraćenu nastavu. tj od danas ju nemamo no dam nije bitno...nisa baš stigla popričati sa Davidom swega...točnije jedwa da sam ga widjela...stwarno me zanima zašto me je pozvao na ples...zašto baš mene? možda je to bilo zbog oklade ili da napakosti Issi ili samo kao prijetelji ili možda ipak zato što mu se swiđam...woljela bi da je owo zadnje...
uh uh...dobila sam sms...
OD DAVIDA JE!!! kaže da me želi vidjeti ako ne ranije onda u pon u školi da pričamo...;)
pusa
~nedjelja~5. studeni~mado
samo malo ne mogu a da ne napišem nešto...joj sutra ponedjeljak...David...nego nisam o tome željela. ah. owaj wikend je bilo prilično lijepo i dosta opušteno jer je bio i moj stari i njegowa žena i moja stara i njezin muž. čak mi se i svidjelo...možda da to kiji put i ponowimo ;)
chao
~srijeda~8. studeni~ škola~WC
ey...
malo sam loše zbog poruke koju sam našla u ormariću :
Kloni se Davida! Kujo
mala inače ćeš najebati!!!
ti jasno???
ne znam tko je ali mi se swe čini da neće na owome stati jer taj netko želi Davida mog Davida pod swaku cijenu...
P.S od nedjelje smo Dave (David) i ja par ;) zar to nije super...
~utorak~28. studeni~doma
ja ne mogu owo wiše ono pismo postaje prawi teror...sad ih ima weć ohoh...i swaki put su prijetnje e strašnije i ima swe wiše različitih rukopisa...ne znam što da radim...iskreno wiše mi nije baš tako swejedno...ne želim da se koja od prijetnji obistini...
~četwrtak~14. prosinac~negdje
ja to ne mogu...iako su David i cure na mojoj strani oni nisu u mojoj pozicij...owo postaje nepodnošljiwo... teroriziraju me prijetnjama, mltretiraju me, prate do doma...bojim se ne želim wiše owako, ne mogu wiše owako kome da kažem...tko mi može pomoći...ako ne mogu curke pa ni David... ne, ne, ne, ne... bojim se mraka is straha da netko od Issinih ne iskoči, boji se dana zato jer me wrijeđaju...bojim se skoro swega...
~petak~22. prosinac~
prošli wikenda sam zamolila sestru za sawijet...rekla je da kažem starcima ili rawnatelju...ja nisam željla...onda je rekla
~okay to ti Amy zadnja opcija jel da?
~da
~ja imam weliko društwo studoša da ih malo pozowem...
~pa ne znam...
~ali swejdeno ću ih pozwat...
~dobro
... tako je owaj tjedan bio mrwicu bolji od prošlih jer sada su tu sestrini studoše... kojih ima wiše i koji su jači...pa su se Issa i njezini powukli...a sad je ionako uskoro Božić...barem ću se malo odmoriti...od swega...odlučila sa ići baki...jer treba mi odmora...
~uto 26. dwanaesti~dan nakon Božića
uh dobila sam puno darowa...puno prekrasnih darowa od roditelja, sestre, frendica i Davida... i ja sam njima pokloonila nešto...swakome sitnicu koju sam ja naprawila i još nešto...;) super super...baka me naučila šiwati tako da slobodno mogu pokušati naprawiti neke od swojih kreacija...;)
~s ned na pon~s 31.12. na 1.1.~nowa godina
Sretna nowa godina!!!
ah dok swi stoje na prednjem tijemu i wesele se pijuckajući šampanjac, ja sjedim gore na tawanu na skriweno balkonu i gledam nebo... obasjano wartometom i neznam čime sw ne... pije bambus...i užiwam nadam se da će swe biti okay...
mogla bi ostati owdje zuwijek ;)
ah idem dolje..čestitai swima...
~26. weljače~moj rođendan...
znam nisam pisala dugo dugo...ali zaista niosam mogla...
Issa se bila pogoršala nako što je moja sestra pozwala studoše...kada studoša nije bilo s ludili...bojala sam ih se...imala sam noćne more....zaprawo ponekad ih još i imam...bila sam na rubu...Issa i njeni proširili su puno laži o meni...izrugiwali su mi se...znali su me i lupiti...a ja samto trpjela swe sam se wiše zatwarala u sebe...nisam znala što bih pa sam i počela piti...popustila sam u školi....swe se okrenulo protiw mene...i kada sam mislila da nemama wiše što za izgubiti pristala sam na obračun s Issom jedan na jedan na školskom...narawno da e to bila moljaža jer je Issa dofurala swu swoju rulju a ja nikga...ili sam barem mislila tako...moja sestr je swe rekla roditeljima oni rawnatelju i slijedila me...nazwala je policiju čim je ugledala Issu i njene kompiće...pozwala je i swoje studoše...ipak Issa me je ozlijedila i zawršila sam u bolnici...ne znam što se događa ili se dogodili ili će se dogoditi ali znam da wiše nikad neću biti ista...
sa sestrom sam se poswađala jer sam ispala cinkarošica. no zaprawo sam joj zahwalna...na swem što je učinila za mene...
~27. weljače~utorak
jučer nawečer me posjetila sestra i pomirlile smo se...znam samo da ćeme u subotu popodne otpustiti iz bolnice...ipak osta će mi jedan ožiljak u obliku ×...nanjela mi ga je Issa...
Selene (moja seka) mi je rekla da su Issa i swi ostali u pritworu ili pod istragom...
~srijeda
jedwa čekam da widim swoje cure...
~četwrtak
owdje je hrana kooomaaaa i to welika
zwale su me Jenny, Kim, Teny, Meike, Nansy, Alli, Caz, Jules, Hen..tj. jedna je zwala a swe su pričale...razumjela sam ih ništa...ali mi je drago da sam ih čula...
~petak
još jedan dan do izlska
~subota ujutro
jedwa čekam da ih swe widim...
~subota nawečer~mado u Wc-u
došla sam doma i tamo su me dočekale Jenny sa Timmyem, Kim sa Jackom, Teny sa swojim dragim Alexom, Meike sa Janom, Nansy sa Fredricom (Fredyem), Alli sa Mattom, Caz sa Higgsom, Jules sa Adeyem, Hen sa Tomom...Moja seka sa jako jako zgodnim studošom...moji starci, poočim, maćeha, baka i David
nešto neopisiwo...swi oni su moja snaga koja me gura napijed... ;)
a...sada me ispričaj moram se wratiti na swoj bitrhday party ;) i otworiti silne poklone ;)

~~e owo je jedan jako jako dugi poooooooooosssst
~~koji je gotow... ;)

~idem uređiwat boxewe...

~pufa~
written By; }§{_¤~WaYa~¤_}§{

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ54ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


21.10.2006., subota, 01:13

I just died in your arms tonight...



Oh I, I just died in your arms tonight
It must have been something you said
I just died in your arms tonight

I keep looking for something I can't get
Broken hearts lie all around me
And I don't see an easy way to get out of this
Her diary it sits on the bedside table
The curtains are closed, the cats in the cradle
Who would've thought that a boy like me could come to this

Oh I, I just died in your arms tonight
It must've been something you said
I just died in your arms tonight
Oh I, I just died in your arms tonight
It must've been some kind of kiss
I should've walked away, I should`ve walked away

Is there any just cause for feeling like this?
On the surface I'm a name on a list
I try to be discreet, but then blow it again
I've lost and found, it's my final mistake
She's loving by proxy, no give and all take
'cos I've been thrilled to fantasy one too many times

Oh I, I just died in your arms tonight
It must've been something you said
I just died in your arms tonight
Oh I, I just died in your arms tonight
It must been some kind of kiss
I should`ve walked away, I should've walked away

It was a long hot night
She made it easy, she made it feel right
But now it's over the moment has gone
I followed my hands not my head, I knew I was wrong

Oh i, i just died in your arms tonight it must have been somehting you said, i just died ni your arms tonight
Oh i, i just died in your arms tonight it must have been some kind of kiss
i should have walked away, i should have walked away

~~to je jedna zaista prediwna pjesma...

Oh I, I just died in your arms tonight ~oh ja, ja uprawo umrla sam na twojim rukama noćas
It must have been something you said ~mora da je bilo nešto što si rekao
I just died in your arms tonight ~ja uprawo umrla sam na twoji rukama noćas

Oh I, I just died in your arms tonight ~oh ja, ja uprawo umrla sam na twojim rukama noćas
It must've been something you said ~mora da je bilo nešto što si rekao
I just died in your arms tonight ~ja uprawo umrla sam na twojim rukama noćas
Oh I, I just died in your arms tonight ~ja oh uprawo umrla sam na twojim rukama noćas
It must've been some kind of kiss ~mora da je bila neka wrst poljupca
I should've walked away, I should`ve walked away ~trebala sam otići, trebala sam otići
~~~owo sam prwela za sebe...jer inače to pjewa muško...=))

I keep looking for something I can't get ~nastawljanm tragati za nečim što ne mogi imati
Broken hearts lie all around me ~slomljena srca leže swuda oko mene
And I don't see an easy way to get out of this ~i nisam widjeo lagani način kako da izađem iz owoga
Her diary it sits on the bedside table ~njen dnewnik stoji (sjedi) na noćnom ormariću
The curtains are closed, the cats in the cradle ~zawjese su spušte (zatworene), mačke (mačići) su u koljewci
Who would've thought that a boy like me could come to this ~tko bi pomislio da će dečko poput mene doći do owoga

Is there any just cause for feeling like this? ~ima li tamo ikakaw razlog žašto se osjećam owako
On the surface I'm a name on a list ~na powršini ja sam ime na listi
I try to be discreet, but then blow it again ~trudim se biti diskretan, ali onda sam eksplodirao (uprskao,planuo...) ponowo
I've lost and found, it's my final mistake ~imam izgubljeno i pronađeno, to je moja konačna (posljednja) pogreška
She's loving by proxy, no give and all take ~ona woli poput proxy, ne daje i swe uzima
'cos I've been thrilled to fantasy one too many times ~zato jer sam bio drhtao (odušewljen) fantazijom (maštom) prewiše puta

It was a long hot night ~bila je to duga wruća noć
She made it easy, she made it feel right ~ona ju je učinila lakšom, ona ju je učinila da se osjeća prawom
But now it's over the moment has gone ~ali sada je gotowo taj tren (trenutak) je prošao
I followed my hands not my head, I knew I was wrong ~slijedio sam swoje ruke ne swoju glawu, znam da sam bio u kriwu

Oh I, I just died in your arms tonight it must have been somehting you said, I just died ni your arms tonight ~oh ja, ja uprawo urmo sam na twojim rukama noćas to mora da je bilo nešto što si rekla, ja uprawo umro sam na twojim rukama noćas
Oh I, I just died in your arms tonight it must have been some kind of kiss ~oh ja, ja uprawo umro sam na twojim rukama noćas to mira da je bila neka wrst poljubca
I should have walked away, I should have walked away ~trebao sam otići, trebao sam otići

~prewela sam još neke dijelowe...na način na koji sam najbolje znala...
~~no dam danas je bio ples...ajde nije bilo loše...ali loše je bilo to što sam propustila bolero...
~~ehem nego da se ja wratim na pjesmu....ewo wam link pa ju puslušajte ;
~~~~KLIK~I just died in your arms tonight~ KLIK KLIK~PoSŁuš@jT€ Pj€sMu...~~~~
~~nisam ulogirana a nedaju više skidat pjesme...zato sam wam dala link...na wama je odluka...
~~~hwala na komentarima na piču oni koji ste komentirali a i wama koji niste...jojim was....
~~...~~

hodala je ulicom...bilo je mračno...sunce se powuklo na počinak, a zvijezde su zasjale na noćnome nebu...samo što ih ona nije vidjela...zbog tog swijetla...prokletih uličnih swjetiljki...stoti put proklela je žiwot u gradu...željela je gledati zvijezde i udisati miris mora...umjesto toga gledala je ulične swjetiljke i osjećala miris ispušnih plinowa, smoga...a kad tome doda i hladnoću...njena čežnja za ljetom i morem se powećawa...biti sretna i nasmješena kao onda...ali Kristy to više nije...
hodala je tako besciljno lutajući...izbjegawajući odredište...poigrawajući se uwojkom swoje kose...konačno se odlučila wratiti na rođendan tj. pojawiti se tamo...bilo joj je teško...ali je ipak otworila ta wrata i ušla...čestitala je Temyci rođendan...i automatski otišla do stola sa pićem...iako inače i ne pije sada je potekgnula i to wraški potegnula...ne znajući ni sama zašto...
Bože pogledaj me...potežem tu iz boce kao neka pijandura...a samo da bi mu mogla biti blizu...što mi je to trebalo...ne znam uopće zašto pijem...i ne swiđa mi se...ali ipak to radim...moram prestati...stop stani prestani...
protiwila se tome što radi...ali swejedno je potegnula još dwa puta zatim je otišla wan udahnuti malo swježeg zraka...nakon deset minuta postalo joj je hladno pa se wratila unutra...bila je tamo sijela se ludirala se i swe...dok ju opet nije uhwatilo...sjela se u kut sobe i pogledala ga...nije znala zašto samo nju ne vidi...
zar sam tako ružna... ~pomisli~...nisam...što mi fali...imam smeđu kosu i crwene pramenowe...smeđe oči...trinaet godina i dobro plešem i nisam tako neupadljiwa...ali zašto onda widi swe druge a mene ne...i zašto me to toliko smeta...
pitanja su joj se nizala u glawi...jedno za drugim...po toj začaranoj niti...i otišla je opet wan...te je gorko zaplakala...ne znajući zašto...bez ikakwog posebnog razloga...bez jebenog razloga...ali swejedno suze su natawila slijewati se niz njeno lice....a ona swejedno plakati...izašla je Amy pitati što se dogodilo i tako je Kristy shwatila da je zaljubljena...i to ju je još wiše deprimiralo...jer opet kriwa osoba...kriwi slika...kriwi scenarij...jer ona to ne želi...
zajedno su se wratile unutra inastawile su plesti i zabawljati se...no na nekim pjesmama Kisty se jedwa suzdržala suza...nešto ju je peckalo u duši i nije joj dalo mira...
...

~~aj čujte ljudofi odo ja spawat...jer kasno a ja se sutra moram rano dići...
~umorna sam...
~od swega pomalo i plače mi se...gorko mi se plače...
~ewo jedna opis za kraj...
bio je ples...i swi su plesali i ona i njena njabola frendica i on...swi baš swi...bilo je diwno...ali onda je došo sentiš i swi parowi su se primili i zaplesali dok su se ostali ili maknuli ili ljuljali sa strane...njena frendica otišla je plesati sa swojim dečkom...a ona se sjela na lupu sa strane i gledala ih...pogledala ih je swe...swe parowe i nasmiješila se...ona nije jedna od njih...nju to ne muči...ona nije zaljubljena...
~~eto tako nešto u tom stilu...
~~~Ako treba ugasit ću svijeću i sunce i mjesec i zvijezde. Ako treba porušit ću mostove, uništiti prošlost, otići u nepovrat samo zbog tebe...
~~. Baci času visoko, past ce na tlo. Baci kamen u vodu, dodirnut će dno. Baci granu u vatru, izgorjet će sva. Baci mene od sebe, umrijet ću ja...
~~~Čitam knjigu, a oči mi suze, mislim na tebe, što mi srce uze...
~~Doći ću ti noćas u san, na obraz ću ti stavit dlan, nježno ću te milovati po licu, neću pustiti suzu izdajicu, poljubit ću te u snene oči i tiho nestati u noći...
~~~Kad se poklope kazaljke na satu i kad otkuca ponoć, ti zatvori oči i stisni ih jače i sjeti se onog tko zbog tebe plače...


~~ajde idem ja pajati
~~~laku noć~~~
~¤pusa¤~

~~ By; {_ł¤~WaYa~¤ł_}

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ21ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


19.10.2006., četvrtak, 01:59

~wahahaha....smijem wam se u facu...wahahaha...a wi mi ništa ne možete....wahahahaha...jer gadura sam ja...buahahahaha...

~hm hm...luda sam...luda...cijeli owaj tjedan...ne znam koji mi je kurac...i živo mi se jebe za swe...naprawit ću swe...kladit ću se...oduzmite mi se...jer danas sam luda..i ne trebate mi wiše...
~~bahahahahahaha
~ja sam jako umišljena i bahata i to me ne smeta...jer sam danas luda i ništa me se ne tiče...i ne želim da me se u bilo što uwlači...želim...wrištati...hodati po kiši...ležati u snjegu...umrjeti u moru...i wi mi ništa ne možete...jer danas sam bahata...i umišljena i kuja...i swe...a ponajwiše luda...željna zabawe...
~~wahahahahahahaha...što sam bahata...ja sam carica...
...
~tako sad me puklo i bipajte se swi...idete mi na jetra...
...
~~i nije me briga da umirete...jer mrzim was...ne želim wiše na swijetlo...ako je owo mrak...ne želim razum ako je owo ludost...ne želim wiše mir ako je owo rat (nemir)...ne želim biti odlična ako owo znači da sam loša...ne želim wjerowati ako owo znači biti newjerna...ne želim se smijati ako owo znači plakati...ne želim ništa ako je owo swe...
...
~a wi si sad mislite što je pjesnik želio reći...
~~pljesak molim...jer ja sam cura sa stilom...plješčite mojoj osobnosti...plješčite meni...plješčite mome tijelu...plješčite mojem kretanju...plješčite mojoj rawnodušnosti...mojoj zawodljiwosti...samo mi plješčite...nije wažno ni zašto ni kako ni kad ni gdje...samo plješčite meni...
~i to će biti kraj...jer ništa wiše nije wažno kada si lud...a ja sam danas luda...i nije wiše wažno tko si ti i tko smo mi...jer žiwot će proći i mi ćemo proći u owoj ludoj noći...
...
Avantura
~bok! ja sam Adey a ti si?
~ey, ja sam Mel
~jesi za cugu?
~pa...zašto ne
...
ah...tako je počelo...još se uvijek dobro sjećam tog dana kada sam ga upoznala...Adey mislila sam zgodan lik...osjećala se neka kemija...uh...da sam znala što u što se pretworila ta cuga...mislim da to ne bi ponowila...ili ipak bi...jer bilo je predobro da se propusti...iako samo one night stand~sex za jednu noć...ponowila bi opet samo možda s nekim preinakama...ah..gotowo sam ga zaborawila...jer takwo što se baš i ne zaborawlja osobito ako ti je to prwi put...ali nisam zažalila...mislila sam nikad ga wiše neću widjeti...
no ispostawilo se da sam pogriješila...Adeya sam srela na ljetowanju...bilo je to nešto poput deja vua...takaw osjećaj...uh...sličan ugođaj...samo što sam owaj put imala uz sebe dečka...swog dečka...ludo zar ne?
nisam mislila da će me se sjećati, no sjećao me se...čak me pozdrawio...narawno i ja njega...i ponowo se probudila kemija...kemija koja je sad bila i jača nego prwi put...narawno da je Jhony~moj dečko želio znati swe o zagonetnom Adeyu...serwirala sam mu priču da smo se jedno dawno znali...i da nikad nije bilo ništa između nas...ništa wiše od prijateljstwa...nije mi se swađalo pa sam jednostawno prešutila neke stwari tj. istinu...ali da sam rekla istinu ne bih ga mogla podnjeti Jhonya odnosno njegowu ljubomoru...nekada me zna tako izžiwcirati da se pitam pa za što sam za ima swijeta još s njim... ...
Adey mi je dao swoj broj moba...da ga nazowem...rekao je ~mogi bi se jednom naći na piću da porazgowaramo~...jer se mnogo toga dogodilo od našeg posljednjeg susreta...rekla sam da ću ga probati ugurati nekako u raspored...i uspjela sam...
sutradan sam odmah ujutro nabacila osmijeh i swoju naj seksi spawaćicu...te sam zamolila Jhonya da se nađem s Adeyem...nije mu se swiđala ideja...ipak je na kraju popustio mojim moležljiwim okicama i mojoj izwedbi...a kako i ne bi kada sam profesionalka...nisam profesionalka...ali sam zawršila glumačku školu...waljda sam nešto i naučila...nije da se ponosim time što ga musam ali to je jednosatawno jače od mene...
prwo što sam naprawila dobiwši pristanak od Jhonya je bilo to da sam nazwala Adeya bez ikakwih dwojbi...nešto mi nije dalo mira...mislila sam~spojila nas je wiša sila i bilo bi super kad bi se između nas razwio neki odnos...poznanstwo...samo da ostanemo u kontaktu...dogoworili smo se oko jedan u marini u bircu zwanom Tonio...wrlo poznati birc...ali sad je postao restoran...zaprawo to i nije tako loše...barem ću pojest nešto normalno a ne Jhonyewu dijetu...tj. zdrawu prehranu...uh užasno me to iritira kod njega...jednostawno nikako da shwati da bi mi ponekad godio hamburger ili tako nešto nezdrawo...sad sam se zagubila...nego da nastawim...
Jhony je odlučio otići sa frendowima...ne znam kamo, a iskreno i ne zanima me...jedwa sam dočekala trenutak kad je odlazio...poljubila sam ga i zaželjela mu sretan dan te dobru zabau kao i on meni...čim je zatwori wrata bacila sam se na dotjeriwanje...nisam mogla wjerowati što sam swe naprawila...otišla sam u solarij...a zatim sam se uređiwala satima...baš kao šo sam to nekad radila prije sastanka sa Jhonyem...samo mi nije bilo jasno zašto...nije da sam ga ludo woljela nisam ga ni poznawala...možda baš zato jer ćemo se upoznati nakon naše awanture...kako god bilo bit će neobično ali zanimljiwo...
krenula sam dwadest do jedan...nisam se namackla ne prewiše...žleljela sam prirodan i opušten look i to sam postigla nakon wišesatnog mučenja...
Adey me dočekao pred restoranom...
~uzet ćemo za wan može? ~pitao je nakon pozdrawa...
složila sam se...zašto ne rekao je da ima iznenađenje...ionako ne može se desiti ništa...i dalje je simpatičan i zabawan te pun komplimenata...kao da je owo planirao...reko je da i je na neki način...
to mi se nije swidjelo..ali rekao je da mi neće ništa te da ima curu kojoj nastoji ostati wjeran...ali da moramo porazgowarati o tome tko smo i što smo jer joj je rekao da smo stari znanci...baš ako i ja swojem Jhonyu...
slijedila sam ga do swjetionika tamo se nalazio oweći brod tj. jedna jako jako luksuzna jahta...Adey je rekao da je to njegowo...preko ljeta...odlučili smo se malo prowozati...jako je zanimljiwo...to da smo razgowarali i swe si rekli pa samo odlučili stati jer smo bili "gladni"...no zaprawo napetost je rasla...ubrzo smo ostawili i lignje i colu...i počeli se ljubakati..prediwano osjećaj...baš kao onaj put samo kao da se i nisamo nikad rastali...
započeli smo nowu awanturu ali owa wiše nije samo za jednu noć, u to sam sigurna...samo znam da sam potpuno owisna o njemu o tome što mi radi kako me dira...jednostawno izluđuje me...a milim da i ja njega izluđujem i da užiwa u meni...a Jhoniy i Jenny (njegova cura) su postali suwišni...
nekako mi uopće nije bilo žao što sam prewarila Jhonya...nisam to čak ni smatrala prijewarom...swe se dogodilo nekako sponatano...kriwa je kemija...složili smo se da će mo se nastojat wiđat te da nećemo ni riječ reći našim boljim polowicama o owome što se dogodilo na jahti to je samo naše...
također smo se složili da bi owo definitiwno trebali ponowiti...imala sam nekoliko dečkiju uključujući i Jhonya kojeg wolim i swe...ali sex s Adeym je definitiwno bio najbolji...nekako impulziwan...napet...kao da je znao što me pali kao da smo si čitali misli...nije nam ni ponestajalo tema za razgowor...
pa smo se zadržali malo duže od planiranog...dobro puno duže od planiranog...na obali su skoro pokrenuli cijelu wojsku da nas traži...
možete si zamisliti kako je Jhony bio ljut na mene...točnije bio je izbezumljen od bjesa...ili od ljubomore ili od jednog i drugog...mislila sam da je pukao...osjećala sam se kao na ispitwanju...mislim stwarno mi je uspio pokwariti dan...
ujutro sam pronašla njegowu poruku da je otišao trčati...jadnik zaista se zabrinuo...ali odlučila sam to iskoristiti...i našla sam se s Adeyem...na kawi...koja je bila jako oćarawjuća i uzbudljiwa...
wratila sam se u apartman malo iza mog dragog...ali je owaj weć pizdio...da gdje sam bila i s kim...opet mi je pokwario raspoloženje...a i bila sam razdražljiwa još od jutra tako da sam se izderala na njega...
~dobro koji ti je wrag? ponašaš se ko ne znam ni sama tko otkako je došo Adey? koji ti imaš problem?~ wikala sam,a zatim je i on počeo wikati
~koji je meni?? taj twoj Adey je moj problem!! otkako je došo ne widiš nikog osim njega...Adey owo Aedy ono...i nisam ja kriw što si ti žiwčana...ne iskaljuj se na meni!! gle Mel daj ga ostawi na miru...rekli smo da ćemo owaj odmor iskoristiti samo za nas! a ti cijeli dan wisiš s njim!! a mene tretiraš ko zadnje gowno!!~
~a tako ćemo dakle!! Adey je moj stari prijatelj i ne mislim radi tebe odustat od swog žiwota!! i što onda ako želim s njim razgowarati!! zar ni to wiše ne smijem?? nisam twoja robinja!! izbija si to iz glawe!! i nisam ti ja kriwa kšto si ti tako bolesno ljubomoran na Adeya pa te perae i to gadno!! daj wiše odrasti!! i jawi mi se kad se smiriš!!
~ja da se smirim!!! smiri se ti!! i ne seri bez weze!! da da stari prijatelji!! što ti misliš da sam ja redtardiran?? nemoj molim te!! meni nećeš prodawat te swoje fore!! jasno??~
~ne!! neda mi se swađat i trošiti žiwce na tebe!! mislila sam da si bolji!! ali sam se očito prewarila!! i dosta mi te je, ne želim te iwdjet dok se ne smiriš!! idem k Adeyu i bit ću tamo ako se odlučiš racionalizuirati!! do tad ne želim te widjet pred swojim očima!! jasno?!? ~
~ajde ajde samo odi swojem super dobrom Adeyu!~
~misliš da neću?!? e pa waraš se!~
~ajde samo da te widim!~
~u redu!!~
zawršim i počnem se pakirati...dosta mi ga je...ako ništa barem ću biti na miru...nek se nosi ako misli da ću slušat negowe ispade...a ne...uzela sam kofer i potrpala swe što mi je bilo pri ruci u njega...i krenula sam prema wratima...
~kamo ideš?!? ~ odjednom upita Jhony...
~a što misliš?? rekla sam ti da ću biti kod Adeya! nisi waljda mislio da se šalim?~
wiknula sam i zalupila wratima...srećom uhwatila sam lift...ali me je Jhony sustiga dok sam čekal taxi...
~daj se wrati ne moj raditi scene...molim te wrati se pa ćemo porazgowarati...~
~nemamo o čemu rekli smo si swe...poslat ću Adeya ili nekog po ostatak stwari...i to je swe...zbogom~
ušla sam u taxi...te sam odmah nazwala Adeya i zamolila ga da dođem k njemu...plakala sam sat i wiše...a on me tješio...ipak pitao me zašto sam tako u bedu kad se dogodilo ono između nas...objasnila sam mu da wolim Jhonya ali i njega na drugi način da zaprawo ne znam što je to...ali da ga nikako ne želim izgubiti...
...
prowela sam mnogo lijepih trenutaka s Adeyem...i bilo je predobro...ali je došao powratak i swe se malo zakompliciralo...pomirila sam se s Jhonyem, a Adeyu je došla cura...pa se wiše nisamo mogli tako slobodno wiđati...no ipak našli smo načina...da se nađemo čak i u istom kupeu na powratku...
začudo nije mi nimalo smetalo kad je Adey ljubio Jenny...jer sam znala da mu ona ne znači kao ja da smo mi posebni...i da nas nitko nikad neće rastawiti...
iako sam s Jhonyem redowito se wiđam s Adeym i imamo stalnu wezu i prijateljsku i ljubawnu i seksualnu...samo mogu prokomentirati da funkcionira...
kada sam loše ili kada nikoga ne želim widjeti Adey je wuijek tu za mene...
brine me jednio hoće li Jhony doznati jer je Jenny doznala i ostawila ga je...Adeya mislim...
ali to ionako nije wažno...i ne žalim se time opterećiwati dok taj da ne dođe...

~~jedan spotić Xb Xb

~Beyonce ~ Deja Vu~

~~~eto to bi bio the end ili nastawak možda poslije....
~~ajde puzdraw do sljedečeg posta =)))

~¤pusa¤~

by; {_¤~WaYa~¤_}

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ54ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


15.10.2006., nedjelja, 23:03

petak 13 i nedelja 15...a tek subota 14....

cjut slikica...
buh...
naslow nema weze s wezom...
hm hm...owaj postek bi trebao biti...kraći...ali khm khm...nisam sigurna...
I' ll see...
pa krenimo od početka prema kraju...
~može malo sarkazma?? ... može...
~~znate li wi što swe jedna riječ~okey može naprawiti?? ne znate?? ... dopustite meni da wam objasnim...neću dugo...hmmm...eto bili mi pod hrwatskim...ŁoŁ...i nekaj je raska trubila u smislu da će uskoro biti roditeljski jer se užasno ponašamo i swi se žale na nas...(hehehehe...ajde idzurat ćete wi nas...iduće godine nas nema...)... i ja porkomentirala okey...onako malo khm khm...glasom...al faskat ja nisam to mislila tako za ozbać...a profa fino ko je reko okey? ja ruku u zrak a profa ; wan!!
ŁoŁ i tako su me fino nogirali sa sata...XD ali sam se ja zato sa swojoj Teicom fino, lijepo izrbvljala...samo nam još falila kawica...i da nije bilo kamerica...
but who care?? I don't
~~da da...satawili nam kamere...u pi biiip...u boji i ima zvuk...pii...biiip...cenzura (izrezano) i radit će na plesu...ups ops...Xb
cjut slikica...asocira me na GyGy, prarty_startericu i mene...=))) ~~dobro nećemo se sada s kamericama zamarati...to je tako ne zanimljiwa tema...ali su zadto dani kruha weć nešto zanimljiwija tema...kad bi imala kaj za reć...a nemam jer nisam bila uopće tam...smucala sam se po podsusedu sa GyGycom i ostalom companijom...ali sam došla na kraj Xb ...uh uh...bilo je prelooodooo....kako smo skakali...jao jao...i još su nas ja mislim tako i slikali....ma to ste trebali dožiwjeti...da da...jep jep...i neću ja sad tu ništ tipkat...bipajte se...Xb Xb Xb
~~subota 14....ponovo ŁoŁ
Tihanin rođendan...a mogli bi to ponowiti onak iduću subotu...
opis...pre prejebeno...ŁoŁ...swe i swašta...ma da ne bi sad išla opivat...swega...od rulje do alkohola...hihihihi...ja bi to ponowila...opet...i opet...
~~~danas ništ posebno samo sam trebala učiti...a knjige ni takla nisam...bemti i knjige i teke i predmete i gradiwo i kemiju i kontrolnjake i loše ocjene...ma swe...
don't ask enything! do you understand me?? no coment!
uh uh...moram se sutra rano digiti da štrebam...kemija...barem da kolko tolko naučim..da da..=)))

~~~aha owo je sad imortant ; IMAM LIJEPE DUGE NOKTE!!!
~~šteta nisu prawi...umjetni su...al bolje išta nego ništa...kako tipkam...Xb Xb...
jedan mi bio puko....ni sama ne znam ni kak ni gdje ni kad... jedn mi otpao al ga ja zaljepila =))
waya the majstor...ŁoŁ
~eto stwarno sam iscrpila swu inspiraciju zadnjih dana...ništa nula...samo me neke stwari užasno ritiraju...a wide ih i drugi...kao na primjer dwolični ljudi...ono nemam ja ništa protiv te osobe ali čuj stara moja nisam ti ja tu ne znam šta...ne mogu se sjetiti ničeg dobrog...ma uopće se neću zamarati s tim...znam ja još ljudi koji su takvi...ali nisam ti ja nikakwa tam zdrapana rezerwna krpa da me se sjetiš kad ti padne i da ja plešem kako ti swiraš...
No way baby! never not even then!!
peri nekog drugog...oh da ma me živciraju još neke osobe...i tako...ali zašto trošiti riječi i živce na takwe ljude....
~~swaka krpa nađe swoju zakrpu
~~swaki lonac swoj poklopac
~ne pitajte što owo treba značiti..jer ni sama nemam iskreno ni najmanjeg pojma... idem potržiti slikice...ako weć ništa drugo...
hm mh...slikice baš i nemaju neke welike weze s postom al me puklo pa sam ih sawila....i neću da čujem ništ kontra njih...
~gadi mi se....swe mi se gadi...to što nemam inspiraciju...što mi je loše u školi....gadi mi se swe...i živo mi se je*e...
~predah sa stilom... Xb

~~~filozofiranje...
~~malo sad razmišljah...i tako...danas...o swewmu...u petak sam i sa bakom razgowarala...
i...ne znam...tj. imam samo jedno pitanje
Kamo ode owaj swijet? tko zna??
mene strah nawečer izać wan...doć do društwa...nekad me strah...ma swega...ali čuj nije ti nimalo ugodno šetat se sama...kad pomisli što se swe ljudima događa i kakwi swe huligani hodaju owim swijetom...ljude ubijaju...otimaju usred bijela dana...pred kućom...itd. da ne nabrajam...mislim stwarno...to swe ide k wtagu...
~~jeste wi čuli za onaj događaj u tesli?? nkad su onog jadnog dečka objesili s kapuljčom za wješalicu i na ormar....?!?! i da su se swi smijali i snimali...to je grozno...a još gure je to da ja mislimda bi i ja bila među onima koji bi to snimali...kao i mnogi drugi....to je strašno...
~~no dam....ja sad skroz otišla s teme...sa swega....jedno nema weze s drugim...ali snaći ćete se wi weć nekako..i waljda ćete skužiti...kaj je pjesnik tj. waya htjela reć...=))
~~~owako još nešto...nisam was baš komentirala je rne stignem i neda mi se..i škola mi totalno ubije inspiraciju i swe....i žiwce pa sorryte lljudi..komentiram was ksd stignem...=)))

~¤poosaaa swima¤~

by; ~~WaYa~~

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ20ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


13.10.2006., petak, 22:37

pogodite koji je danas dan??

PETAK 13
buuuuuuuuuuuuuuu....
nesretan dan
...
nesretan trinaest...=))
ŁoŁ
za mene sretan...
buahahahahahaha....

~~KLIK~~
~~ajde pročitaj nešto o ovom zloglasnom danu...×D
ahahahaha....
nesretna tinajstica...=))
13
petak...
ŁoŁ
~~sad nešto copy_pejstano...
Vjerujemo da ste i sami primijetili kako je danas opasan datum - petak 13. Sam je datum "nesretan" već stotinama godina, a i nije samo datum u pitanju već sama brojka trinaest. Neki vjeruju tako da nije najbolje imati 13 ljudi u prostoriji, a smatra se i kako su Adam i Eva izbačeni iz Rajskog vrta na sam petak. Svoje temelje nesreća koja prati broj trinaest ima i u legendama Skandinavije a u Kini su pak ovaj broj smatrali sretnim. U Egiptu je broj trinaest simbolizirao smrt, a petak i 13 nisu najsretniji u kršćanskoj mitologiji. Statistike pokazuju kako se na petak 13. i događa više nesreća, a to je vidljivco iz bolničkih spisa - na petak 13. ima znatno više dolazaka u bolnice, po jednom od spisa čak 52 posto više. Na današnji dan od straha umiru Paraskevidekatriaphobičari, a riječ je dakako o ljudima koji imaju strah od ovog datuma i dana.

eto to je swe...o petku 13
~~~buahahahaahahha...
~~bila sam u šopingu...i kupih (tj. moja stara) dwoje hlača, majcu, košulju, dezić, umjetne nokte (uh da i ja probam to sranje...), labello (weć treće...prwa dwa izgubila...), i poklon Tihici za roćkas
~~je sto posto idem...jupi...ŁoŁ =))
~~ma bilo pod upitnikom jer me profa sterala sa sata...a jbga...i okey i swe...
biiip biiiiiip
~~wahahahahahahaha ha....
Evanescence ~ My Imortal

~~GyGy sad si me zarazila s njima...
~killat ću te...=)))
ŁoŁ
~~~wahahahahahahaha

~~¤~pusa~¤~~

by; ~~WaYa~~

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ18ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


11.10.2006., srijeda, 23:10

nope...

slikice je najs ali nama aposlutno nikakwe weze s postom...~~pa da započnem...nisam se jawljala jer ne stignem...i nema nikakwe šanse da se ja sad tu oprawdawam...don't wory...nisam živčana...možda samo malo ali nema weze...=))
prwo malo reklamiranja...ma standard...=)) ŁoŁ (nisam duuugooo...)
~~moja jedina i njadraža GyGyca
~~eh eto sad malo podrške jednoj super curi koja je nedawno otworila blogek =)) *Black Dream*
~~e da se moja mami ne uwrijedi =)) ~party_starterica~
dam narawno da nisam ni was ostale zaborawila...samo nemrem was swe nawesti...ŁoŁ igubila bi pol posta na reklamiranje...hahaha...
pa i nije to tako loša ideja...ali ipak hwala lijepa ali ne i nema šanse...hmmmm...
~~dakle htjela sam malo spomenuti...školu...tj. tako stwari wezane uz to...
ja sam sad osmi razred...(uh kak sam stara...)...i bla bla...swi briju neku swoju spiku...ma neda mi se uopće opisiwat...smo ću reći imamo kamere u školi...=( pa jebemu...mugli su ih i u wc staviti...ŁoŁ ajed...ali se ništ nije promijenilo nitko ih ne ferma pol posto...(barem ja neeee...al vidla sam ja klinke kak su mahale...dobro i ja sam...)...
neću više o kamerama...da nebi bilo...don't srač too much =))
ne znam jesam li već kritizirala hnos (mislim da jesam) ali swejedno...sad ću ga malo...okay...swe je to relativno...ali sagledano iz mog kuta...je jako jako sjebano...iz puno razloga...
~npr. rad u grupama...e to je nešto što ne wolim ali i volim...volim jer se zajebawamo cijeli sat ako sam sa loodooom ekipom (a jesam)...i swe...al onda ništ ne naprawimo...ili radimo na papir pa ja to nemam u bilježnici...to me ubije...do kraja...užas...jer ja ne podnosim kad nemam lekcije u bilježnici ili kad imam samo swoj dio tj. grupu...ili puno puta je ispalo da smo ja i GyGy swe naprawile...a ostali fino ladili guzice te samo na kraju fino mrtwo hladno prepisali rješenja...upucaj me...istina na neki način je taj osjećaj da si ti to naprawila je super...ali nije fer...jer se ti trudiš i swe...neću ni spominjat...ali se sjećam kolko puta sam rekla ewo na nas dvije smo ti našle a ti to sad fino pročitaj...pa jebi ga tako...no bilo je i kad sam se i ja malo provlačila...
~drugo...sad swi žele neke referate neke plakate...wele da to nije puno...pa i nije ali oni samo racunaju za predmet koji predaju...a swi trube isto...pa ti to fino pomnoži s 12 i dobiš ohoho...plakatića i referastića za swaki predmet...
~treće je weć ionako usrani raspored...jedan dan imamo tako glupe, jednostaven predmete, lagane...a drgi dan jebote da se oneswijstiš...recimo mi swaki tjedam imamo dwa puta blok sat matišu...a iz matiše i inače ima zadaće...a kad imamo blok sat dođe ti da sjedneš i zapačeš...jer imaš zadataka ajme pomozi mi Bože...i jer i iz drugih predmeta imaš zadaću...samo da napomenem ne kritiziram profu iz matiše jer nas ona i poštedi zadataka kojih može...=)
~četwrto...da idem nabrajat...neeeee...neda mi se wiše... swe u swemu to je jedno weliko nerazrađeno sranje...
cola cola...njam...gut gut...glok...glok =))~~owako...ja sam odličana učenica i swe sam razrede prošla s pet nula...bla bla...da se ja sad bacim na drugi problem wezan s školom...moja stara je isto bila odličan đak...i sad to se očekuje i od mene...i automatski se tim na mene wrši pritisak...(nemojte si misliti da sam malo razmaženo derište...) dakle...recimo na konkretnom primjeru...ja sam dobila 4 iz kemije i došla sam doma već nabrijana jer sam znala kaj me čeka...ono čim sam rekla staroj ona odmah....cijelo predawanje...trebam učiti~znam...nisi učila~znam...nećeš na kraju imat 5~ma nemoj pa to mi je prwa ocjena...da al kak kreneš tak ćeš i nastawit~pa 4 nije loša ocjena...nije ni 3~pa kaj fali četvorki...pa ti možeš bolje~pa kaj to znači da ne smijem tijekom cijele godine dobiti niti jednu četworuku...itd. e to se desi kad ja dobim 4...stara mi počne šiziti...a ja živčanim...i onda me ljudi u školi pitaju pa kak nisi zadovoljna s četworkom ja da sam na twom mjestu ja bi slawila...e pa nisam jer će mi stara srat...tako da sam kad dobim četri i ovak nadrkana i onda se još sjetim stare pa poludim...okay znam da mogu bolje i da nisam učila...swe ja to znam...ali pa Isuse to je samo četri...ali ne neda se to njoj objasnit...mislim da GyGy shwaća o ćem govorim...i da samo znate koliko sam si puta rekla da se neću živcirat zbog ocjena al se swejedno živciram i ludim...i swe...jer iskreno i sama sam nezadovoljna ocjenom jer znam da sam učila dobila bi bolju i onda mi još doma to nabijaju na nos...i onda sam cijeli dan živčana...i nervozna...i swe...jer se neda mojoj staroj odjasnit da do kraja polugodišta stignem još najmanje 3-4 puta popraviti tj. pokvariti ocjene... ali ne...a kad moj buraz dobi 4 ah dobro...jebote tako...za njega je okey a za mene nije...onda ide druga rasprawa...pa on ne može ko ti~može sam da wiše uči...on nikad neće zwarštit gimnaziju~a ko kaže da ja hoću...i slično...nemam snage nabrajat...samo jedno daj popustite malo...
~~uh uh....sad se osjećam ivil...(zloćesto) tračem starce tj. staru...hihihihi...
eh malo se razdužio post o školici trebao je biti kraći...puno kraći jer ja htjela još nešto natipkat...al sad sam nabrijana pa nisam baš raspoložena za taj drugi dio...
a i ne bi se uklapao u owaj postek...
ah a ja bi tako rad stawila neku pričicu...pjesmicu swejedno..samo što nemam ništa napisano a ne da mi se sada pisat...tipkat...
ah ta ružna lijenost...=))
~~huh...moram se pohwaliti....bila sam vrijedna danas...pomagala sam u izradi panoa...bilo je nas šest cura i vjeroučiteljica...i joj...baš nam je fanssssy pano...hehehe...da da...a bilo nam je superiška...ja bi opet...i budem...
ups...sad sam se sjetila moje divne skekte za referat iz vjeronauka...još uvijek čekaju da ih obradimo...jao jao...moramo se nać i to brzo was tri (GyGy, Boo i Be) huh...jasno?!? ...ja oćem to sranje naprawiti...=)))
~~hmmm...ne znam što više reći...u petak su dani kruha...tj. dan kruha i škole...jer su koliko ja znam spojeni...pa neće biti nastawe...jea jea...al ćemo zato popodne od tri imati štandove...kao i swake godine...uhuh...najs...dokle ne moram stajat tamo za štandom i prodawat...jer mi se neda...=)) jasno?? hihihihi...pala je našoj raski ideeja da GyGy i ja tamo čamimo...al se mi izvukle da radimo pano za profku iz vjeronauka...jeeeeeeea...kao uh ovo je bilko za dlaku...ma dajte ja kad dođem tamo odem automatski na školsko...pa nisam pukla da još tamo stojim...
~~sad još malo pohwala...meni=))...wahahahaha...što sam umišljena...ŁoŁ...meni ove godine ide matiša...aha imam već dvije petice...plja pljas za wayu...
~~dobro a sad idem u kupaonicu...jer mi je kosa weć opasno masna...a i bilogija kao da doziva moje ime...da ju pročitam...=)))
p.p. (poslije posta) jedan wideo...tj. song~~poruka =>> just lisen to the music...


~~pa ljudofi moji pozdraf
~¤pusa¤~

by; ~ł_waya_ł~

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ6ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


06.10.2006., petak, 21:54

waya...is going away???

dizajniranje u tijeku =)))


Nadodano =)))
07.09 2006.


zawršila sam dizajniranje...lol...dugo mi je i trebalo...ali nema weze...pa eto da sad napišem taj glupi post pa da sam mirna....i da mogu lijepo ići napisat zadaću...koje imam puno previše...ah...
owako...razmišljala sam da prestanem voditi blog...i još uvijek razmišljam o tome...jednostavno glupo mi je...rijetko piše posteve...a i kad ih idem pisat ne znam što da napišem...gotovo i ne komentiram...a čemu onda swe to...ničemu...uprawo tako...to ne služi ničemu...
ali nemrem ga zbrisat priraso mi srcu...i tako jebga...
eto jedna pijesma...

Zbog tebe

Zbog tebe
Izgubila sam sve
I nije mi žao
Jer voljela sam te
Tebi dala sam sve
Dala sebe
Pružila ti srce
Na dlanu
Bodrila sam te
Branila te
Slušala te
Tješila
Kada teško bilo je
I zbog tebe
Izbrisala sam sebe
Poklonila ti sve
I ne kajem se
Jer voljela sam te
Jer trebala sam te
I sada kada sjedim
Izbrisana
Na prozoru svojih
Dana
Pogledom tražim
Ono što sam
Ostavila
Zbog tebe
I nisam žalila
Jer tada za tobom
Ludjela sam
I voljela sam te
Jer trebala sam te
Ali sad više ne
Jer dala sam ti
Dala sam ti
Sve…sebe
Zbog tebe sada
Moje srca kuca
Ali ne kuca više
I ti si moje ljubavi lišen
Jer iako na dlanu
Pružila ti sve
Ti odbacio me zbog druge
Zbog tebe
Upoznala sam bol
I ti samo na ranu
Dolijevao mi sol
I ne kajem se jer
Voljela sam te
Kao što sam
Vjerovala da ti voliš me
Ali ne
Sada više ne
Odrekla sam se
I pružila ti sve
A ti si nestao i
Moje ime obeščastio
Mene blatio
I nisam kajala se
Jer trebala sam te
Jer voljela sam te
Ali sada više ne…
Ne volim te
I ne trebam te
Kajem se ali
Kunem se s tobom
Više nikad ne…

ah eto to je swe...samo još da stawim spot...=)))



By: ~waya~

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ39ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


~waya~
< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (11)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (14)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by; ~waya~


yes or no??? on the way you like?


~linkici~
~koliko was ima???~

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

moji blogeki =))) i zajedniči blogeki čiji sam ja član...=)))


~~§angel_waya§~~
~~§~sweet candy~§~~
~~§¤buraz i sisterka¤§~~
~~§¤GyGyc@;und;WaYa¤§~~

~bŁoGoWi~

~~§~¤*GyGyc@*¤~® §~~
~~§dros15§~~
~~§~party_starterica~§~~
~~§boo13§~~
~~§¤MuRdEr DoLL¤§~~
~~§nana§~~
~~§~billova princeza~§~~
~~§Tea§~~
~~§prolaznik§~~
~~§*~°IvAnA°~*§~~
~~§jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa§~~
~~§4everinhell§~~
~~§raba§~~
~~§*°*Black Dream*°*§~~
~~§!zdrmana 4ever!§~~
~~§[[[++@m3rł3++]]]§~~
~~§°°~~@Ng3L~~°°§~~
~~§Sky Angel§~~
~~§pusssssy§~~
~~§MoNoNoKe§~~
~~§minna§~~

~StRaNiC€~

~~§blog.hr§~~
~~§biggo§~~
~~§goooogle§~~
~~§myspaceglobe§~~
~~§YouTube§~~
~~§radioblogclub§~~
~~§yam radio§~~
~~§imageshack (ono za slikice)§~~
~~§riječnik§~~



o wayi???

hmm...dakle što trebate znati o wayi???
ime joj je Iva
ali društwo ju zna kao way (cita se; waji)
po nowijem kao waya (čita se; waja)
ona je jedna okay cura...
čije šwrljotine i gluposti čitate kad god dođete na njen blog...
izgleda hmmmm....okay...brineta je, ima tamno smeđe okice visoka je oko 167-168...(možda manje-možda wiše)
a što woli??
hmmm....woli sebe swoje pijatelje, swoju oitelj kao i swi drugi...
sto još??
woli noć, čokoladu, dugo spawati, zajebanciju, dobar prowod, shooping, žiwotinje, izlaske, zabawu, crtkati, maštati, sanjariti, romantiku, deče i cure, swoj comp, net, swoj blog i narawno swoj mob i motore...
no woli i čitati, pisati (točnije tipkati...), mistične stwari i pojawe (poput duhowa, wampira i sl.)...
kako sam zaborawila obožawa colu…jednostawno je luda za njom…=)))
i da često psuje…
a što ne woli?
ne woli lažljiwce i laganje, kradljiwce, dosadne ljude, školu i učenje, umišljene pokwarene i licemjerne ljude…
i sto još ne woli? što ju još smeta?
ne woli se rano dizati i rano ići spawati, kada joj netko sere o štetnosti cole, kada ju njezini dragi strarci gnjawe...
smeta ju kad je ljuta jer joj dođe da porazbija swe oko sebe...
~to je je bilo nešto malo o wayi
ne woli predrasude...
dobro...a što želi? koji su joj ciljewi?
ciljewi...pa želi uspjet u žiwotu, zwaršiti dobre škole, putowati... no kako se to kaže widjeti swijeta,
želi...hmmm...motor, bawit se plesom, wiše izlaziti, i skinuti koju kilu...
a najwiše se želi ludo zaljubiti i žiwjeti žiwot...




~the mjuza~




























































ikone i sjikice....
ikone =)))