VladKrvoglad

četvrtak, 11.06.2020.

SETNJA KROZ KASNOLETNI TONGEREN? ALI I DANASNJI VRT

Prosle godine sam isao na izlozbu "Dacia felix" u Galo-rimskom muzeju u Tongerenu.

(link na muzej, jezik mozete sami izabrati u gornjem desnom uglu)
https://www.galloromeinsmuseum.be/nl/tentoonstellingen/Dacia-Felix-Het-roemrijke-verleden-van-Roemenie/Ontdek-de-tentoonstelling-Dacia-Felix

Ovaj muzej redovno posecujem jer volim istoriju, etnpgrafiju, umetnost i zanate - sto se obicno karakteristike izlozbi u ovom predivnom muzeju.
I samo mesto Tongeren je staro: izabrano je da se u njemu napravi ovaj muzej, jer je oko celog centra preziveo zid rimske fortifikacije - uglavnom je na njemu setaliste, ali ima i par kapija-kula, kroz koje se moze uci u grad.

Posle izlozbe sam prosetao kroz sam gradic Tongeren, obasjan suncem kraja leta-pocetka jeseni.

Izabrao sam ovu fotku da izrazim svoj dozivljaj ovog dana...



(klikni na fotku da je otvoris, lako se otvara)




Posto mi se Lili pobunila da sam stavio samo jednu fotku, evo dodajem cak jos jednu: malocas je kliknuo u vrtu (vreme je toplo , ali susumigavo!) da bih isprobao novi objekt koji je juce stigao!


(klikni na fotku da je otvoris, lako se otvara)




.




- 12:19 - Komentari (123) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.