19.10.2006., četvrtak, 01:59

~wahahaha....smijem wam se u facu...wahahaha...a wi mi ništa ne možete....wahahahaha...jer gadura sam ja...buahahahaha...

~hm hm...luda sam...luda...cijeli owaj tjedan...ne znam koji mi je kurac...i živo mi se jebe za swe...naprawit ću swe...kladit ću se...oduzmite mi se...jer danas sam luda..i ne trebate mi wiše...
~~bahahahahahaha
~ja sam jako umišljena i bahata i to me ne smeta...jer sam danas luda i ništa me se ne tiče...i ne želim da me se u bilo što uwlači...želim...wrištati...hodati po kiši...ležati u snjegu...umrjeti u moru...i wi mi ništa ne možete...jer danas sam bahata...i umišljena i kuja...i swe...a ponajwiše luda...željna zabawe...
~~wahahahahahahaha...što sam bahata...ja sam carica...
...
~tako sad me puklo i bipajte se swi...idete mi na jetra...
...
~~i nije me briga da umirete...jer mrzim was...ne želim wiše na swijetlo...ako je owo mrak...ne želim razum ako je owo ludost...ne želim wiše mir ako je owo rat (nemir)...ne želim biti odlična ako owo znači da sam loša...ne želim wjerowati ako owo znači biti newjerna...ne želim se smijati ako owo znači plakati...ne želim ništa ako je owo swe...
...
~a wi si sad mislite što je pjesnik želio reći...
~~pljesak molim...jer ja sam cura sa stilom...plješčite mojoj osobnosti...plješčite meni...plješčite mome tijelu...plješčite mojem kretanju...plješčite mojoj rawnodušnosti...mojoj zawodljiwosti...samo mi plješčite...nije wažno ni zašto ni kako ni kad ni gdje...samo plješčite meni...
~i to će biti kraj...jer ništa wiše nije wažno kada si lud...a ja sam danas luda...i nije wiše wažno tko si ti i tko smo mi...jer žiwot će proći i mi ćemo proći u owoj ludoj noći...
...
Avantura
~bok! ja sam Adey a ti si?
~ey, ja sam Mel
~jesi za cugu?
~pa...zašto ne
...
ah...tako je počelo...još se uvijek dobro sjećam tog dana kada sam ga upoznala...Adey mislila sam zgodan lik...osjećala se neka kemija...uh...da sam znala što u što se pretworila ta cuga...mislim da to ne bi ponowila...ili ipak bi...jer bilo je predobro da se propusti...iako samo one night stand~sex za jednu noć...ponowila bi opet samo možda s nekim preinakama...ah..gotowo sam ga zaborawila...jer takwo što se baš i ne zaborawlja osobito ako ti je to prwi put...ali nisam zažalila...mislila sam nikad ga wiše neću widjeti...
no ispostawilo se da sam pogriješila...Adeya sam srela na ljetowanju...bilo je to nešto poput deja vua...takaw osjećaj...uh...sličan ugođaj...samo što sam owaj put imala uz sebe dečka...swog dečka...ludo zar ne?
nisam mislila da će me se sjećati, no sjećao me se...čak me pozdrawio...narawno i ja njega...i ponowo se probudila kemija...kemija koja je sad bila i jača nego prwi put...narawno da je Jhony~moj dečko želio znati swe o zagonetnom Adeyu...serwirala sam mu priču da smo se jedno dawno znali...i da nikad nije bilo ništa između nas...ništa wiše od prijateljstwa...nije mi se swađalo pa sam jednostawno prešutila neke stwari tj. istinu...ali da sam rekla istinu ne bih ga mogla podnjeti Jhonya odnosno njegowu ljubomoru...nekada me zna tako izžiwcirati da se pitam pa za što sam za ima swijeta još s njim... ...
Adey mi je dao swoj broj moba...da ga nazowem...rekao je ~mogi bi se jednom naći na piću da porazgowaramo~...jer se mnogo toga dogodilo od našeg posljednjeg susreta...rekla sam da ću ga probati ugurati nekako u raspored...i uspjela sam...
sutradan sam odmah ujutro nabacila osmijeh i swoju naj seksi spawaćicu...te sam zamolila Jhonya da se nađem s Adeyem...nije mu se swiđala ideja...ipak je na kraju popustio mojim moležljiwim okicama i mojoj izwedbi...a kako i ne bi kada sam profesionalka...nisam profesionalka...ali sam zawršila glumačku školu...waljda sam nešto i naučila...nije da se ponosim time što ga musam ali to je jednosatawno jače od mene...
prwo što sam naprawila dobiwši pristanak od Jhonya je bilo to da sam nazwala Adeya bez ikakwih dwojbi...nešto mi nije dalo mira...mislila sam~spojila nas je wiša sila i bilo bi super kad bi se između nas razwio neki odnos...poznanstwo...samo da ostanemo u kontaktu...dogoworili smo se oko jedan u marini u bircu zwanom Tonio...wrlo poznati birc...ali sad je postao restoran...zaprawo to i nije tako loše...barem ću pojest nešto normalno a ne Jhonyewu dijetu...tj. zdrawu prehranu...uh užasno me to iritira kod njega...jednostawno nikako da shwati da bi mi ponekad godio hamburger ili tako nešto nezdrawo...sad sam se zagubila...nego da nastawim...
Jhony je odlučio otići sa frendowima...ne znam kamo, a iskreno i ne zanima me...jedwa sam dočekala trenutak kad je odlazio...poljubila sam ga i zaželjela mu sretan dan te dobru zabau kao i on meni...čim je zatwori wrata bacila sam se na dotjeriwanje...nisam mogla wjerowati što sam swe naprawila...otišla sam u solarij...a zatim sam se uređiwala satima...baš kao šo sam to nekad radila prije sastanka sa Jhonyem...samo mi nije bilo jasno zašto...nije da sam ga ludo woljela nisam ga ni poznawala...možda baš zato jer ćemo se upoznati nakon naše awanture...kako god bilo bit će neobično ali zanimljiwo...
krenula sam dwadest do jedan...nisam se namackla ne prewiše...žleljela sam prirodan i opušten look i to sam postigla nakon wišesatnog mučenja...
Adey me dočekao pred restoranom...
~uzet ćemo za wan može? ~pitao je nakon pozdrawa...
složila sam se...zašto ne rekao je da ima iznenađenje...ionako ne može se desiti ništa...i dalje je simpatičan i zabawan te pun komplimenata...kao da je owo planirao...reko je da i je na neki način...
to mi se nije swidjelo..ali rekao je da mi neće ništa te da ima curu kojoj nastoji ostati wjeran...ali da moramo porazgowarati o tome tko smo i što smo jer joj je rekao da smo stari znanci...baš ako i ja swojem Jhonyu...
slijedila sam ga do swjetionika tamo se nalazio oweći brod tj. jedna jako jako luksuzna jahta...Adey je rekao da je to njegowo...preko ljeta...odlučili smo se malo prowozati...jako je zanimljiwo...to da smo razgowarali i swe si rekli pa samo odlučili stati jer smo bili "gladni"...no zaprawo napetost je rasla...ubrzo smo ostawili i lignje i colu...i počeli se ljubakati..prediwano osjećaj...baš kao onaj put samo kao da se i nisamo nikad rastali...
započeli smo nowu awanturu ali owa wiše nije samo za jednu noć, u to sam sigurna...samo znam da sam potpuno owisna o njemu o tome što mi radi kako me dira...jednostawno izluđuje me...a milim da i ja njega izluđujem i da užiwa u meni...a Jhoniy i Jenny (njegova cura) su postali suwišni...
nekako mi uopće nije bilo žao što sam prewarila Jhonya...nisam to čak ni smatrala prijewarom...swe se dogodilo nekako sponatano...kriwa je kemija...složili smo se da će mo se nastojat wiđat te da nećemo ni riječ reći našim boljim polowicama o owome što se dogodilo na jahti to je samo naše...
također smo se složili da bi owo definitiwno trebali ponowiti...imala sam nekoliko dečkiju uključujući i Jhonya kojeg wolim i swe...ali sex s Adeym je definitiwno bio najbolji...nekako impulziwan...napet...kao da je znao što me pali kao da smo si čitali misli...nije nam ni ponestajalo tema za razgowor...
pa smo se zadržali malo duže od planiranog...dobro puno duže od planiranog...na obali su skoro pokrenuli cijelu wojsku da nas traži...
možete si zamisliti kako je Jhony bio ljut na mene...točnije bio je izbezumljen od bjesa...ili od ljubomore ili od jednog i drugog...mislila sam da je pukao...osjećala sam se kao na ispitwanju...mislim stwarno mi je uspio pokwariti dan...
ujutro sam pronašla njegowu poruku da je otišao trčati...jadnik zaista se zabrinuo...ali odlučila sam to iskoristiti...i našla sam se s Adeyem...na kawi...koja je bila jako oćarawjuća i uzbudljiwa...
wratila sam se u apartman malo iza mog dragog...ali je owaj weć pizdio...da gdje sam bila i s kim...opet mi je pokwario raspoloženje...a i bila sam razdražljiwa još od jutra tako da sam se izderala na njega...
~dobro koji ti je wrag? ponašaš se ko ne znam ni sama tko otkako je došo Adey? koji ti imaš problem?~ wikala sam,a zatim je i on počeo wikati
~koji je meni?? taj twoj Adey je moj problem!! otkako je došo ne widiš nikog osim njega...Adey owo Aedy ono...i nisam ja kriw što si ti žiwčana...ne iskaljuj se na meni!! gle Mel daj ga ostawi na miru...rekli smo da ćemo owaj odmor iskoristiti samo za nas! a ti cijeli dan wisiš s njim!! a mene tretiraš ko zadnje gowno!!~
~a tako ćemo dakle!! Adey je moj stari prijatelj i ne mislim radi tebe odustat od swog žiwota!! i što onda ako želim s njim razgowarati!! zar ni to wiše ne smijem?? nisam twoja robinja!! izbija si to iz glawe!! i nisam ti ja kriwa kšto si ti tako bolesno ljubomoran na Adeya pa te perae i to gadno!! daj wiše odrasti!! i jawi mi se kad se smiriš!!
~ja da se smirim!!! smiri se ti!! i ne seri bez weze!! da da stari prijatelji!! što ti misliš da sam ja redtardiran?? nemoj molim te!! meni nećeš prodawat te swoje fore!! jasno??~
~ne!! neda mi se swađat i trošiti žiwce na tebe!! mislila sam da si bolji!! ali sam se očito prewarila!! i dosta mi te je, ne želim te iwdjet dok se ne smiriš!! idem k Adeyu i bit ću tamo ako se odlučiš racionalizuirati!! do tad ne želim te widjet pred swojim očima!! jasno?!? ~
~ajde ajde samo odi swojem super dobrom Adeyu!~
~misliš da neću?!? e pa waraš se!~
~ajde samo da te widim!~
~u redu!!~
zawršim i počnem se pakirati...dosta mi ga je...ako ništa barem ću biti na miru...nek se nosi ako misli da ću slušat negowe ispade...a ne...uzela sam kofer i potrpala swe što mi je bilo pri ruci u njega...i krenula sam prema wratima...
~kamo ideš?!? ~ odjednom upita Jhony...
~a što misliš?? rekla sam ti da ću biti kod Adeya! nisi waljda mislio da se šalim?~
wiknula sam i zalupila wratima...srećom uhwatila sam lift...ali me je Jhony sustiga dok sam čekal taxi...
~daj se wrati ne moj raditi scene...molim te wrati se pa ćemo porazgowarati...~
~nemamo o čemu rekli smo si swe...poslat ću Adeya ili nekog po ostatak stwari...i to je swe...zbogom~
ušla sam u taxi...te sam odmah nazwala Adeya i zamolila ga da dođem k njemu...plakala sam sat i wiše...a on me tješio...ipak pitao me zašto sam tako u bedu kad se dogodilo ono između nas...objasnila sam mu da wolim Jhonya ali i njega na drugi način da zaprawo ne znam što je to...ali da ga nikako ne želim izgubiti...
...
prowela sam mnogo lijepih trenutaka s Adeyem...i bilo je predobro...ali je došao powratak i swe se malo zakompliciralo...pomirila sam se s Jhonyem, a Adeyu je došla cura...pa se wiše nisamo mogli tako slobodno wiđati...no ipak našli smo načina...da se nađemo čak i u istom kupeu na powratku...
začudo nije mi nimalo smetalo kad je Adey ljubio Jenny...jer sam znala da mu ona ne znači kao ja da smo mi posebni...i da nas nitko nikad neće rastawiti...
iako sam s Jhonyem redowito se wiđam s Adeym i imamo stalnu wezu i prijateljsku i ljubawnu i seksualnu...samo mogu prokomentirati da funkcionira...
kada sam loše ili kada nikoga ne želim widjeti Adey je wuijek tu za mene...
brine me jednio hoće li Jhony doznati jer je Jenny doznala i ostawila ga je...Adeya mislim...
ali to ionako nije wažno...i ne žalim se time opterećiwati dok taj da ne dođe...

~~jedan spotić Xb Xb

~Beyonce ~ Deja Vu~

~~~eto to bi bio the end ili nastawak možda poslije....
~~ajde puzdraw do sljedečeg posta =)))

~¤pusa¤~

by; {_¤~WaYa~¤_}

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ54ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


<< Arhiva >>

~waya~
< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (11)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (14)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by; ~waya~


yes or no??? on the way you like?


~linkici~
~koliko was ima???~

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

moji blogeki =))) i zajedniči blogeki čiji sam ja član...=)))


~~§angel_waya§~~
~~§~sweet candy~§~~
~~§¤buraz i sisterka¤§~~
~~§¤GyGyc@;und;WaYa¤§~~

~bŁoGoWi~

~~§~¤*GyGyc@*¤~® §~~
~~§dros15§~~
~~§~party_starterica~§~~
~~§boo13§~~
~~§¤MuRdEr DoLL¤§~~
~~§nana§~~
~~§~billova princeza~§~~
~~§Tea§~~
~~§prolaznik§~~
~~§*~°IvAnA°~*§~~
~~§jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa§~~
~~§4everinhell§~~
~~§raba§~~
~~§*°*Black Dream*°*§~~
~~§!zdrmana 4ever!§~~
~~§[[[++@m3rł3++]]]§~~
~~§°°~~@Ng3L~~°°§~~
~~§Sky Angel§~~
~~§pusssssy§~~
~~§MoNoNoKe§~~
~~§minna§~~

~StRaNiC€~

~~§blog.hr§~~
~~§biggo§~~
~~§goooogle§~~
~~§myspaceglobe§~~
~~§YouTube§~~
~~§radioblogclub§~~
~~§yam radio§~~
~~§imageshack (ono za slikice)§~~
~~§riječnik§~~



o wayi???

hmm...dakle što trebate znati o wayi???
ime joj je Iva
ali društwo ju zna kao way (cita se; waji)
po nowijem kao waya (čita se; waja)
ona je jedna okay cura...
čije šwrljotine i gluposti čitate kad god dođete na njen blog...
izgleda hmmmm....okay...brineta je, ima tamno smeđe okice visoka je oko 167-168...(možda manje-možda wiše)
a što woli??
hmmm....woli sebe swoje pijatelje, swoju oitelj kao i swi drugi...
sto još??
woli noć, čokoladu, dugo spawati, zajebanciju, dobar prowod, shooping, žiwotinje, izlaske, zabawu, crtkati, maštati, sanjariti, romantiku, deče i cure, swoj comp, net, swoj blog i narawno swoj mob i motore...
no woli i čitati, pisati (točnije tipkati...), mistične stwari i pojawe (poput duhowa, wampira i sl.)...
kako sam zaborawila obožawa colu…jednostawno je luda za njom…=)))
i da često psuje…
a što ne woli?
ne woli lažljiwce i laganje, kradljiwce, dosadne ljude, školu i učenje, umišljene pokwarene i licemjerne ljude…
i sto još ne woli? što ju još smeta?
ne woli se rano dizati i rano ići spawati, kada joj netko sere o štetnosti cole, kada ju njezini dragi strarci gnjawe...
smeta ju kad je ljuta jer joj dođe da porazbija swe oko sebe...
~to je je bilo nešto malo o wayi
ne woli predrasude...
dobro...a što želi? koji su joj ciljewi?
ciljewi...pa želi uspjet u žiwotu, zwaršiti dobre škole, putowati... no kako se to kaže widjeti swijeta,
želi...hmmm...motor, bawit se plesom, wiše izlaziti, i skinuti koju kilu...
a najwiše se želi ludo zaljubiti i žiwjeti žiwot...




~the mjuza~




























































ikone i sjikice....
ikone =)))