11.10.2006., srijeda, 23:10

nope...

slikice je najs ali nama aposlutno nikakwe weze s postom...~~pa da započnem...nisam se jawljala jer ne stignem...i nema nikakwe šanse da se ja sad tu oprawdawam...don't wory...nisam živčana...možda samo malo ali nema weze...=))
prwo malo reklamiranja...ma standard...=)) ŁoŁ (nisam duuugooo...)
~~moja jedina i njadraža GyGyca
~~eh eto sad malo podrške jednoj super curi koja je nedawno otworila blogek =)) *Black Dream*
~~e da se moja mami ne uwrijedi =)) ~party_starterica~
dam narawno da nisam ni was ostale zaborawila...samo nemrem was swe nawesti...ŁoŁ igubila bi pol posta na reklamiranje...hahaha...
pa i nije to tako loša ideja...ali ipak hwala lijepa ali ne i nema šanse...hmmmm...
~~dakle htjela sam malo spomenuti...školu...tj. tako stwari wezane uz to...
ja sam sad osmi razred...(uh kak sam stara...)...i bla bla...swi briju neku swoju spiku...ma neda mi se uopće opisiwat...smo ću reći imamo kamere u školi...=( pa jebemu...mugli su ih i u wc staviti...ŁoŁ ajed...ali se ništ nije promijenilo nitko ih ne ferma pol posto...(barem ja neeee...al vidla sam ja klinke kak su mahale...dobro i ja sam...)...
neću više o kamerama...da nebi bilo...don't srač too much =))
ne znam jesam li već kritizirala hnos (mislim da jesam) ali swejedno...sad ću ga malo...okay...swe je to relativno...ali sagledano iz mog kuta...je jako jako sjebano...iz puno razloga...
~npr. rad u grupama...e to je nešto što ne wolim ali i volim...volim jer se zajebawamo cijeli sat ako sam sa loodooom ekipom (a jesam)...i swe...al onda ništ ne naprawimo...ili radimo na papir pa ja to nemam u bilježnici...to me ubije...do kraja...užas...jer ja ne podnosim kad nemam lekcije u bilježnici ili kad imam samo swoj dio tj. grupu...ili puno puta je ispalo da smo ja i GyGy swe naprawile...a ostali fino ladili guzice te samo na kraju fino mrtwo hladno prepisali rješenja...upucaj me...istina na neki način je taj osjećaj da si ti to naprawila je super...ali nije fer...jer se ti trudiš i swe...neću ni spominjat...ali se sjećam kolko puta sam rekla ewo na nas dvije smo ti našle a ti to sad fino pročitaj...pa jebi ga tako...no bilo je i kad sam se i ja malo provlačila...
~drugo...sad swi žele neke referate neke plakate...wele da to nije puno...pa i nije ali oni samo racunaju za predmet koji predaju...a swi trube isto...pa ti to fino pomnoži s 12 i dobiš ohoho...plakatića i referastića za swaki predmet...
~treće je weć ionako usrani raspored...jedan dan imamo tako glupe, jednostaven predmete, lagane...a drgi dan jebote da se oneswijstiš...recimo mi swaki tjedam imamo dwa puta blok sat matišu...a iz matiše i inače ima zadaće...a kad imamo blok sat dođe ti da sjedneš i zapačeš...jer imaš zadataka ajme pomozi mi Bože...i jer i iz drugih predmeta imaš zadaću...samo da napomenem ne kritiziram profu iz matiše jer nas ona i poštedi zadataka kojih može...=)
~četwrto...da idem nabrajat...neeeee...neda mi se wiše... swe u swemu to je jedno weliko nerazrađeno sranje...
cola cola...njam...gut gut...glok...glok =))~~owako...ja sam odličana učenica i swe sam razrede prošla s pet nula...bla bla...da se ja sad bacim na drugi problem wezan s školom...moja stara je isto bila odličan đak...i sad to se očekuje i od mene...i automatski se tim na mene wrši pritisak...(nemojte si misliti da sam malo razmaženo derište...) dakle...recimo na konkretnom primjeru...ja sam dobila 4 iz kemije i došla sam doma već nabrijana jer sam znala kaj me čeka...ono čim sam rekla staroj ona odmah....cijelo predawanje...trebam učiti~znam...nisi učila~znam...nećeš na kraju imat 5~ma nemoj pa to mi je prwa ocjena...da al kak kreneš tak ćeš i nastawit~pa 4 nije loša ocjena...nije ni 3~pa kaj fali četvorki...pa ti možeš bolje~pa kaj to znači da ne smijem tijekom cijele godine dobiti niti jednu četworuku...itd. e to se desi kad ja dobim 4...stara mi počne šiziti...a ja živčanim...i onda me ljudi u školi pitaju pa kak nisi zadovoljna s četworkom ja da sam na twom mjestu ja bi slawila...e pa nisam jer će mi stara srat...tako da sam kad dobim četri i ovak nadrkana i onda se još sjetim stare pa poludim...okay znam da mogu bolje i da nisam učila...swe ja to znam...ali pa Isuse to je samo četri...ali ne neda se to njoj objasnit...mislim da GyGy shwaća o ćem govorim...i da samo znate koliko sam si puta rekla da se neću živcirat zbog ocjena al se swejedno živciram i ludim...i swe...jer iskreno i sama sam nezadovoljna ocjenom jer znam da sam učila dobila bi bolju i onda mi još doma to nabijaju na nos...i onda sam cijeli dan živčana...i nervozna...i swe...jer se neda mojoj staroj odjasnit da do kraja polugodišta stignem još najmanje 3-4 puta popraviti tj. pokvariti ocjene... ali ne...a kad moj buraz dobi 4 ah dobro...jebote tako...za njega je okey a za mene nije...onda ide druga rasprawa...pa on ne može ko ti~može sam da wiše uči...on nikad neće zwarštit gimnaziju~a ko kaže da ja hoću...i slično...nemam snage nabrajat...samo jedno daj popustite malo...
~~uh uh....sad se osjećam ivil...(zloćesto) tračem starce tj. staru...hihihihi...
eh malo se razdužio post o školici trebao je biti kraći...puno kraći jer ja htjela još nešto natipkat...al sad sam nabrijana pa nisam baš raspoložena za taj drugi dio...
a i ne bi se uklapao u owaj postek...
ah a ja bi tako rad stawila neku pričicu...pjesmicu swejedno..samo što nemam ništa napisano a ne da mi se sada pisat...tipkat...
ah ta ružna lijenost...=))
~~huh...moram se pohwaliti....bila sam vrijedna danas...pomagala sam u izradi panoa...bilo je nas šest cura i vjeroučiteljica...i joj...baš nam je fanssssy pano...hehehe...da da...a bilo nam je superiška...ja bi opet...i budem...
ups...sad sam se sjetila moje divne skekte za referat iz vjeronauka...još uvijek čekaju da ih obradimo...jao jao...moramo se nać i to brzo was tri (GyGy, Boo i Be) huh...jasno?!? ...ja oćem to sranje naprawiti...=)))
~~hmmm...ne znam što više reći...u petak su dani kruha...tj. dan kruha i škole...jer su koliko ja znam spojeni...pa neće biti nastawe...jea jea...al ćemo zato popodne od tri imati štandove...kao i swake godine...uhuh...najs...dokle ne moram stajat tamo za štandom i prodawat...jer mi se neda...=)) jasno?? hihihihi...pala je našoj raski ideeja da GyGy i ja tamo čamimo...al se mi izvukle da radimo pano za profku iz vjeronauka...jeeeeeeea...kao uh ovo je bilko za dlaku...ma dajte ja kad dođem tamo odem automatski na školsko...pa nisam pukla da još tamo stojim...
~~sad još malo pohwala...meni=))...wahahahaha...što sam umišljena...ŁoŁ...meni ove godine ide matiša...aha imam već dvije petice...plja pljas za wayu...
~~dobro a sad idem u kupaonicu...jer mi je kosa weć opasno masna...a i bilogija kao da doziva moje ime...da ju pročitam...=)))
p.p. (poslije posta) jedan wideo...tj. song~~poruka =>> just lisen to the music...


~~pa ljudofi moji pozdraf
~¤pusa¤~

by; ~ł_waya_ł~

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ6ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


<< Arhiva >>

~waya~
< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (11)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (14)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by; ~waya~


yes or no??? on the way you like?


~linkici~
~koliko was ima???~

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

moji blogeki =))) i zajedniči blogeki čiji sam ja član...=)))


~~§angel_waya§~~
~~§~sweet candy~§~~
~~§¤buraz i sisterka¤§~~
~~§¤GyGyc@;und;WaYa¤§~~

~bŁoGoWi~

~~§~¤*GyGyc@*¤~® §~~
~~§dros15§~~
~~§~party_starterica~§~~
~~§boo13§~~
~~§¤MuRdEr DoLL¤§~~
~~§nana§~~
~~§~billova princeza~§~~
~~§Tea§~~
~~§prolaznik§~~
~~§*~°IvAnA°~*§~~
~~§jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa§~~
~~§4everinhell§~~
~~§raba§~~
~~§*°*Black Dream*°*§~~
~~§!zdrmana 4ever!§~~
~~§[[[++@m3rł3++]]]§~~
~~§°°~~@Ng3L~~°°§~~
~~§Sky Angel§~~
~~§pusssssy§~~
~~§MoNoNoKe§~~
~~§minna§~~

~StRaNiC€~

~~§blog.hr§~~
~~§biggo§~~
~~§goooogle§~~
~~§myspaceglobe§~~
~~§YouTube§~~
~~§radioblogclub§~~
~~§yam radio§~~
~~§imageshack (ono za slikice)§~~
~~§riječnik§~~



o wayi???

hmm...dakle što trebate znati o wayi???
ime joj je Iva
ali društwo ju zna kao way (cita se; waji)
po nowijem kao waya (čita se; waja)
ona je jedna okay cura...
čije šwrljotine i gluposti čitate kad god dođete na njen blog...
izgleda hmmmm....okay...brineta je, ima tamno smeđe okice visoka je oko 167-168...(možda manje-možda wiše)
a što woli??
hmmm....woli sebe swoje pijatelje, swoju oitelj kao i swi drugi...
sto još??
woli noć, čokoladu, dugo spawati, zajebanciju, dobar prowod, shooping, žiwotinje, izlaske, zabawu, crtkati, maštati, sanjariti, romantiku, deče i cure, swoj comp, net, swoj blog i narawno swoj mob i motore...
no woli i čitati, pisati (točnije tipkati...), mistične stwari i pojawe (poput duhowa, wampira i sl.)...
kako sam zaborawila obožawa colu…jednostawno je luda za njom…=)))
i da često psuje…
a što ne woli?
ne woli lažljiwce i laganje, kradljiwce, dosadne ljude, školu i učenje, umišljene pokwarene i licemjerne ljude…
i sto još ne woli? što ju još smeta?
ne woli se rano dizati i rano ići spawati, kada joj netko sere o štetnosti cole, kada ju njezini dragi strarci gnjawe...
smeta ju kad je ljuta jer joj dođe da porazbija swe oko sebe...
~to je je bilo nešto malo o wayi
ne woli predrasude...
dobro...a što želi? koji su joj ciljewi?
ciljewi...pa želi uspjet u žiwotu, zwaršiti dobre škole, putowati... no kako se to kaže widjeti swijeta,
želi...hmmm...motor, bawit se plesom, wiše izlaziti, i skinuti koju kilu...
a najwiše se želi ludo zaljubiti i žiwjeti žiwot...




~the mjuza~




























































ikone i sjikice....
ikone =)))