<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> *Caffe bar Artemis*

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off
About this blog

-razna sranja
-novosti
-komentari
-sto sranja

Blog.hr

Melitazujo

Denisanut

mc luka

galeb

mišel

sandra i melisa

anđelika

sweetdark

sadinside

lekić

ekonomistice




Image Hosted by ImageShack.us



Vlasnik: Damir Zaharija ( zaha )

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us






Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us



Moja dobra nada

Davno se ugasila moja zvijezda sreće
Zato me sada ništa neće.
Ništa neće da krene
Život je za mene
Sada nešto tužno
Trebam poduzeti nešto nužno
Ali ne znam šta
Jer mi se mašta
Istopila u trenu
Zato sada neće da krenu
Ni ljubav, ni sreća
Koja se istopila kao svijeća
Opet bih počela
Sve iz početka
Kao što sam htjela
Nakon samog svršetka
Te veze lijepe
I naše ljubavi slijepe
Da mi je sad makar malo
One sreće i ljubavi
Što mi je dalo
To slatko stvorenje
Ne, to nije bilo priviđenje
Voljela sam ga
Volio me je
Bila sam sretna sva
U oblacima
Tek kad sam prekinula
Shvatila sam da moje
Srce samo njemu pripada
Tada su sve boje nestale
Moje nade su prestale
Prevarila sam se
Željela sam sve
Vratiti nazad
Ali više nije bilo povratka
Oprosti mi, ako imaš snage
Jer su mi drage
Sve tvoje mane
Jer kada svane
Shvatićeš sve
Bit ćeš zbunjen,
Nećeš znati gdje
Ali ja ću ti pomoći
Puno snage ću smoći
I do tebe doći.
Oprosti mi sada
Jer ti si mi jedina dobra nada.

Čuvaj me

Misliš da je teško voljeti
Da će te vjetar odnijeti,
Ali sve što trebaš je ljubav
Kakva god ona bila,
Jer kada voliš, čak imaš i krila
Vjetar te ne nosi,
Jer znaš ko si
Znaš da si neko
Ni zvijezde ti nisu daleko
Zato otiđi do njih,
Dodirni ih
U moje ime, onda se vrati
I zagrli me
Ne daj me nikom
Tjeraj ih rikom
Od sviju me brani,
Jer idu bolji dani
Želim da živim
I nikog ne krivim
Za sve što učinim
Bilo ono pogrešno ili tačno
Samo da nije mračno
Kao što je sada
Da bude novi život
Bez nedostižnih nada
Brani me čuvaj se
Kroz gužvu guraj se
Učini to zbog mene
Dolij snage u vene
I kreni dalje
Zbog ljubavi, zbog nas
Dodaj gas
Tiho me ljubi
Nadu ne gubi
Jer biće nešto od nas
Samo nemoj lažnu
Nadu da mi ulijevaš
Tako ću izgubiti povjerenje
Od svih vas
Čuvaj me sad
Jer kucnuo je čas.


Bez imena, ali sa rimama

Prolaze sati,
Prolaze dani,
Prolaze godine,
A ja ovdje sjedim
Sama, bez tebe
Ne mogu više ovako
Ni mom srcu nije lako
Sve me boli
Ali moje srce,
Još uvijek te voli
Ti si moja sreća,
Koja se istopila
Kao svijeća
Ti si moje zlato
Koje me baca u blato
Izvini srećo,
Ali ja nisam takva
Ne zaslužujem to
Jer te nisam dotakla
Uzeo si mi srce
Šta želiš više
Uzeo si mi dušu
Kao dugu poslije kiše
Shvatit ćeš ti to
Kada bude bilo kasno
Ali barem će ti bit jasno
Da te je volio neko
I voli te i sada
Neko u čijem srcu
Tuga vlada
Ali kad shvatiš
Ja neću biti tu
Naći ću i ja svoju sreću
Ne kao tvoju
Naći ću još veću!!!


Nije ona ta

Ne znaš ni šta si propustio
Ni šta si sebi dopustio
Jako nisko si pao
I nadam se da ti je zbog toga žao
Ja nisam znala
Da si tolika budala
Ja te molim
Jer te volim
Da poslušaš srce svoje
Da budeš oko moje
Ne mogu te prepustiti njoj
Ja želim da budeš moj
Probudi se malo
Pogledaj šta ti je nebo dalo
Poklonilo ti je mene
A ne očaje njene
Nemoj da ti išta smeta
Jer ako ne počnemo biće šteta
Ja volim tebe
Ti voliš mene
I misli malo na sebe
A ne na druge
Ako ne misliš tako
Eto meni onda tuge
Ne može mene imati svako
Nije to baš sasvim lako
Daj šansu mi pruži
Srce moje usluži
Spremna sam na to
Barem mi učini nešto
Valjda ti nešto moje riječi znače
Volim te- rečeno kraće!!!
Ali ako si se u nju zaljubio
Moje srce si ubio
I mene zauvijek izgubio.

Jednom

Jednom kad će se sunce sakriti iza oblaka
ja ću moliti Boga da mi te vrati...

Jednom kad će se kišni oblaci nasmijati priznat
ću ti da sam bila samo tvoja...

Jednom kad će i grane drveća plakati
priznat ću ti koliko sam te voljela...

Jednom kad će travke poprimiti mirise jasmina
reći ću ti koliko noći sam te sanjala...

Jednom ću ti možda priznati da...
TE JOŠ UVIJEK VOLIM!

Autorica: V@lentin@

ON?

slušam kako diše dok spava
i uživam slavu njegove neprisutnosti.
volim ga u trenu kada on to ne zna.
kada sanja. (a možda i mene)

dlanovima bojim bljedilo njegova lica
i tiho mu šapućem sve
što sam još nekad željela

postajem tišina na njegovoj kozi.
nikad ga vise ne želim!
probuditi.

***

ostaješ kao stimulans
u koži, u kosi , u noktima mojim.
osmijehom zalijepljen na moje usne,
milovan o riječi, utješen.

čuvam te, jer ti me poznaješ.
poznaješ moje ruke koje drhte,
pamtiš miris mojih zglobova.

+++

afektirana dodirom hvatam
samo korijen posljednje riječi
i nagađam da li me voliš
uz pridjev.

+++

otvori me,
i sjat ću na tvom osmijehu,
na obrazima drugih..
pozdravljat ću dane
svakom rimom tvoga imena.

a tvoju kosu boje meda
ostavit ću samo za sebe!


Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Sudar sa sudbinom

Romantična priča o bogatoj djevojci i siromašnom momku koji se susreću i zaljubljuju na "nepotopljivom brodu", dok posada broda žuri da obori dotadašnji rekord u putovanju preko Atlantika (na putu im stoji samo santa leda).

Titanik je treći film u historiji Američke filmske akademije koji je osvojio jedanaest oskara. Također, to je najprofitabilniji film u historiji i prvi film koji je u cijelom svijetu zaradio više od jedne milijarde dolara.





Nagrade i nominacije (Američke filmske akademije) [izmijeni]
Oskar za najbolji film
Oskar za najboljeg redatelja
Oskar za najbolju glavnu glumicu nominacija
Oskar za najbolju sporednu glumicu nominacija
Oskar za najbolju montažu
Oskar za najbolju umjetničku produkciju
Oskar za najbolju šminku nominacija
Oskar za najbolje vizualne efekte
Oskar za najbolju muziku
Oskar za najbolju pjesmu
Oskar za najbolju kinematografiju
Oskar za najbolje kostime
Oskar za najbolji zvuk
Oskar za najbolju zvučnu montažu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Originalni naziv: Titanic
Godina produkcije: 1997
Zemlja produkcije: SAD
Jezik: engleski
Žanr: drama
Režija: James Cameron
Scenarist: James Cameron
Muzika: James Horner
Uloge: Leonardo DiCaprio, Kate Winslet, Billy Zane, Kathy Bates
Producent: James Cameron
Kompanija: Paramount Pictures
Trajanje: 194 minute





*links*

Blog.hr

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...CREDITS

DESIGNER: Â ice angel


Â

Brushes: Fractured-Sanity.Org
Model: Xiao Lan

utorak, 27.03.2007.

muškarci i žene.....................

OPĆENITE STATISTIKE I JEDNADŽBE



- Žena brine o budućnosti samo dok ne nađe muža.
- Muškarac ne brine o budućnosti dok ne nađe ženu.

- Uspješan muškarac je onaj koji zarađuje više no što mu supruga može potrošiti.
- Uspješna žena je ona koja pronađe takvog muškarca.


SREĆA

- Da bi bili sretni s muškarcem, morate ga puno razumjeti i malo voljeti.
- Da bi bili sretni s ženom, morate je puno voljeti i uopće ne pokušavati razumjeti.


DUGOVJEČNOST

- Oženjeni muškarci žive duže od samaca, ali puno više žele umrijeti.


SJEĆANJE

- Svaki oženjeni muškarac treba zaboraviti svoje greške - nema smisla da dvije osobe pamte iste stvari.


IZGLED

- Muškarci se bude jednako zgodni kao i kad su legli u krevet.
- Stanje žena se, nekako, pogoršava tijekom noći.


MOGUĆNOST PROMJENE

- Žena se uda za muškarca u nadi da će se on promijeniti, ali se on ne mijenja.
- Muškarac oženi ženu u nadi da se ona neće promijeniti, ali ona to učini.


TEHNIKA DISKUSIJE

- Žena ima zadnju riječ u svakoj svađi.
- Sve što muškarac poslije toga kaže početak je nove svađe.


RAZUMIJEVANJE


- Muškarac ne razumije ženu u dva navrata - prije braka i poslije braka.


I ZA KRAJ


U početku stvori Bog Zemlju, i odmori se.

Tada Bog stvori čovjeka, i odmori se.
Nakon toga Bog stvori ženu, i od tada ni Bog ni čovjek nemaju odmora.







Without judgement what would we do?
We would be forced to look
At ourselves emerged in lost time
Assuming what may be
Without judgement
Perception would increase a million times









Aegre formasam poteris servare puellam.
Teško ćeš moći čuvati lijepu djevojku.



Coniugis iratae noli tu verba timere, nam lacrimis struit insidias, cum femina plorat.
Ne boj se srdite žene, jer kad žena plače, sprema suzama varku.



Malum est mulier, sed necessarium malum.Žena je zlo, ali nužno zlo.



Pessima sit, nulli non sua forma placet.
Makar bila i najružnija, svakoj se ženi sviđa njezina vanjština.



Insano nemo in amore videt.
Nitko ne vidi kada je ludo zaljubljen.












Audi, vidae, tace, si vis vivere in pace.Slušaj, gledaj i šuti ako želiš živjeti u miru.



Certa dies leti est cunctis.Svakome je određen dan smrti.



Dum vivis, sperare decet.Dok živiš, dolikuje ti da se nadaš.



In te descende.
Pitaj svoju savjest.



Vita fugit, fugiuntque tempora, non redeunt.Život i vrijeme bježe, više se ne vraćaju.








Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Muškarci žele trajnu vezu koliko i žene


Muškarci, u prosjeku, u 30 godina žele imati 16 seksualnih partnera, dok žene žele imati četiri


Najnovije istraživanje američkih znanstvenika pokazuje da se muškarci ne boje trajnih veza, ali i da ih žele jednako koliko i žene.

NEW YORK - Suprotno tvrdnjama da žene prirodno traže dugoročne partnere dok muškarci nisu skloni monogamiji, istraživanje je utvrdilo da oba spola traže dugoročne veze. Gotovo svi studenti na kojima je provedeno istraživanje, i muškarci i žene, kazali su da se jednom žele "skrasiti" s monogamnim partnerom te da bi idealno bilo da se to dogodi u roku od sljedećih 5 godina.

Štoviše, nije bilo znatnih razlika čak ni u broju partnera koje muškarci i žene žele imati u životu. Takvi su rezultati dijametralno suprotni tzv. teoriji seksualnih strategija, koja tvrdi da muškarci traže kratkoročnije seksualne partnere nego žene.

Razlog tomu je djelomično to što muškarci, u osnovi, moraju unijeti mnogo manje napora kao roditelji - za razliku od žena koje prolaze kroz trudnoću, porod i dojenje. Zato, evolucijski gledano, teorija da muškarci traže više partnera nego žene ima smisla.

Međutim, najnovije istraživanje tvrdi da, iako "partneri za jednu noć" nisu ništa neobično u ljudskoj povijesti, oni nisu imali naročit utjecaj na razvoj strategije parenja ni za muškarce ni za žene.

"Naši podaci pokazuju da i muškarci i žene žele izlaziti neko vrijeme, a zatim pronaći dugoročnog partnera", kazala je autorica istraživanja Lynn C. Miller sa sveučilišta USC u Los Angelesu.

Rezultati njezinog istraživanja od sličnih se studija razlikuju zbog korištenih metoda. To se pogotovo odnosi na istraživanje koje je ustanovilo da muškarci, u prosjeku, u 30 godina žele imati 16 seksualnih partnera, dok žene žele imati četiri.

Tu je problem, objašnjava Lynn Miller, što uporaba prosjeka može iskriviti prave rezultate, jer se prosjek znatno podiže za cijelu kategoriju čak i ako samo mala manjina muškaraca želi dvadesetak ili više partnera.

Lynn Miller je u svojem istraživanju upitala 266 studenata koliko bi idealno željeli imati seksualnih partnera kratkoročno i dugoročno. Slično prethodnim istraživanjima, muškarci su u prosjeku željeli znatno više kratkoročnih i dugoročnih partnera nego žene.


I muškarci i žene podjednako žele pronaći nekoga s kime će 'zaglaviti' u trajnoj vezi

Međutim, pomnije ispitivanje utvrdilo je da "prosjek" nije tipičan jer su muškarci, na primjer, u prosjeku željeli 10 partnera u životu. No, tri četvrtine ih je navelo niži broj. Slično je i sa ženama; u prosjeku su željele četiri partnera, ali je 70 posto njih navelo niži broj.

Zapravo, većina je i žena i muškaraca kazala da žele samo jednog partnera u idućih 30 godina. Čak 99 posto druge skupine od 346 studenata kazalo je kako jednom žele imati monogamnu vezu, obično u roku od idućih pet godina. Iako su muškarci željeli više seksualnih partnera nego žene prije nego što se "skrase", razlike među njima nisu bile velike.

Ovi rezultati pokazuju, misli Lynn Miller, da su "muškarci i žene sličniji nego što se misli", što je suprotno teoriji seksualnih strategija po kojoj muškarci žele više partnera no žene.

Naprotiv, i muškarci i žene žele pronaći "onog pravog" s kojim će podijeliti život.





- 16:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #
četvrtak, 22.03.2007.

Dream On


every time that I look in the mirror
all these lines on my face getting clearer
the past is gone
it went by like dusk to dawn
isn't that the way
everybody's got their dues in life to pay

yeah, I know nobody knows
where it comes and where it goes
I know it's everybody's sin
you got to lose to know how to win

half my life's in books' written pages
live and learn from fools and from sages
you know it's true
all the things come back to you

sing with me, sing for the years
sing for the laughter and sing for the tears
sing with me, if it's just for today
maybe tomorrow the good Lord will take you away

dream on, dream on, dream on,
dream yourself a dream come true
dream on, dream on, dream on,
and dream until your dream comes true
dream on [7x]






DREAMER
Gazing through the window at the world outside
Wondering will mother earth survive
Hoping that mankind will stop abusing her sometime

After all there's only just the two of us
And here we are still fighting for our lives
Watching all of history repeat itself
Time after time

I'm just a dreamer
I dream my life away
I'm just a dreamer
Who dreams of better days

I watch the sun go down like everyone of us
I'm hoping that the dawn will bring a sign
A better place for those Who will come after us ...
This time

I'm just a dreamer
I dream my life away oh yeah
I'm just a dreamer
Who dreams of better days

Your higher power may be God or Jesus Christ
It doesn't really matter much to me
Without each others help there ain't no hope for us
I'm living in a dream of fantasy
Oh yeah, yeah, yeah

If only we could all just find serenity
It would be nice if we could live as one
When will all this anger, hate and biggotry ...
Be gone?

I'm just a dreamer
I dream my life away
Today
I'm just a dreamer
Who dreams of better days
Okay
I'm just a dreamer
Who's searching for the way
Today
I'm just a dreamer
Dreaming my life away
Oh yeah, yeah, yeah




Hijo De La Luna


Tonto el que no entienda
cuenta una leyenda
que una hembra gitana
conjuró a la luna hasta el amanecer
llorando pedía

al llegar el día
desposar un calé
tendrás a tu hombre piel morena
desde el cielo habló la luna llena
pero a cambio quiero
el hijo primero
que le engendres a él
que quien su hijo inmola
para no estar sola
poco le iba a querer

estribillo

Luna quieres ser madre
y no encuentras querer
que te haga mujer
dime luna de plata
qué pretendes hacer
con un nińo de piel
Hijo de la Luna

De padre canela nació un nińo
blanco como el lomo de un armińo
con los ojos grises
en vez de aceituna
nińo albino de luna
maldita su estampa
este hijo es de un payo
y yo no me lo cayo

estribillo

Gitano al creerse deshonrado
se fue a su mujer cuchillo en mano
żde quién es el hijo?
me has engańao fijo
y de muerte la hirió
luego se hizo al monte
con el nińo en brazos
y allí le abandonó

estribillo

Y en las noches que haya luna llena
será porque el nińo esté de buenas
y si el nińo llora
menguará la luna
para hacerle una cuna
y si el nińo llora
menguará la luna
para hacerle una cuna

English Translation

A fool is he who doesn't understand
a legend tells
that a gypsy woman
implored the moon
weeping, she begged till dawn
to marry a gypsy man
"you'll have your brown-skin man"
spoke the full moon from the sky
"but in retun I want the
the first child
that you have with him,"
one who sacrifices her child
in order not to be alone
is not going
to love it very much

Moon you want to be mother
and you can't find a love
who makes you a woman.
Tell me, moon of silver
what you intend to do
with a child of flesh
ahhh, ahhh
Son of the Moon

From a cinnamon-skinned father a son
was born
white like an ermine's belly
with gray eyes
instead of olive,
moon's albino son
"Dam his appearence!
This is not a gypsy man's son
and you won't get away with this"

Moon you want to be mother
and you can't find a love
who makes you a woman.
Tell me, moon of silver
what you intend to do
with a child of flesh
ahhh, ahhh
Son of the Moon

the qypsy believing himself dishonored
went to his wife, knife in hand
"Whose son in this?
I am sure yu have decieved me!"
and he stabbed her to death
then he went to the mountain
with the child in his arms
and abandoned it there

Moon you want to be mother
and you can't find a love
who makes you a woman.
Tell me, moon of silver
what you intend to do
with a child of flesh
ahhh, ahhh
Son of the Moon

And on nights when the moon is full
it's because the child is happy
and if the child cries
the moon will wane
to make him a cradle
and if the child cries
the moon will wane to make him a cradle

- 22:35 - Komentari (4) - Isprintaj - #
ponedjeljak, 19.03.2007.

MUŠKARCI..........

Zašto su muškarci kao jastozi?
Sve valja osim glave.


Zašto su muškarci kao dupini?
Zato što se priča da su inteligentni, ali to još uvijek nitko nije dokazao.


Zašto su muškarci kao puževi?
Imaju rogove, sline, vuku se ....i misle da je kuća njihova.


Zašto su muškarci kao mikrovalna pećnica?
Zagriju se za 15 sekundi.


Zašto su muškarci kao spermatozoidi?
Jer je samo jedan od milijun od neke koristi.


Zašto muškarac ne može biti i lijep i inteligentan u isto vrijeme?
Bio bi žensko.


Zašto su baterije bolje od muškaraca?
Zato što imaju najmanje jednu pozitivnu stranu.


Kakva je razlika između šalice kave i muškarca?
Nema razlike, unervoziš se i nakon jednog i nakon drugog.


Muškarac je kao videorekorder: naprijed, nazad, naprijed, nazad......eject!


Zašto mozak muškarca vrijedi više od mozga žene?
Zato što je rjeđi..


Muškarci se dijele na neodgovarajuće, zauzete i nedostižne.


Muškarci su kao WC. Ili su zauzeti, ili su posrani.


Muškarac je najpametniji za vrijeme seksa, jer je direktno spojen na izvor inteligencije!


Zašto su muškarci uvijek zabrinuti za veličinu svog penisa?
Zato što bi trebalo da budu.


Zašto muškarci nikad ne pokazuju svoja prava osjećanja?
Zato što ih nemaju.


Zašto muškarci vole oženiti djevice?
Zato što ne vole kritiku.


Kako znaš kad ti je muž mrtav?
Seks je na istom nivou, ali možeš slobodno uzeti daljinski.


Zašto muškarci nemaju krizu srednjih godina?
Zaglave u adolescenciji.


Što je Bog rekao nakon što je stvorio čovjeka?
Mogu ja i bolje...


Kako muškarci zamišljaju predigru?
Mole pola sata.


Što klitoris, godišnjica braka i WC školjka imaju zajedničko?
Muškarci ih uvijek promaše.


Što je muškarčeva definicija romantične večeri?
Seks.


Zašto samo 10% muškaraca odlaze u raj?
Ako bi odlazilo više, to bi postao pakao.


U čemu je razlika između svinje i muškarca?
Svinja ne postane muškarac kada se napije.


Što je za muškarca "prava ljubav"?
Erekcija.


Koji je najbolji način da izgubiš 80 kila odvratne masnoće?
Razvod.


Zašto muškarci ne peru veš?
Zato što mašina za veš ne radi na daljinski.


Kako se zove žena koja radi kao muškarac?
Lijena kučka.


Koje riječi žene najviše mrze za vrijeme odličnog seksa?
Dušo, stigao sam!


Koja žena svake noći zna gdje joj je muž?
Udovica.


Koji je jedini način da natjeraš muža da zapamti datum godišnjice braka?
Udaš se na njegov rođendan.


Što je to: Ima 8 ruku i IQ od 60?
Četiri muškarca gledaju prijenos utakmice.


Što muškarac i spermatozoid imaju zajedničko?
Oba imaju šansu od 1 : 1 000 000 da postanu ljudska bića.


Zašto se muškarci ožene?
Da ne moraju više uvlačiti trbuh.


Zašto muškarci imaju noge?
Da im se mozgovi ne bi vukli po zemlji.


Muškarci od 40-ak godina obično imaju problema da nađu partnera njihove zrelosti.
Zato i izlaze sa duplo mlađim djevojkama.


Ako bi muškarci imali menstruaciju, hvalisali bi se oko veličine tampona.


Zašto je Bog prvo stvorio muškarca pa onda ženu? Učio je na greškama!
Što je muškarac u kadi punoj solne kiseline? Riješen problem !!!!!!


Nikad ne vjeruj sjaju u očima muškarca!
To je vjerojatno svjetlo što prodire kroz njegovu šuplju glavu.


Muškarci su kao enciklopedija: debeli, dosadni i misle da sve znaju!!!

- 20:52 - Komentari (12) - Isprintaj - #
nedjelja, 18.03.2007.

........prijateljstvo.......

......imala sam najboljeg prijatelja...bilo je to nekad davno i trajalo je 4 pune godine...e to su bila vremena... sjedenje i pušenje cigara iza dvorane i slušanje metar pjesama za koje nisam ni znala dok nisam njega upoznala....on je tada bio meni sve u životu, moja prošlost, sadašnjost i budučnost...bilo je tako lijepo da sam ja morala zajebati...kao i uvijek...nekim ljudima sam i poznata po tome da uvijek nešto zajebem... pošto svaki vikend radim u artu došo me posjetiti i smo se zapričali...nisam ni imala osječaj da sam ga izgubila.....baš sam se osječala kao prije godinu dana i nisam htjela da taj trenutak otiđe u papar i da se izgubi ko šta su se izgubile i te 4 godine...ja se samo nadam da on ponekad misli na mene i bez obzira šta sam mu rekla, uvijek ću mu ponavljati tu riječ, svaki put kad ga vidim...SORRY....



.

- 21:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #
četvrtak, 15.03.2007.

HEHEHEHEHEHE........................

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 16:07 - Komentari (3) - Isprintaj - #
utorak, 13.03.2007.

ZA LULI....

VaralicoSve neprospavane noci

oprostit' ti necu moci
ni za brdo zlatnih dukata
valjda hoces da poludim
sta mi treba, da mi ljudi
kada prodjem pogled spustaju

I nakon svega opet lazes
da je sve to ljubav, kazes
reci cu ti sta me muci
ljubav te trebala vratit' kuci

Ref.
Varalico, nek te druga ima
samo priznaj tu pred svima
da li si me ikad volio
varalico, siroka ti polja
sta je ceka ne zna ona
case tuge, noci muke
a nigdje tvoga ramena

Na krevetu bijelom, mekom
zaprlj'o si ruke grijehom
njene kose ti si raspleo
sad pogledaj u oci moje
to sto vidis, suza to je
ne sto moje srce voli
nego sto me dusa boli


Cetrnaest palmi

Cetrnaest palmi na otoku srece
zalo po kojem se valja val
i moja draga obasuta cvijecem
lezi kraj mene, sretan sam ja

Cetrnaest palmi se nadvilo nad nama
sa zala sumi zapjenjeni val
a moja draga obasuta cvijecem
strasno me ljubi, sretan sam ja

Cetrnaest palmi sad vise ne rastu
zalom se vise ne valja val
a moja draga obasuta cvijecem
nije kraj mene, tuzan sam ja

Al' nema veze sto palme ne rastu
i sto se vise ne valja val
i nema veze sto nema moje drage
sa drugom sutra sretan bit cu ja

I nema veze sto palme ne rastu
i sto se vise ne valja val
i nema veze sto nema moje drage
sa drugom sutra sretan bit cu ja




ZA SILVIJU......

Runnin'

Intro:
Between you and biggie was like who's ganna, who's ganna, who rules the the rap kingdom
and shit basically, you know I'm saying, I was like this is like an election

2Pac


It is that, it is that, me and biggies situation is smaller than that, me and biggies situation is like................
................................................

you know I wonder if they'll laugh when I am dead
why am I fighting to live if I'm jus living to fight
why am I trying to see when there ain't nothing in sight
why am I trying to give when no one gives me a try
why am I dying to live if I'm jus living to die

Biggie:
Check it
I grew up a fuckin screw up
got introduced to the game
got a ounce and fuckin blew up
choppin rocks overnight
the nigga biggie smalls tryin to turn into the black Frank White
we had to grow dreads to change our description
two cops is on a milkbox missing
show they toes you know they got stepped on
a fist full of bullets, and chest full of teflon
run from the police picture that
nigga I'm to fat, I fuck around and catch a asthma attack
that's why I bust back, it don't phase me
when he drop take his glock and I'm a swayze
celebrate my escape, sold a glock , bought some weight
lay back I got some money to make Motherfucker

I wonder if they'll laugh when I am dead
why am I fighting to live if I'm jus living to fight
why am I trying to see when there ain't nothing in sight
why am I trying to give when no one gives me a try
why am I dying to live if I'm jus living to die

2Pac:
Its on me
And still I'm having memories of high speed when the cops crash
as I laughed pushing the gas while my glock blast
we was young and we were dumb but we had heart
in the dark will we survive through the bad parts
many dreams is what I had and many wishes
no hesitation in extermination of these snitches
and these bitches they still continue to prusue me
a couple of movies
now the whole world trying to screw me
even the cops trying to sue me
but what can I do but stay true
sippin twenty twos of brew
and now the media is trying to test me
got the press asking questions
trying to stress me, misery is all I see
thats my mind state
my history with the police shakes the crime rates
my main man had two strikes slip
got arrested and flipped
he screamed thug life and emptied a clip
got that runnin from the police

I wonder if they'll laugh when I am dead
why am I fighting to live if I'm jus living to fight
why am I trying to see when there ain't nothing in sight
why am I trying to give when no one gives me a try
why am I dying to live if I'm jus living to die

The Notorious B.I.G talking...........
Rest in Peace to:
The Notorious B.I.G
2Pac - Tupac
from their biggest fan: Major

TA ANTHE....



CALL ME WHEN YOU'RE SOBER


Don't cry to me.
If you loved me, you would be here with me.
You want me, come find me.
Make up your mind.


Should've let you fall,
Lose it all,
So maybe you can remember yourself.


Can't keep believing,
We're only deceiving ourselves,
And I'm sick of the lies,
And you're too late.

Don't cry to me.
If you loved me, you would be here with me.
You want me, come find me.
Make up your mind.

Couldn't take the blame,
Sick with shame.
Must be exhausting to lose your own game.
Selfishly hated,
No wonder you're jaded,
You can't play the victim this time.
And you're too late.

So, don't cry to me.
If you loved me, you would be here with me.
You love me, come find me.
Make up your mind.

You never call me when you're sober,
You only want it 'cause it's over - it's over.

How could I have burned paradise.
How could I, you were never mine?

So, don't cry to me.
If you loved me, you would be here with me.
Don't lie to me, just get your things.
I've made up your mind.



- 18:00 - Komentari (6) - Isprintaj - #

FOR MY FRIENDS.....AND FOR ME!!!!!


FOR MY BEST FRIEND.....

You and me
We used to be together
Everyday together always
I really feel
That I'm losing my best friend

I can't believe
This could be the end
It looks as though you're letting go
And if it's real
Well I don't want to know

Don't speak
I know just what you're saying
So please stop explaining
Don't tell me cause it hurts
Don't speak Simon~ sorry seems to be...(Lee~ oooooh) the hardest word

I know what you're thinking
I don't need your reasons
Don't tell me cause it hurts

Our memories
Well, they can be inviting
But some are altogether
Mighty frightening
As we die, both you and I
With my head in my hands
I sit and cry

Don't speak
I know just what you're saying
So please stop explaining
Don't tell me cause it hurts (no, no, no)
Don't speak
I know what you're thinking
I don't need your reasons
Don't tell me cause it hurts

It's all ending
I gotta stop pretending who we are...
You and me I can see us dying...are we?

Don't speak
I know just what you're saying
So please stop explaining
Don't tell me cause it hurts (no, no, no)
Don't speak
I know what you're thinking
I don't need your reasons
Don't tell me cause it hurts
Don't tell me cause it hurts!
I know what you're saying
So please stop explaining



Don't speak,

don't speak,
don't speak,
oh I know what you're thinking
And I don't need your reasons
I know you're good,
I know you're good,
I know you're real good
Oh, la la la la la la La la la la la la
Don't, Don't, uh-huh Hush, hush darlin'
Hush, hush darlin' Hush, hush
don't tell me tell me cause it hurts
Hush, hush darlin' Hush, hush darlin'
Hush, hush don't tell me tell me cause it hurts







NOVEMBER RAIN.....



When I look into your eyes
I can see a love restrained
But darlin' when I hold you
Don't you know I feel the same

'Cause nothin' lasts forever
And we both know hearts can change
And it's hard to hold a candle
In the cold November rain



We've been through this auch a long long time
Just tryin' to kill the pain

But lovers always come and lovers always go
An no one's really sure who's lettin' go today
Walking away

If we could take the time
to lay it on the line
I could rest my head
Just knowin' that you were mine
All mine
So if you want to love me
then darlin' don't refrain
Or I'll just end up walkin'
In the cold November rain

Do you need some time...on your own
Do you need some time...all alone
Everybody needs some time...
on their own
Don't you know you need some time...all alone

I know it's hard to keep an open heart
When even friends seem out to harm you
But if you could heal a broken heart
Wouldn't time be out to charm you

Sometimes I need some time...on my
own
Sometimes I need some time...all alone
Everybody needs some time...
on their own
Don't you know you need some time...all alone

And when your fears subside
And shadows still remain
I know that you can love me
When there's no one left to blame
So never mind the darkness
We still can find a way
'Cause nothin' lasts forever
Even cold November rain

Don't ya think that you need somebody
Don't ya think that you need someone
Everybody needs somebody
You're not the only one
You're not the only one



THE UNFORGIVEN II.....


Lay beside me, tell me what they've done
Speak the words I wanna hear, to make my demons run
The door is locked now, but it's open if you're true

If you can understand the me, than I can understand the you

Lay beside me, under wicked sky
The black of day, dark of night, we share this paralyze
The door cracks open, but there's no sun shining through
Black heart scarring darker still, but there's no sun shining through
No, there's no sun shining through
No, there's no sun shining...

What I've felt, what I've known
Turn the pages, turn the stone
Behind the door, should I open it for you....

What I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there, 'cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?

Lay beside me, this won't hurt I swear
She loves me not, she loves me still, but she'll never love again
She lay beside me, But she'll be there when I'm gone
Black heart scarring darker still, yes she'll be there when I'm gone
Yes, she'll be there when I'm gone
Dead sure she'll be there...

What I've felt, what I've known
Turn the pages, turn the stone
Behind the door, should I open it for you....

What I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there, 'cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?

Lay beside me, tell me what I've done
The door is closed, so are you're eyes
But now I see the sun, now I see the sun
Yes now I see it

What I've felt, what I've known
Turn the pages, turn the stone
Behind the door, should I open it for you....

What I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there, 'cause I'm the one who waits,
The one who waits for you....

Oh what I've felt, what I've known
Turn the pages, turn the stone
Behind the door, should I open it for you.... (So I dub thee unforgiven....)

Oh, what I've felt....
Oh, what I've known....

I take this key (never free...)
And I bury it (never me...) in you
Because you're unforgiven too....

Never free....
Never me....
'Cause you're unforgiven too....
Oh




FOR MARKO.....



Sorriderai

E ti rivedo come sei

Incrocerai

Lo sguardo mio per poi dirmi addio

E mentirei

Se ti dicessi "ora vai"

Oramai… oramai



A chi mi dice

Che tornerai

Non credo oramai

Oh A... chi ti dice

Che sto male pensandoti

Tu sorridi voltandoti

Verso lui



Indosserai

Sorrisi, allegria ma senza magia

Non piangerai



Perche' tu non riesci a perdere mai

Ma lo sai... (ma lo sai )

Ho perso tutto e tu non perdi mai

Oramai... oramai



Ma a... chi mi dice

Che tornerai

Non credo oramai

Oh A... chi ti dice (chi ti dice)

Che sto male pensandoti

Tu sorridi voltandoti

Verso lui



Oh a...chi ti dice (chi ti dice)

Che sto male pensandoti

Tu sorridi voltandoti

Verso lui

Sorriderai

Nulla ha piů senso, ora no

E girerň le cittŕ

Ma non ti scorderň



Oh ahhh

Come mai (oh non mi noterai)

Che sto male pensandoti

Tu sorridi voltandoti

Verso lui



Oh A... chi mi dice

Che tornerai

Non credo oramai

A... chi ti dice

Che sto male pensandoti

Tu sorridi voltandoti

Verso lui



Verso lui...




FOR DAMIR....





what i gotta do, to make you love me?
What I gotta do to make you care?
What do I do when lightening strikes me?
And awake to find that you're not there.


oh yeah


what I gotta do to make you want me?
What I gotta do to be heard (Lee~ ohhhh)
What do I say when it's all over? babe!
Sorry seems to be the hardest word! (thats right)


it's sad, so sad
It's a sad sad situation
And it's gettin' more and more absurd
It's sad, so sad
Why can't we talk it over
Always it seems to me
That sorry seems to be the hardest word


what do I do to make you want me?
What I gotta do to be heard?
What do I say when it's all over?
Sorry seems to be the hardest word.


it's sad (Simon & Duncan: so sad)
So sad (Simon & Duncan: so sad)
It's a sad sad situation
And it's gettin' more and more absurd
(Lee:um um)
It's sad, so sad
(all: so sad)
(Duncan: so sad)
Why can't we talk it over
Always seems to me
(Simon: yo yo)
Sorry seems to be the hardest word
(Lee: oahhhhhhhh yeah)
(Elton: oooh yeah)
(Lee: oahhhhhhh )
(all: ooohoooo)
Lee:
na na na nanana
sorryyyyyy
Elton John:
what do I do to make you love me
(Lee: ohhhhhhhh)
Lee:
what I gotta do to be heard
What do I do when lightening strikes me, yeah
Lee and Elton:
what've I gotta do
what've I gotta do
Lee:
when sorry seems to be the hardest word







- 13:52 - Komentari (2) - Isprintaj - #
ponedjeljak, 12.03.2007.

heeeeeeeeeellllllllloooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!

...evo mene opet nakon ovog napornog vikenda...bogami nije mi bilo dobro i sramota me je koliko sam pila i to istovremeno radila. ja i robi smo se zapili ali nam zaha isto nije bio daleko...hehehe
bilo je krgano i posla za umrijeti!još me bole bubrezi od alkohola ...danas me teo nasmijavao pun kurac i sve me bolilo koliko sam se smijala....ukratko sve je prošlo ok, zahvaljujem se svima koji su došli i se vedemo..... ovom prilikom pozdravljam svoje tri ljubavi : SILVIJU ANTHE I LUANU!!!!!!!!!!PUSA

- 20:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #
subota, 10.03.2007.

HAPPY HOUR!!!!!!!!!!!

SAMO VEČERAS S POČETKOM OD DEVET DO DESET PREDSTAVLJAMO VAM HAPPY HOUR, TJ. SVE CUGE U POLA CIJENE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ISKORISTITE PRILIKU I DOĐITE CUGATI PONOVO UZ DJ. Z I UZ VALE I ROBIA!!!!!!!:)
JUČER JE BILA ŠTALA I ZAHVALJUJEM SE SVIMA ŠTA SU DOŠLI...........PUSA

- 15:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #
četvrtak, 08.03.2007.

Pink Floyd
Wish You Were Here
So, so you think you can tell Heaven from Hell,
blue skies from pain.
Can you tell a green field from a cold steel rail?
A smile from a veil?
Do you think you can tell?
And did they get you to trade your heroes for ghosts?
Hot ashes for trees?
Hot air for a cool breeze?
Cold comfort for change?
And did you exchange a walk on part in the war for a lead role in a cage?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
Running over the same old ground.
What have we found? The same old fears.
Wish you were here.



Guns N Roses
Sweet Child O' Mine


She's got a smile that it seems to me
Reminds me of childhood memories
Where everything
Was as fresh as the bright blue sky
Now and then when I see her face
She takes me away to that
special place
And if I stared too long
I'd probably break down and cry

Sweet child o' mine
Sweet love of mine

She's got eyes of the bluest skies
As if they thought of rain
I hate to look into those eyes
And see an ounce of pain
Her hair reminds me
of a warm safe place
Where as a child I'd hide
And pray for the thunder
And the rain
To quietly pass me by

Sweet child o' mine
Sweet love of mine

Where do we go
Where do we go now
Where do we go
Sweet child o' mine





..neznam..baš me uhvatila neka nostalgija za dobra stara vremena kad sam upoznala najbolju osobu na svijetu i skojom sam bila 4 pune godine najbolja prijateljica.hehehe
jebiga...moralo je i to puknuti...ta mi osoba i dandanas fali ali se zadovoljim s time šta je vidim u školi i šta svakotoliko zapalimo cigaru negdje... ove smo dvije pjesme jako često slušali...e da...bila su to lijepa vremena...
_ _ _ _ _ ti voglio tanto tanto bene!!!!!!!!!!!!!!

- 21:33 - Komentari (4) - Isprintaj - #

ARTEMIS PARTY!!!!

2 VODKE- 1 RED BULL - 30KN

DJ Z!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tako je....sutra će biti neki mali party u artu a zaha će biti dj tako da ćete slušati baš svašta.... nadam se da će vas biti dosta i da će biti predobro. nažalost ja radim u artu pa i neču se moči baš zabavljati ali nikad se nezna...hehehe
očekujem vas!!!! pozdrav!!!!!!!!!!!!!

- 14:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #
utorak, 06.03.2007.

EKONOMISTI I GIMNAZIJALCI

... baš smo danas o tome pričali na satu etike i nije mi jasno zašto gimnazijalci rade toliku razliku između sebe i ekonomista... nije samo razlog to što sam ja ekonomist ali mislim da je razlika samo to šta su dvije različite struke odnosno gimnazija po meni nije i neka struka. psihologija i takvi slični predmeti vode gimnazijalca da se bolje izražava nego ekonomisti ali to nije razlog da omalovažava prijedloge njegove druge "vrste"... recimo, jučer mi je prijateljica ekonomistica bila na županijskom natjecanju iz engleskog i doživila je stršan šok! naime, bili su svi zajedno na kavi i gimnazijalci su govorili da će imati bolje rezultate nego ekonomisti zato jer su više obrazovaniji....kakva drskost!!! uopće se ne slažem s takvim mišljenjem te isto tako nemam ništa protiv gimnazijalaca ali neke stvari su stvarno nedopustive....

- 19:53 - Komentari (3) - Isprintaj - #
ponedjeljak, 05.03.2007.

Izgubljena ljubav

Polako padam u ponor bez dna,
Između jave i sna
I usput kupim sve gluposti
Ne mogu više ovo trpjeti;
Ovu prokletu samoću,
Više ne spavam noću,
Jer sam uništila sebi
Jednu prekrasnu ljubav,
Koja mi je značila mnogo,
Ne vjeruješ mi,
Ali kunem ti se Bogom.
Pruži mi još jednu, jedinu šansu,
Ne mogu više ovako sada sam u transu.
Ne znam šta da radim, ni kako da gradim
Ovaj prokleti život, ko mi ga dade,
K’o luđaci bez glave, što ne znaju šta rade.
Takva sam ti sad,
Izvini što sam mislila da si gad,
Ali ja sam ta što je uništila sve
Tu prekrasnu ljubav, jer nisam znala gdje.
Kasno sam shvatila što sam napravila,
Za kajanje je kasno,
Sad mi je sve jasno.
Prebolio si me,
Krenuo si dalje,
Zaboravio sve,
Ali ne ja to ne mogu,
Treba mi neko.
Sada sam predaleko
Od pravog puta.
Za mene više nema povratka
Volim te, ali uzalud mi sve,
Sada kasno je za kajanje.
Više ne znam gdje da pronađem se,
Barem ti mi reci gdje,
Gdje da idem
Da ne poginem,
Da ne umrem od žalosti
Kao čovjek bez mladosti.
Pomozi mi molim te,
Jer stvarno volim te .
Pruži mi ruku,
Prepusti se zvuku.
Moj život je na mukama
U Božjim rukama
Sa nekim strancima
Zavezan u lancima
Molim te oslobodi me
Pravim putem vodi me,
Do bunara do česme
Gdje pjevaju naše pjesme,
Da zajedno plešemo,
Novi život da stešemo.
Sve iz početka
Bez rata, bez metka
Da se volimo
I pamet si ne solimo

- 22:13 - Komentari (9) - Isprintaj - #

PRIZNAJ

Daj priznaj mi nešto
Da li je i tvom srcu teško
Da li ti je tužno vidjeti me kako patim
Da li poželiš da mi se vratiš
Da li si me ikada volio
Jesi li me ikada prebolio
Jesi li sretan sada
Postoji li još uvijek nada
Želim da znam
Mogu li još uvijek da ti dam
Onu ljubav koju sam izgubila
Da dobijem najljepše usne koje sam ljubila
Srce me boli
Ali te ipak volim
Ne znam radi čega
Sam te ostavila zbog njega
Jako se kajem
Srce ti dajem
Ako nije kasno
Dajem ti ga časno
Bila sam budala
Ali nisam znala
Šta, kako, gdje
Izgubila sam te
Zašto ljudi kasno shvate
Da će i oni da pate
Tj. da sve plate
Tako i ja sad plaćam
Za sve greške vraćam
Možeš li zaboraviti ponos malo
Da vidiš do čega ti je stalo
Da se malo vratiš sreći
Da mi kažeš dvije, tri riječi
Da kažeš šta osjećaš
A ja ću da ti obećam
Da ću te voljeti
Da te neće boljeti
Da te nikad povrijedit neću
Ja želim da nađemo sreću
Da se više nikad ne rastavimo
Da se zauvijek sastavimo
Ako misliš da je kasno
Reci mi to jasno
Ja ću da shvatim
Iako ću da patim
I ti si patio, znam
Valjda ovo neće biti kraj
Zato te molim,
Jer te volim
Da me shvatiš,
Da mi se vratiš!
NEŠTO KAŽI, NEŠTO SLAŽI

Dosta mi je svega
Zovite mi njega
Želim mu reći
Dvije, tri riječi
Valjda će me slušati
Barem ću pokušati
A ako neće
Moja tuga kreće
Lagano ćemo piti
I suze liti
Poslušaj me samo
Jer više ne znam kamo
Barem ti mi kaži
Nešto i slaži
Makar me utješi
Sa mnom i zapleši
Jer ne mogu više
Padaju mi kiše
Ništa ne govori
Novu ljubav stvori
Zaboravi na vrijeme prošlo
Jer novo je došlo
Gledaj me u oči
Pokušaj mi pomoći
Jer ovako više ne mogu
Da mi se vratiš, molim se Bogu
Ne mogu više patiti
Pokušaj me shvatiti
U prošlo vrijeme se vratiti
Ispravit ću greške
Ma koliko bile teške
Vraćat ću se pješke
Ovim se kajem
Dok još trajem
Srce ti dajem!

- 21:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #
nedjelja, 04.03.2007.

BUBU ROĐENDAN!!!!

...iako je kasnio sa slavljem jedno mjesec dana napokon se održao taj event, tj. robijev rođendan.:) mole ruž je bio pun, baš je bilo puno ljudi. svi smo stajali na zidiću s vanjske strane tako da je stojka veliki išo velikom brzinom i zabio se u drugi motor. malo su se svi smijali i to je to.... bilo je punnnoooo vina a malo soka tako da smo već svi bili napola pijani. Frenki nam je puštao mjuzu u artu ali je i nastavio na lole ružu tako da je bilo baš bomba.... Bile smo ja, luana i anthea te silvia ali je ona morala ići sa svojim dragim tako da smo mi ostale... anthe je pričala s mikecom a ja i lulu smo odvaljivale od smijeha. neke pute ni ne kužiš kako neki ljudi znaju biti čudni samo ih trebaš promatrati...hehe
pohvala jednom zlatokosom dječaku sa finim franzicama...zujo
uglavnom je bilo sve ok, čak se i đomba nakon posla pojavio, putina je stalno bio na nekom putu prema šumici, teo se cijelo vrijeme šetao i bio inspiriran pomračinom mjeseca, ja i luana s mo odvaljivale,....ako ste bili onda vam nije ništa novo a ako niste...propustili ste mnogo toga...pozdrav tentiju jer je bio pijan ko šlapa, pozdrav mom velikom lobu( i on je bio pijan), pozdrav jannet, roberti i bojani te pozdrav teu iako ja ne kenjam puno nego on::))

- 12:52 - Komentari (7) - Isprintaj - #
subota, 03.03.2007.

SMRT

Smrt je ono što stvarima daje posvetu.
Ona im pridaje znamen realnosti, ozbiljnosti od istinskog.
Ona svakoj stvari daje njeno dostojanstvo pred licem života.
Ima ništavnih, beznačajnih života. Beznačajnih smrti nema.
Svaka je smrt sveopći događaj, svačiji događaj.
Jedan mali kataklizam.
Jedna crna rupa bez dna u tijelu kozmosa.
Smrt iskupljuje svaki život.
Živjeti se može i neozbiljno i neodgovorno.
Čitav naš život može biti jedna usijana iluzija prosanjana na rubu stvarnosti.
Jedino smrt je realna.
Ona je jedino što nam se u životu stvarno događa.

Pa opet-nepojmljiva.
Free Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

- 14:34 - Komentari (6) - Isprintaj - #

a ma....

baš kad razmišljam više se niti nema di izači u rovinju...svi kafići moraju raditi do pola noči pa mladi odluče ići van rovinja, tj. u orbano, juršiće, kukuriku.... priznajem, tamo je puno bolja atmosfera...dok neki se nalaze po konobama, na nekim privatnim partiima... ma njrađe bi sada da je baš neki ogroman party u monviju...!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

- 13:50 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Image Hosted by ImageShack.usAlkohol je najrasprostranjenija i najpristupačnija društvena droga današnjice. On nastaje kad gljivice alkoholnog vrenja prirodnim vrenjem, odnosno fermentacijom prerade šećer, npr. iz grožđa u vino ili ječma u pivo. Osim u vinu i pivu, alkohol nalazimo u žestokim pićima poput rakije, konjaka i viskija, gdje se njegov udio kreće između 3% i 75%.

Alkohol djeluje na ljudski mozak na dva načina. On je anestetik koji umrtvljuje ljudske osjećaje i osjete, te depresant koji usporava djelovanje i reakcije u organizmu. Služi i u medicini kao dezinfekt (uništavač bakterija). Ljudi koji konzumiraju alkohol najčešće ne znaju da on oštećuje jetru, želudac, probavni sistem i mozak. Također je i čest krivac saobraćajnim nesrećama, nasilju, ubistvima i siromaštvu.

Prema statističkim podacima Svjetske zdravstvene organizacije u svakoj godini pet miliona života odnese “tihi ubica”- duhan. Smatra se da bi se ova brojka mogla udvostručiti u slijedećih 25 godina ako se ništa ne poduzme.


Image Hosted by ImageShack.us
Duhan je zeljasta biljka čije se osušeno lišće u organizam unosi pušenjem. Potiče iz Sjeverne Amerike odakle su ga u Evropu donijeli španjolski moreplovci. Prvi pisani dokument o pušenju duhana datira iz 1492. godine iz spisa o Kolumbovim otkrićima Amerike. Po Evropi se počinje širiti nakon 1560. godine kada je francuski ambasador Nicot poslao sjemenke duhana Katarini Mediči. Kasnije je sa Istoka, oko 1840. godine, stigao u svom prerađenom obliku, isjeckan i umotan u tanki papir, koji se popularno naziva cigareta.


Image Hosted by ImageShack.us
Ecstasy (bobe, E, ekseri) se svrstava i u grupu stimulansa i u grupu halucinogena. Njegova glavna supstanca, MDMA (3,4-metilen dioksimetamfetamin), otkrivena je u Njemačkoj 1913. godine, a 1914. patentirala ga je jedna farmaceutska kompanija kao lijek za smanjivanje apetita. Međutim, zbog svojih negativnih učinaka MDMA nikada nije plasiran na tržište. Sredinom 70-tih godina prošlog stoljeća ta supstanca je ponovo postala aktualna i neki terapeuti u SAD koriste MDMA u psihijatrijskom liječenju pri oslobađanju od straha i tjeskoba, te u provođenju bračne terapije. Zbog relativno jeftine proizvodnje MDMA osamdesetih godina prošlog stoljeća postaje dostupan na ulici. Počinje proizvodnja u tajnim laboratorijima i masovna upotreba na američkim univerzitetima. Dokazi o negativnim zdravstvenim učincima, uključujući i oštećenja mozga, doveli su do toga da je 1985. godine MDMA uvršten među zabranjene droge.



Ono što danas obično nazivamo ecstasy ili boba, tableta je težine cca 250 miligrama, no glavne supstance MDMA ima samo oko 50 do 100 miligrama. Ostalo su vezivne tvari i primjese, uključujući: MDE, MDA, MDEA, PMA, amfetamin, kofein i dr. Na tabletama, koje mogu biti različitih boja, utisnuti su raznovrsni znakovi (zec, ptica, srce).

Ecstasy se najčešće zloupotrebljava na partyjima, u kafićima, diskotekama i drugim sličnim mjestima, te se zbog toga ubraja u tzv. klupske droge. U kombinaciji sa alkoholom može proizvesti jako štetno dejstvo po mentalno i duhovno zdravlje korisnika. Hemijska struktura ekstazija slična je ostalim sintetičkim drogama koje izazivaju oštećenja mozga.



Ecstasy često nazivaju i “tabletom ljubavi”, što predstavlja još jednu u nizu laži. S obzirom da je ecstasy halucinogen ono što osoba osjeća i doživljava kada uzme ecstasy nije realno!!! Ecstasy stvara osjećaj lažne sreće!

Image Hosted by ImageShack.us

Metamfetamin (speed, brzina, brzo, kristal) je sintetički stimulant. Njegovo djelovanje na centralni nervni sistem je mnogo jače nego kod amfetamina.



Danas se na ilegalnom tržištu speed pojavljuje najčešće u dvije varijante, kao amfetamin (prah amfetamin sulfata) i metamfetamin (prah metamfetamin klorida). Javlja se u obliku bijelog praha, zapravo najčešće prljavo bijelog, nekada mokrog ili u grudvicama, gorkog okusa. Važno je naglasiti da je speed najprljavija droga na ulici, dileri je miješaju sa svim mogućim što im dođe pod ruku, poput baby pudera, brašna, vitamina C i drugim supstancama. Čistoća praha je 6 do 10%. Kristalići (metamfetamin), slični ledu (ice) izazivaju jaču reakciju i imaju dugotrajno djelovanje (maksimalno i do 30 sati).



- 12:40 - Komentari (3) - Isprintaj - #

MARICA ZNA!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.usGlavni aktivni sastojak biljke je tetrahydrokanabinol (THC), zapravo dva izomerna tetrahydrokanabinola empirijske formule C 21H 29O 2 od kojih je važniji delta-1-tetrahydrokanabinol. To su spojevi dibenzopiranske strukture, koji, za razliku od većine drugih halucinogenih supstancija, ne sadrže u svojoj molekuli kiseonik i nisu alkaloidi.

U konopljinoj smoli ima i velik broj (više od 60) fiziološki znatno manje aktivnih ili gotovo neaktivnih sastojaka kemijski srodnih THC-u, za koje je usvojen zajednički naziv, kanabinoidi. Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jedan od 60 spojeva koji se nalaze u Marihuani, nisu otkriveni niti u jednoj drugoj biljci. Sadržaj THC-a u Marihuani može varirati i u većini slučajeva kreće se u rasponu od 0,2 do 3% dok hašiš može sadržavati i više od 20% THC-a. Četiri najobilnije zastupljena kanabinoida su: kanabidiolna kiselina (eng. cannabidiolic acid), kanabidiol (eng. cannabidiol), tetrahydrokanabinol i kanabinol (eng. cannabinol).

U samoj biljci (konoplji) kanabinoidi su prisutni uglavnom u obliku fiziološki neaktivnih karboksilnih kiselina, koje se tek postupkom berbe, proizvodnje i uskladištenja Marihuane dekarboniziraju. Vjerojatno je da kemijski sastav nijednog biljnog proizvoda nije istraživan tako svestrano i sistematički kao sastav Marihuane. Navesti ćemo samo da je do danas u Marihuani otkriveno više od 460 kemijskih sastojaka.

Od nekanabinoidnih sastojaka spominjemo eterično ulje (s terpenskim spojevima), zasićene ugljikovodike sa 25-30 ugljikovih atoma u molekuli i malene količine alkaloida. Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tipovi hasisa

Danas na ovim prostorima mnogi tvrde da je gotovo nemoguće pronaći dobar haš. Dobrim djelom su i u pravu. Međutim, nekada, sedamdestih i osamdesetih, dosta kvalitetnog haša je prelazilo preko naše zemlje, a solidna količina je ostajala i ovdje. To je u prvo vreme bila roba iz Turske i Bliskog istoka (Liban, ali i Sirija i Jordan), da bi kasnije došlo do upliva i marokanskog i avganistanskog hasha. Tokom devedesetih je, nešto zbog sve obimnjeg domaćeg uzgoja ganje, a nešto i zbog mnogo veće profitabilnosti krijumčarenja heroina, haš, i to ne samo kvalitetan, bilo dosta teško naći. Tek poneki pisić iz A’dama, neki partizanski domaći pokušaj ili dar putnika koji se vraćaju sa istoka. Situacija se malo popravlja zadnjih par godina, posebno pojavom novih tipova kao što su Bubblehash ili Ice-o-Lator hash, mada je to i dalje nedovoljno. Kako god, ovdje će biti opisani glavni tipovi tradicionalnog hašiša, novi tipovi, haš ulje i još neki psihoaktivni proizvodi nastali od ove biljke. Ovde nisu navođeni dodaci koji se mogu naći u hašišu, kao PCP, opijum ili neke druge supstance (pijesak, terpentin, pepeo, talk...) koji se dodaju zbog pojačavanja dejstva ili povećanja količine.

- 12:14 - Komentari (2) - Isprintaj - #

LAŽI


Neki počnu lagati naprosto iz zabave jer su uvjereni kako tek tako drugi bez kruha gutaju njihove laži pa svesrdno uživaju u svojoj dovitljivosti. Stvaraju začarani krug laganja:da bi prikrili prijašnju laž, stvaraju novu iatako u beskonačnost. No međutim ( moja poštapalica) ljudi nisu IPAK tako glupi. neda im se stalno suprostavljati neda ime se stalno dokazivati nekome da mu je riba prevelika.
U podlozi laži je uglavnom strah ; strah da bez laganja nećemo dobiti nešto što ne želimo bilo ljubav,poštovanje, položaj ili suprotno da ćemo dobiti nešto što neželimo kao kazna ili pak strah da nekoga ne povrijedimo.

Prije nego li sebe svedušno svrstate u one koji nikada ne lažu sjetite se koliko ste puta rekli da negdje morate ići samo da bi izbjegli susret, uvjeravali druge u njihove sposobnosti u koje sami ne vjerujete, lagali nekome da ste dobro...
Neki lažu stalno iz navike a neki lažu a da toga nisu niti svjesni, šteta može iti obosrana. Gubitak povjerenja s jedne strane i samopouzdanja sa druge.
Ne podnosim teške laži i kao dijagnosticirani sangvinik trpim sve do jedne granice preko koje neide.Kada pukne tada pucaju i gromovi.

SANGVINIK
Ovo su vedre, nasmijane i izuzetno energične osobe. Često su spremni na šalu, a šaliti se vole na tuđi i na svoj račun. Sangvinik je spreman na inicijativu, ali često će preuzeti tuđu inicijativu s žarom i oduševljenjem kao da je njegova vlastita i još je doraditi. S ovakvim ljudima se ne trebate bojati da će vas krivo shvatiti ili vam nešto uzeti za zlo jer su spremni svaku negativnost okrenuti u pozitivu i na šalu. Sangvinik ne voli mirovati i biti sam. Također, sangvinik ne želi uvijek i stalno biti ozbiljan. Ako treba popustiti drugome i još unijeti dobro raspoloženje, sangvinik je to spreman u svakom trenutku.
Granica je pređena...

- 11:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #

MA FEŠTA DO JAJA!!!!

...bilo je nešto manje ljudi nego zadnji put ali ja karaoke bio baš premrak. odlučili smo da če biti svaki drugi petak tako da.... glavna nagrada je opet bila boca medice a pobjednice su bile maša, danijela i marcela. bile su poštene pa su glavnu nagradu podijelile sa ostalim natjecateljima a natjecali su bili:danilo i vegi(pozdrav njima), ivetić, buba i tento, pa moha,tento i ivetić, bojana i roberta, esmeralda i loran i maša. marcela i danijela...
sve je ispalo kako treba , niko se nije baš rasturio (osim mene naravno) :))
pozdravljam sve vas koji ste nam se pridružili a pogotovo pozdravlja. robija, stuarta, tea i putinu...hehehe

- 10:31 - Komentari (1) - Isprintaj - #
četvrtak, 01.03.2007.

a da... esme mi je bila predivna večeras i fascinantno je pjevala... nadala sam se da će barem ići u finale ali eto...očito nismo dovoljno glasali!!!!!rolleyesheadbangheadbang
nema veze važno da je naša esme bila na tv-u i da će je dosta njih zapamtiti .... BRAVO ESME!!!!!!

- 23:16 - Komentari (4) - Isprintaj - #

HOSTESE

ako niste vidjeli plakat u školi Zvane Črnje onda niti neznate da agencija Estrada traži cure od 18 do 27 godina koje žele zaraditi na zabavan način i biti hostese. za sve one koje se žele prijaviti javite se Maši ili meni. nemojte misliti da je biti hostesa posao u kojem hodate u minjaku ili tako nešto...samo reklamirate proizvod, dali cugu. čokoladu ili bilo šta drugo i za tu reklamu dobijete dosta para.
ne propustite priliku nego javite se Maši što prije i zaradite pare na zabavan nači.....naughty

- 17:29 - Komentari (3) - Isprintaj - #

EUGENIJADA!!!! ESMERALDA!!!! KARAOKE PARTY!!!!

.... večeras u 21.10 sati na htv-u 1 biti će prijenos dore 2007 na kojoj će nastupiti naša prijateljica i najmlađa konkurentica Esmeralda Kresina. Esme će biti deseta po redu sa pjesmom " malo za zauvijek" tako da nemojte zaboraviti glasati za nju.Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Esmeralda Kresina je samozatajna 17-godišnja djevojka prekrasnoga glasa. Svoje neobično ime ne duguje ni meksičkim sapunicama, niti liku iz Hugoove knjige, već jednoj davnoj radio emisiji. Naime, njen otac je za vrijeme svojih studija u Trstu čuo na radiju simpatičnu djevojčicu koja se zvala Esmeralda i obećao si da će se jednoga dana tako zvati i njegova kći.
Pjevati je počela sa nepunih 6 godina i redovito osvajala nagrade na festivalima Voci nostre, Giocanto ( Italija), a nastupala je i na malome MIK-u i emisiji Hrtić- Hitić.Kao predstavnica talijanske zajednice nastupila je u finalnoj večeri festivala Sunčane skale 2006.
Završila je nižu glazbenu školu, maturantica je talijanske gimnazije u Rovinju i sprema se za studij arhitekture.

...neki mi govore da će ovogodišnja eugenijada biti 13. neki 16. a neki 31. ožujka. tako da više nemam pojma. jedna od voditeljica će biti Silvaija Božić šta vam je jedan od glavnih razloga da budete nazočni. Artemis će biti isto jedan od sponzora ove godine a najbitnija stvar je da će se sva lova koja se prikupi od sponzora donirati u humanitarne svehe šta je jako lijepa gesta. ove će se godine nažalost natjecati samo prvi i drugi razredi ali biti će i puno gostiju kao šta su arabeske i ostali pjevači.
Image Hosted by ImageShack.us
...u petak, tj.sutra nastaviti ćemo sa tek friškom tradicijom KARAOKE PARTY. start počinje u 21.oo i nadamo se da čete svi pjevati. zadnji put je bilo fenomenalno. u početku nitko skoro nije htio pjevati ali kada se popije koja medica i još kada je boca medice kao glavna nagrad odmah se pjeva. zapamtite, ovaj će put glavna nagrada biti drugačija. očekujemo vaš dolazak i sa sobom trebati ponijeti samo lovu, društvo i altruizma.zujo

- 16:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Artemida je božica Mjeseca te je zato Apolonova sestra blizanka. Budući da nosi luk i strijele, s vremenom je postala i božica zvijeri i lova. Zaštitnica je djevojaka, kojima šalje brzu smrt ali ih i spašava kad treba. Mladićima donosi slavu i čast. Artemidu štuju kao djevičansku božicu okuženu nimfama, te kao božicu svadbe i porođaja, što je razlog zbog kojeg nevjeste Artemidi posvećuju svoj pojas. Najčešće je prikazivana s mjesečevom krunom u kosi te s jelenjom kožom oko ramena. Posvećeni su joj lovački [pas|psi]] i sva zvjerad.

Artemida je gospodarica zvijeri, božica divljači i lova, koju pjesnici, mitografi i likovni umjetnici redovno predočuju kao lijepu djevojku naoružanu lukom i strijelama, praćenu košutom, katkad veprom i psom.

Najstarija pak prikazivanja Artemide u grčkoj arhajskoj umjetnosti prikazuju je kao Potnia Theron - božicu zvijeri - krilatu božicu koja drži leoparda i jelena u rukama, a ponekad leoparda i lava.

- 16:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.