vlasnik bafa

nedjelja, 14.10.2012.

dijagnoza



došla si i oduzela mi starenje
poželjela da budem dijete kao ti
zatim me pustila da odrastam
drugačiji nego što sam bio.
na kraju igre pomiješan s kamenčićima
ostavljen sam da tražim smisao
a ti si meni postala što nisi htjela
misaoni početak ili kraj.

posljedica te iluzije je akromatizam s oslabljenim vidom u daljinu
polusljepilo s poremećajem izbora manifestiran kroz dualizam
opisna reakcija minimalizma s pozicije bespomoćnosti
temeljena percepcijom stvarnosti na granici neizlječivosti.
dijagnoza iščitana iz stanja svijesti:
najdraži akvarel od dvije boje
dan sastavljen od sumraka i svitanja
osjećaji mogući samo prilikom usklađenosti tišine i disanja...

biti ću izravan: rekao bih da izgleda nema.
znate, nije moguće nastaviti prekinut život
kao ni iz prazne točke pokrenuti izgubljen svijet.
zato je neizvjestan proces oporavka.

a ti k tome još, u infuziju sjećanja kapaš kap po kap.





- 10:11 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Website counter