VladKrvoglad

nedjelja, 20.12.2020.

PROTEST

DODATAK:

Odgovor @Nisi, ciji komentar mozete videti na samom kraju liste komentara, a odgovor Vladov
dopunjen nekim Vladovim razmisljanjima:

Znam da su pravno pokriveni.
To sto Fresha nisu ukidali ranije, takodje je dokaz za to.
Ipak ranije nije bio jos i podrzan od admina..!
Sve ovo nije izgovor da ga se prihvati 'jer nije bio zabranjivan'.

Neka se admin distancira od doticnog blogera, na prvom mestu. Meni je vec to dovoljno.

Moje misljenje o doticnom blogeru nisam krio i ne krijem.
Posto i sam imam pravo izraziti misljenje, evo, ja sam ga izrazio.
Cinjenica da klero-fasizoidi mogu biti osecajni ocevi, prijatelji, te imati sarma - ne menja im narav.
Ostaju klero-fasizoidi.

Dakle, moj cilj je da ljudi malo razmisle pre nego sto dopuste sebi
da odobre postupke i izjave blogera rukovodjenog ovako blistavom filozofijom:
'Zabavljam se pravljenjem glupana od glupana'

Zar je to i sve sto iz toga proizilazi nesto za tolerisanje?
Ja sam duboko ubedjen da nije.
Zar se plasite biti i sami 'glupani'?
Ja bih se plasio samo kad bih stavove koje takav covek propagira uzimao za merodavne.
Njegovi stavovi nisu merodavni nego su patoloski i sadisticki iskrivljeni.
Doticnom coveku treba psihijatrijska pomoc, a ne povladjivanje.
Nemojte se plasiti ni ako u sebi odbacujete stavove 'blistavog filozofa', ali znate da vas moze i hoce,
jer je to cesce radio sa drugima, uzeti na zub: niko vas ne prisiljava da oblecete oko njega,
a jedan klik misa ga odstranjuje sa vaseg bloga.


- 13:25 - Komentari (58) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.