<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> FOR MY FRIENDS.....AND FOR ME!!!!! - *Caffe bar Artemis* - Blog.hr

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off
About this blog

-razna sranja
-novosti
-komentari
-sto sranja

Blog.hr

Melitazujo

Denisanut

mc luka

galeb

mišel

sandra i melisa

anđelika

sweetdark

sadinside

lekić

ekonomistice




Image Hosted by ImageShack.us



Vlasnik: Damir Zaharija ( zaha )

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us






Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us



Moja dobra nada

Davno se ugasila moja zvijezda sreće
Zato me sada ništa neće.
Ništa neće da krene
Život je za mene
Sada nešto tužno
Trebam poduzeti nešto nužno
Ali ne znam šta
Jer mi se mašta
Istopila u trenu
Zato sada neće da krenu
Ni ljubav, ni sreća
Koja se istopila kao svijeća
Opet bih počela
Sve iz početka
Kao što sam htjela
Nakon samog svršetka
Te veze lijepe
I naše ljubavi slijepe
Da mi je sad makar malo
One sreće i ljubavi
Što mi je dalo
To slatko stvorenje
Ne, to nije bilo priviđenje
Voljela sam ga
Volio me je
Bila sam sretna sva
U oblacima
Tek kad sam prekinula
Shvatila sam da moje
Srce samo njemu pripada
Tada su sve boje nestale
Moje nade su prestale
Prevarila sam se
Željela sam sve
Vratiti nazad
Ali više nije bilo povratka
Oprosti mi, ako imaš snage
Jer su mi drage
Sve tvoje mane
Jer kada svane
Shvatićeš sve
Bit ćeš zbunjen,
Nećeš znati gdje
Ali ja ću ti pomoći
Puno snage ću smoći
I do tebe doći.
Oprosti mi sada
Jer ti si mi jedina dobra nada.

Čuvaj me

Misliš da je teško voljeti
Da će te vjetar odnijeti,
Ali sve što trebaš je ljubav
Kakva god ona bila,
Jer kada voliš, čak imaš i krila
Vjetar te ne nosi,
Jer znaš ko si
Znaš da si neko
Ni zvijezde ti nisu daleko
Zato otiđi do njih,
Dodirni ih
U moje ime, onda se vrati
I zagrli me
Ne daj me nikom
Tjeraj ih rikom
Od sviju me brani,
Jer idu bolji dani
Želim da živim
I nikog ne krivim
Za sve što učinim
Bilo ono pogrešno ili tačno
Samo da nije mračno
Kao što je sada
Da bude novi život
Bez nedostižnih nada
Brani me čuvaj se
Kroz gužvu guraj se
Učini to zbog mene
Dolij snage u vene
I kreni dalje
Zbog ljubavi, zbog nas
Dodaj gas
Tiho me ljubi
Nadu ne gubi
Jer biće nešto od nas
Samo nemoj lažnu
Nadu da mi ulijevaš
Tako ću izgubiti povjerenje
Od svih vas
Čuvaj me sad
Jer kucnuo je čas.


Bez imena, ali sa rimama

Prolaze sati,
Prolaze dani,
Prolaze godine,
A ja ovdje sjedim
Sama, bez tebe
Ne mogu više ovako
Ni mom srcu nije lako
Sve me boli
Ali moje srce,
Još uvijek te voli
Ti si moja sreća,
Koja se istopila
Kao svijeća
Ti si moje zlato
Koje me baca u blato
Izvini srećo,
Ali ja nisam takva
Ne zaslužujem to
Jer te nisam dotakla
Uzeo si mi srce
Šta želiš više
Uzeo si mi dušu
Kao dugu poslije kiše
Shvatit ćeš ti to
Kada bude bilo kasno
Ali barem će ti bit jasno
Da te je volio neko
I voli te i sada
Neko u čijem srcu
Tuga vlada
Ali kad shvatiš
Ja neću biti tu
Naći ću i ja svoju sreću
Ne kao tvoju
Naći ću još veću!!!


Nije ona ta

Ne znaš ni šta si propustio
Ni šta si sebi dopustio
Jako nisko si pao
I nadam se da ti je zbog toga žao
Ja nisam znala
Da si tolika budala
Ja te molim
Jer te volim
Da poslušaš srce svoje
Da budeš oko moje
Ne mogu te prepustiti njoj
Ja želim da budeš moj
Probudi se malo
Pogledaj šta ti je nebo dalo
Poklonilo ti je mene
A ne očaje njene
Nemoj da ti išta smeta
Jer ako ne počnemo biće šteta
Ja volim tebe
Ti voliš mene
I misli malo na sebe
A ne na druge
Ako ne misliš tako
Eto meni onda tuge
Ne može mene imati svako
Nije to baš sasvim lako
Daj šansu mi pruži
Srce moje usluži
Spremna sam na to
Barem mi učini nešto
Valjda ti nešto moje riječi znače
Volim te- rečeno kraće!!!
Ali ako si se u nju zaljubio
Moje srce si ubio
I mene zauvijek izgubio.

Jednom

Jednom kad će se sunce sakriti iza oblaka
ja ću moliti Boga da mi te vrati...

Jednom kad će se kišni oblaci nasmijati priznat
ću ti da sam bila samo tvoja...

Jednom kad će i grane drveća plakati
priznat ću ti koliko sam te voljela...

Jednom kad će travke poprimiti mirise jasmina
reći ću ti koliko noći sam te sanjala...

Jednom ću ti možda priznati da...
TE JOŠ UVIJEK VOLIM!

Autorica: V@lentin@

ON?

slušam kako diše dok spava
i uživam slavu njegove neprisutnosti.
volim ga u trenu kada on to ne zna.
kada sanja. (a možda i mene)

dlanovima bojim bljedilo njegova lica
i tiho mu šapućem sve
što sam još nekad željela

postajem tišina na njegovoj kozi.
nikad ga vise ne želim!
probuditi.

***

ostaješ kao stimulans
u koži, u kosi , u noktima mojim.
osmijehom zalijepljen na moje usne,
milovan o riječi, utješen.

čuvam te, jer ti me poznaješ.
poznaješ moje ruke koje drhte,
pamtiš miris mojih zglobova.

+++

afektirana dodirom hvatam
samo korijen posljednje riječi
i nagađam da li me voliš
uz pridjev.

+++

otvori me,
i sjat ću na tvom osmijehu,
na obrazima drugih..
pozdravljat ću dane
svakom rimom tvoga imena.

a tvoju kosu boje meda
ostavit ću samo za sebe!


Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Sudar sa sudbinom

Romantična priča o bogatoj djevojci i siromašnom momku koji se susreću i zaljubljuju na "nepotopljivom brodu", dok posada broda žuri da obori dotadašnji rekord u putovanju preko Atlantika (na putu im stoji samo santa leda).

Titanik je treći film u historiji Američke filmske akademije koji je osvojio jedanaest oskara. Također, to je najprofitabilniji film u historiji i prvi film koji je u cijelom svijetu zaradio više od jedne milijarde dolara.





Nagrade i nominacije (Američke filmske akademije) [izmijeni]
Oskar za najbolji film
Oskar za najboljeg redatelja
Oskar za najbolju glavnu glumicu nominacija
Oskar za najbolju sporednu glumicu nominacija
Oskar za najbolju montažu
Oskar za najbolju umjetničku produkciju
Oskar za najbolju šminku nominacija
Oskar za najbolje vizualne efekte
Oskar za najbolju muziku
Oskar za najbolju pjesmu
Oskar za najbolju kinematografiju
Oskar za najbolje kostime
Oskar za najbolji zvuk
Oskar za najbolju zvučnu montažu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Originalni naziv: Titanic
Godina produkcije: 1997
Zemlja produkcije: SAD
Jezik: engleski
Žanr: drama
Režija: James Cameron
Scenarist: James Cameron
Muzika: James Horner
Uloge: Leonardo DiCaprio, Kate Winslet, Billy Zane, Kathy Bates
Producent: James Cameron
Kompanija: Paramount Pictures
Trajanje: 194 minute





*links*

Blog.hr

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...CREDITS

DESIGNER: Â ice angel


Â

Brushes: Fractured-Sanity.Org
Model: Xiao Lan

utorak, 13.03.2007.

FOR MY FRIENDS.....AND FOR ME!!!!!


FOR MY BEST FRIEND.....

You and me
We used to be together
Everyday together always
I really feel
That I'm losing my best friend

I can't believe
This could be the end
It looks as though you're letting go
And if it's real
Well I don't want to know

Don't speak
I know just what you're saying
So please stop explaining
Don't tell me cause it hurts
Don't speak Simon~ sorry seems to be...(Lee~ oooooh) the hardest word

I know what you're thinking
I don't need your reasons
Don't tell me cause it hurts

Our memories
Well, they can be inviting
But some are altogether
Mighty frightening
As we die, both you and I
With my head in my hands
I sit and cry

Don't speak
I know just what you're saying
So please stop explaining
Don't tell me cause it hurts (no, no, no)
Don't speak
I know what you're thinking
I don't need your reasons
Don't tell me cause it hurts

It's all ending
I gotta stop pretending who we are...
You and me I can see us dying...are we?

Don't speak
I know just what you're saying
So please stop explaining
Don't tell me cause it hurts (no, no, no)
Don't speak
I know what you're thinking
I don't need your reasons
Don't tell me cause it hurts
Don't tell me cause it hurts!
I know what you're saying
So please stop explaining



Don't speak,

don't speak,
don't speak,
oh I know what you're thinking
And I don't need your reasons
I know you're good,
I know you're good,
I know you're real good
Oh, la la la la la la La la la la la la
Don't, Don't, uh-huh Hush, hush darlin'
Hush, hush darlin' Hush, hush
don't tell me tell me cause it hurts
Hush, hush darlin' Hush, hush darlin'
Hush, hush don't tell me tell me cause it hurts







NOVEMBER RAIN.....



When I look into your eyes
I can see a love restrained
But darlin' when I hold you
Don't you know I feel the same

'Cause nothin' lasts forever
And we both know hearts can change
And it's hard to hold a candle
In the cold November rain



We've been through this auch a long long time
Just tryin' to kill the pain

But lovers always come and lovers always go
An no one's really sure who's lettin' go today
Walking away

If we could take the time
to lay it on the line
I could rest my head
Just knowin' that you were mine
All mine
So if you want to love me
then darlin' don't refrain
Or I'll just end up walkin'
In the cold November rain

Do you need some time...on your own
Do you need some time...all alone
Everybody needs some time...
on their own
Don't you know you need some time...all alone

I know it's hard to keep an open heart
When even friends seem out to harm you
But if you could heal a broken heart
Wouldn't time be out to charm you

Sometimes I need some time...on my
own
Sometimes I need some time...all alone
Everybody needs some time...
on their own
Don't you know you need some time...all alone

And when your fears subside
And shadows still remain
I know that you can love me
When there's no one left to blame
So never mind the darkness
We still can find a way
'Cause nothin' lasts forever
Even cold November rain

Don't ya think that you need somebody
Don't ya think that you need someone
Everybody needs somebody
You're not the only one
You're not the only one



THE UNFORGIVEN II.....


Lay beside me, tell me what they've done
Speak the words I wanna hear, to make my demons run
The door is locked now, but it's open if you're true

If you can understand the me, than I can understand the you

Lay beside me, under wicked sky
The black of day, dark of night, we share this paralyze
The door cracks open, but there's no sun shining through
Black heart scarring darker still, but there's no sun shining through
No, there's no sun shining through
No, there's no sun shining...

What I've felt, what I've known
Turn the pages, turn the stone
Behind the door, should I open it for you....

What I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there, 'cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?

Lay beside me, this won't hurt I swear
She loves me not, she loves me still, but she'll never love again
She lay beside me, But she'll be there when I'm gone
Black heart scarring darker still, yes she'll be there when I'm gone
Yes, she'll be there when I'm gone
Dead sure she'll be there...

What I've felt, what I've known
Turn the pages, turn the stone
Behind the door, should I open it for you....

What I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there, 'cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?

Lay beside me, tell me what I've done
The door is closed, so are you're eyes
But now I see the sun, now I see the sun
Yes now I see it

What I've felt, what I've known
Turn the pages, turn the stone
Behind the door, should I open it for you....

What I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there, 'cause I'm the one who waits,
The one who waits for you....

Oh what I've felt, what I've known
Turn the pages, turn the stone
Behind the door, should I open it for you.... (So I dub thee unforgiven....)

Oh, what I've felt....
Oh, what I've known....

I take this key (never free...)
And I bury it (never me...) in you
Because you're unforgiven too....

Never free....
Never me....
'Cause you're unforgiven too....
Oh




FOR MARKO.....



Sorriderai

E ti rivedo come sei

Incrocerai

Lo sguardo mio per poi dirmi addio

E mentirei

Se ti dicessi "ora vai"

Oramai… oramai



A chi mi dice

Che tornerai

Non credo oramai

Oh A... chi ti dice

Che sto male pensandoti

Tu sorridi voltandoti

Verso lui



Indosserai

Sorrisi, allegria ma senza magia

Non piangerai



Perche' tu non riesci a perdere mai

Ma lo sai... (ma lo sai )

Ho perso tutto e tu non perdi mai

Oramai... oramai



Ma a... chi mi dice

Che tornerai

Non credo oramai

Oh A... chi ti dice (chi ti dice)

Che sto male pensandoti

Tu sorridi voltandoti

Verso lui



Oh a...chi ti dice (chi ti dice)

Che sto male pensandoti

Tu sorridi voltandoti

Verso lui

Sorriderai

Nulla ha piů senso, ora no

E girerň le cittŕ

Ma non ti scorderň



Oh ahhh

Come mai (oh non mi noterai)

Che sto male pensandoti

Tu sorridi voltandoti

Verso lui



Oh A... chi mi dice

Che tornerai

Non credo oramai

A... chi ti dice

Che sto male pensandoti

Tu sorridi voltandoti

Verso lui



Verso lui...




FOR DAMIR....





what i gotta do, to make you love me?
What I gotta do to make you care?
What do I do when lightening strikes me?
And awake to find that you're not there.


oh yeah


what I gotta do to make you want me?
What I gotta do to be heard (Lee~ ohhhh)
What do I say when it's all over? babe!
Sorry seems to be the hardest word! (thats right)


it's sad, so sad
It's a sad sad situation
And it's gettin' more and more absurd
It's sad, so sad
Why can't we talk it over
Always it seems to me
That sorry seems to be the hardest word


what do I do to make you want me?
What I gotta do to be heard?
What do I say when it's all over?
Sorry seems to be the hardest word.


it's sad (Simon & Duncan: so sad)
So sad (Simon & Duncan: so sad)
It's a sad sad situation
And it's gettin' more and more absurd
(Lee:um um)
It's sad, so sad
(all: so sad)
(Duncan: so sad)
Why can't we talk it over
Always seems to me
(Simon: yo yo)
Sorry seems to be the hardest word
(Lee: oahhhhhhhh yeah)
(Elton: oooh yeah)
(Lee: oahhhhhhh )
(all: ooohoooo)
Lee:
na na na nanana
sorryyyyyy
Elton John:
what do I do to make you love me
(Lee: ohhhhhhhh)
Lee:
what I gotta do to be heard
What do I do when lightening strikes me, yeah
Lee and Elton:
what've I gotta do
what've I gotta do
Lee:
when sorry seems to be the hardest word







- 13:52 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.