15.10.2006., nedjelja, 23:03

petak 13 i nedelja 15...a tek subota 14....

cjut slikica...
buh...
naslow nema weze s wezom...
hm hm...owaj postek bi trebao biti...kraći...ali khm khm...nisam sigurna...
I' ll see...
pa krenimo od početka prema kraju...
~može malo sarkazma?? ... može...
~~znate li wi što swe jedna riječ~okey može naprawiti?? ne znate?? ... dopustite meni da wam objasnim...neću dugo...hmmm...eto bili mi pod hrwatskim...ŁoŁ...i nekaj je raska trubila u smislu da će uskoro biti roditeljski jer se užasno ponašamo i swi se žale na nas...(hehehehe...ajde idzurat ćete wi nas...iduće godine nas nema...)... i ja porkomentirala okey...onako malo khm khm...glasom...al faskat ja nisam to mislila tako za ozbać...a profa fino ko je reko okey? ja ruku u zrak a profa ; wan!!
ŁoŁ i tako su me fino nogirali sa sata...XD ali sam se ja zato sa swojoj Teicom fino, lijepo izrbvljala...samo nam još falila kawica...i da nije bilo kamerica...
but who care?? I don't
~~da da...satawili nam kamere...u pi biiip...u boji i ima zvuk...pii...biiip...cenzura (izrezano) i radit će na plesu...ups ops...Xb
cjut slikica...asocira me na GyGy, prarty_startericu i mene...=))) ~~dobro nećemo se sada s kamericama zamarati...to je tako ne zanimljiwa tema...ali su zadto dani kruha weć nešto zanimljiwija tema...kad bi imala kaj za reć...a nemam jer nisam bila uopće tam...smucala sam se po podsusedu sa GyGycom i ostalom companijom...ali sam došla na kraj Xb ...uh uh...bilo je prelooodooo....kako smo skakali...jao jao...i još su nas ja mislim tako i slikali....ma to ste trebali dožiwjeti...da da...jep jep...i neću ja sad tu ništ tipkat...bipajte se...Xb Xb Xb
~~subota 14....ponovo ŁoŁ
Tihanin rođendan...a mogli bi to ponowiti onak iduću subotu...
opis...pre prejebeno...ŁoŁ...swe i swašta...ma da ne bi sad išla opivat...swega...od rulje do alkohola...hihihihi...ja bi to ponowila...opet...i opet...
~~~danas ništ posebno samo sam trebala učiti...a knjige ni takla nisam...bemti i knjige i teke i predmete i gradiwo i kemiju i kontrolnjake i loše ocjene...ma swe...
don't ask enything! do you understand me?? no coment!
uh uh...moram se sutra rano digiti da štrebam...kemija...barem da kolko tolko naučim..da da..=)))

~~~aha owo je sad imortant ; IMAM LIJEPE DUGE NOKTE!!!
~~šteta nisu prawi...umjetni su...al bolje išta nego ništa...kako tipkam...Xb Xb...
jedan mi bio puko....ni sama ne znam ni kak ni gdje ni kad... jedn mi otpao al ga ja zaljepila =))
waya the majstor...ŁoŁ
~eto stwarno sam iscrpila swu inspiraciju zadnjih dana...ništa nula...samo me neke stwari užasno ritiraju...a wide ih i drugi...kao na primjer dwolični ljudi...ono nemam ja ništa protiv te osobe ali čuj stara moja nisam ti ja tu ne znam šta...ne mogu se sjetiti ničeg dobrog...ma uopće se neću zamarati s tim...znam ja još ljudi koji su takvi...ali nisam ti ja nikakwa tam zdrapana rezerwna krpa da me se sjetiš kad ti padne i da ja plešem kako ti swiraš...
No way baby! never not even then!!
peri nekog drugog...oh da ma me živciraju još neke osobe...i tako...ali zašto trošiti riječi i živce na takwe ljude....
~~swaka krpa nađe swoju zakrpu
~~swaki lonac swoj poklopac
~ne pitajte što owo treba značiti..jer ni sama nemam iskreno ni najmanjeg pojma... idem potržiti slikice...ako weć ništa drugo...
hm mh...slikice baš i nemaju neke welike weze s postom al me puklo pa sam ih sawila....i neću da čujem ništ kontra njih...
~gadi mi se....swe mi se gadi...to što nemam inspiraciju...što mi je loše u školi....gadi mi se swe...i živo mi se je*e...
~predah sa stilom... Xb

~~~filozofiranje...
~~malo sad razmišljah...i tako...danas...o swewmu...u petak sam i sa bakom razgowarala...
i...ne znam...tj. imam samo jedno pitanje
Kamo ode owaj swijet? tko zna??
mene strah nawečer izać wan...doć do društwa...nekad me strah...ma swega...ali čuj nije ti nimalo ugodno šetat se sama...kad pomisli što se swe ljudima događa i kakwi swe huligani hodaju owim swijetom...ljude ubijaju...otimaju usred bijela dana...pred kućom...itd. da ne nabrajam...mislim stwarno...to swe ide k wtagu...
~~jeste wi čuli za onaj događaj u tesli?? nkad su onog jadnog dečka objesili s kapuljčom za wješalicu i na ormar....?!?! i da su se swi smijali i snimali...to je grozno...a još gure je to da ja mislimda bi i ja bila među onima koji bi to snimali...kao i mnogi drugi....to je strašno...
~~no dam....ja sad skroz otišla s teme...sa swega....jedno nema weze s drugim...ali snaći ćete se wi weć nekako..i waljda ćete skužiti...kaj je pjesnik tj. waya htjela reć...=))
~~~owako još nešto...nisam was baš komentirala je rne stignem i neda mi se..i škola mi totalno ubije inspiraciju i swe....i žiwce pa sorryte lljudi..komentiram was ksd stignem...=)))

~¤poosaaa swima¤~

by; ~~WaYa~~

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ20ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


<< Arhiva >>

~waya~
< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (11)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (14)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by; ~waya~


yes or no??? on the way you like?


~linkici~
~koliko was ima???~

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

moji blogeki =))) i zajedniči blogeki čiji sam ja član...=)))


~~§angel_waya§~~
~~§~sweet candy~§~~
~~§¤buraz i sisterka¤§~~
~~§¤GyGyc@;und;WaYa¤§~~

~bŁoGoWi~

~~§~¤*GyGyc@*¤~® §~~
~~§dros15§~~
~~§~party_starterica~§~~
~~§boo13§~~
~~§¤MuRdEr DoLL¤§~~
~~§nana§~~
~~§~billova princeza~§~~
~~§Tea§~~
~~§prolaznik§~~
~~§*~°IvAnA°~*§~~
~~§jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa§~~
~~§4everinhell§~~
~~§raba§~~
~~§*°*Black Dream*°*§~~
~~§!zdrmana 4ever!§~~
~~§[[[++@m3rł3++]]]§~~
~~§°°~~@Ng3L~~°°§~~
~~§Sky Angel§~~
~~§pusssssy§~~
~~§MoNoNoKe§~~
~~§minna§~~

~StRaNiC€~

~~§blog.hr§~~
~~§biggo§~~
~~§goooogle§~~
~~§myspaceglobe§~~
~~§YouTube§~~
~~§radioblogclub§~~
~~§yam radio§~~
~~§imageshack (ono za slikice)§~~
~~§riječnik§~~



o wayi???

hmm...dakle što trebate znati o wayi???
ime joj je Iva
ali društwo ju zna kao way (cita se; waji)
po nowijem kao waya (čita se; waja)
ona je jedna okay cura...
čije šwrljotine i gluposti čitate kad god dođete na njen blog...
izgleda hmmmm....okay...brineta je, ima tamno smeđe okice visoka je oko 167-168...(možda manje-možda wiše)
a što woli??
hmmm....woli sebe swoje pijatelje, swoju oitelj kao i swi drugi...
sto još??
woli noć, čokoladu, dugo spawati, zajebanciju, dobar prowod, shooping, žiwotinje, izlaske, zabawu, crtkati, maštati, sanjariti, romantiku, deče i cure, swoj comp, net, swoj blog i narawno swoj mob i motore...
no woli i čitati, pisati (točnije tipkati...), mistične stwari i pojawe (poput duhowa, wampira i sl.)...
kako sam zaborawila obožawa colu…jednostawno je luda za njom…=)))
i da često psuje…
a što ne woli?
ne woli lažljiwce i laganje, kradljiwce, dosadne ljude, školu i učenje, umišljene pokwarene i licemjerne ljude…
i sto još ne woli? što ju još smeta?
ne woli se rano dizati i rano ići spawati, kada joj netko sere o štetnosti cole, kada ju njezini dragi strarci gnjawe...
smeta ju kad je ljuta jer joj dođe da porazbija swe oko sebe...
~to je je bilo nešto malo o wayi
ne woli predrasude...
dobro...a što želi? koji su joj ciljewi?
ciljewi...pa želi uspjet u žiwotu, zwaršiti dobre škole, putowati... no kako se to kaže widjeti swijeta,
želi...hmmm...motor, bawit se plesom, wiše izlaziti, i skinuti koju kilu...
a najwiše se želi ludo zaljubiti i žiwjeti žiwot...




~the mjuza~




























































ikone i sjikice....
ikone =)))